Jelentkezz be Regisztrálj
24 órás verseny | Zánka
#381
Posted 2012. July 27. - 12:26
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#382
Posted 2012. July 27. - 09:32
A rajt cél zónánál fingom nincs hol lesz, de ott mindenhol ilyen a környék, mint valami lenyírt angolkert, magyarul tarra vágott lágy fû semmi gebasz. A pusztában már nagyobb a fû, az elsõ pár órában biztos akadályoz, de nem ráz. Ha jól sejtem milyen irányból megy a kör, akkor lesz egy hosszabb lefelé menõ rész ahol vannak odafigyelõsebb részek, illetve utánna a füves pusztában hullámosan megy felfelé a pálya kisebb kanyarokkal, illetve egy 280-as visszafordítóval egy rövid le végén! A kérdés, hogy a pálya lenyírása a bánya tetejéig ment, onnan van egy köves rész amiben a legdurvább rész egy kb 1,5 m-es meredekebb köves leesés, de nem tudom arra megy e a pálya, mert onna kétféle módon is ki lehet vezetni, a kõbányán és a sztyeppén keresztül is, majd meglátjuk holnap! Nekem a pálya nem nagyon rázott, nem hasonlított a 8-órásra abszolút! De hát nincs semmi kijelölve, mi csak a fûnyíró traktor nyomán mentünk!
#383
Posted 2012. July 26. - 22:08
Akkor rossz a szintrajz?
Röcögõs-fûcsomós-zsombékos rázató aránya a pályában? Milyen a kõbányás rész? Csak azért kérdem, mert még mindig nem tettem le teljesen a fullrigid indulásról.
Másik fontos pont, hogy mennyire tud csillebérci jellegû dagasztó keletkezni a pályából, ha leszakad az ég? (3 emberre szerelek, ebbõl ketten solozunk, jó volna tudni mire készüljek )
Tavaly nem voltam, de ahogy hallom, nem volt vészes a sár.
Nem összesen 5 méter szint,hanem egyszerre...szerintem összesen lesz 50 m
#384
Posted 2012. July 26. - 18:39
#385
Posted 2012. July 26. - 15:51
#386
Posted 2012. July 26. - 14:52
Másik fontos pont, hogy mennyire tud csillebérci jellegû dagasztó keletkezni a pályából, ha leszakad az ég? (3 emberre szerelek, ebbõl ketten solozunk, jó volna tudni mire készüljek )
Tavaly nem voltam, de ahogy hallom, nem volt vészes a sár.
Szerintem esélye sincs csillebérc jellegû sárdagasztásnak!
Nagyjából olyan a terep, mint tavaly ott a víztorony felé. Legalábbis ahol én jártam!
#387
Posted 2012. July 26. - 14:48
egyszerre max 5 méter szint..
Akkor rossz a szintrajz?
Röcögõs-fûcsomós-zsombékos rázató aránya a pályában? Milyen a kõbányás rész? Csak azért kérdem, mert még mindig nem tettem le teljesen a fullrigid indulásról.
Másik fontos pont, hogy mennyire tud csillebérci jellegû dagasztó keletkezni a pályából, ha leszakad az ég? (3 emberre szerelek, ebbõl ketten solozunk, jó volna tudni mire készüljek )
Tavaly nem voltam, de ahogy hallom, nem volt vészes a sár.
#388
Posted 2012. July 26. - 14:31
#389
Posted 2012. July 26. - 11:14
Igen, néha itt is. Elolvasom mit írogatnak az okosok!Heje-Hunya te itt a fórumon és Kávé hogy van?
A Kávé meg éppen rápihen a 24 órásra, hiszen õ is szerves része lesz a support team-nek!
Like!szerintem meg tök jó, hogy mûködik a kétirányú kommunikáció (még ha így közvetetetten is)
#390
Posted 2012. July 24. - 15:45
Persze, hogy én voltam.Õõõ, nem rémlik tavaly hogy álltál (...hm, vagy te voltál a füves emelkedõn a bal kanyar elõtt?)[/URL]
#391
Posted 2012. July 24. - 14:24
Legalábbis én úgy tettem ki múltkor, hogy a kanyarba másfele nézzenek már, és nem is volt úgy (szerintem) zavaró katt, nem cikiz
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#392
Posted 2012. July 23. - 22:57
#393
Posted 2012. July 23. - 22:02
Szombat éjszakára nagy villámlásokat jósolnak a mászós részre kb. fél tíztõl éjfélig-egyig.
Akit érdekel, az úgy idõzítse az éjszakai menetét, aki pedig fél a villámtól, az a fotó tábla után kiabálja elõre, hogy nem szeretné.
Ezt így 6 nappal elõre???
Nagy mester lehet az a meteorológus :-)
#394
Posted 2012. July 23. - 19:05
Akit érdekel, az úgy idõzítse az éjszakai menetét, aki pedig fél a villámtól, az a fotó tábla után kiabálja elõre, hogy nem szeretné.
#395
Posted 2012. July 23. - 08:43
Kitartok a merevvilla/merevváz kombónál, feldobok egy komfortosabb markolatot meg egy pár 2.4 es speedkinget. aztán jöhetamehet.
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#396
Posted 2012. July 23. - 00:08
Modern, elkényelmesedett társadalom fiai vagyunk. És én még pl. biciklizni se tudok, de ez lényegtelen. Fahíd az kell, a fahíd az jó.
Nem fahíd, hullámpala híd, mit tavaly...
Az éjjel felébreszt :-)
#397
Posted 2012. July 22. - 22:26
Mind szólóztok, hogy ennyire kell a fully?
Lesz fahíd? Remélem lesz, az mindig mókás.
Modern, elkényelmesedett társadalom fiai vagyunk. És én még pl. biciklizni se tudok, de ez lényegtelen. Fahíd az kell, a fahíd az jó.
#398
Posted 2012. July 22. - 21:52
#399
Posted 2012. July 22. - 20:54
Meg az sem mindegy hogy 3-5 vagy hány körönként váltjátok egymást De tény, Csillebércen erõsen ajánlott volt szerintem, fõleg ha nedves is volt a pálya (az extra sarason nem voltam, de amikor csak egy kis esõ esett, jól jött az extra tapadás).
Viszont ahogy elnézem a mostani pályagyártós videót, valószínû megint jól fog jönni.
Amúgy lassan engem is ugyanaz foglalkoztat, mint Csipiszt, nem tudom, építsem-e át a Pyxis alkatrészeit az FSR Stumpjumperre. Mondjuk elnézve az idõjáráselõrejelzést, talán szerencsésebb merevvel menni.
#400
Posted 2012. July 22. - 20:50
Viszont ahogy elnézem a mostani pályagyártós videót, valószínû megint jól fog jönni.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám