ott a drop off triple 60-ért próba cseresznye:) marzo,duplaváll csaknem törik
Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#1581
Posted 2007. November 14. - 22:57
#1582
Posted 2007. November 14. - 22:48
az a baj, hogy kb 15 ezerrel drágább ami nekem már sajnos elég sokat jelent.
de többet is birna
#1583
Posted 2007. November 14. - 22:36
#1584
Posted 2007. November 14. - 22:24
travis garantáltan birná!
õõõ,de nekem jön a 66 karácsonyra a fa alá
#1585
Posted 2007. November 14. - 22:18
most jelenleg ez a 2 a jeltölt, ezek közül kellene eldöntenem melyiket akarom..
#1586
Posted 2007. November 14. - 22:17
2005ös z1rõl tud vki infókat mondani mennyire bírja a durvulást?
vagy inkább drop off triple?
még egy repedõs telót nem akarok.
a z1 elõnye a kis súly, és talán h szebben mozog
a triple elõnye meg h több rugóút és talán erõsebb
de ha a z1 bírja és nem reped, akkor az lenne.. de vmi olyna telót akarok amit lehet ütni vágni.
travis vagy 66 vagy 66 vagy travis:whacky:
#1587
Posted 2007. November 14. - 21:48
vagy inkább drop off triple?
még egy repedõs telót nem akarok.
a z1 elõnye a kis súly, és talán h szebben mozog
a triple elõnye meg h több rugóút és talán erõsebb
de ha a z1 bírja és nem reped, akkor az lenne.. de vmi olyna telót akarok amit lehet ütni vágni.
#1588
Posted 2007. November 14. - 21:29
Éppen ezért a Marzó mindenhol jól mozog, de a többi csak a pályán
látom sikerült leszûrni a lényeget...
#1589
Posted 2007. November 14. - 21:01
#1590
Posted 2007. November 14. - 20:48
nekem egyikse jött be amit mozgattam...
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#1591
Posted 2007. November 14. - 20:23
jó kérdés, de már találkoztam nem egy ilyennel...
pl rstõl boxxerek (fõleg régen), vagy akár az említett pike
talán hogy ha áll, akkor leül az olaj az aljára, de menet közben a használattól újra körbejárja.. ez marzoknál nem így van, mert tele van az egész olajjal
Éppen ezért a Marzó mindenhol jól mozog, de a többi csak a pályán
eladó cuccok
#1592
Posted 2007. November 14. - 18:03
ja ha a felirat a lényeg,,,mert? azon kivül hogy oem, az is amrzo
az a lényeg:D
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1593
Posted 2007. November 14. - 17:58
ebben mondjuk tényleg van valami.
csak ha parkolóban valami szebben mozog, az mért ne mozogna szebben a pályán is?
jó kérdés, de már találkoztam nem egy ilyennel...
pl rstõl boxxerek (fõleg régen), vagy akár az említett pike
talán hogy ha áll, akkor leül az olaj az aljára, de menet közben a használattól újra körbejárja.. ez marzoknál nem így van, mert tele van az egész olajjal
#1594
Posted 2007. November 14. - 17:33
mondjuk az átütõs 150et mozgó Z1 közelebb volt a 3kilóhoz mint a 2 höz
Te, meg (elfeledtem melyikötök) aki 55 öt akarsz venni ha már ennyit kiadsz érte akkor mért a szutyok oem-et veszed, kuporgass még kicsit és végy egyet az aftermarket telókból.marzónál tud lenni elég nagy különbség tudásban és minõségben is.
mert? azon kivül hogy oem, az is amrzo
az a lényeg:D
#1595
Posted 2007. November 14. - 11:22
ebben mondjuk tényleg van valami.
csak ha parkolóban valami szebben mozog, az mért ne mozogna szebben a pályán is?
lehet hogy ugyanolyan szepen mozog palyan is, de ott nem csak az szamit. Hanem hogy mennyire ul be a sulyod alatt. Hogy mennyire bolint be fekezeskor. Hogy mennyire veszi fel a kicsi uteseket. Hogy terheles-csavarodas stb kozben hogy mozog.
az hogy allo helyzetben lenyomva szepen egyenletesen megy le es fel az egy jo dolog, de ez alapjan megitelni egy villat eleg rossz otlet.
Probaltam Maverick SC32-es villat, allva nyomkodva gyonyoru volt, kint a terepen meg egy halom ocskavas.
A Reba-k, Pike-ok neha kicsit darabosak tudnak lenni, de ha kint vagy vele tekerni, akkor meg alomszep. Vagy az R7-em is ilyen.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1596
Posted 2007. November 13. - 18:50
#1597
Posted 2007. November 13. - 18:40
+ a neten is rajta van
daci:ha drop off triple-t keresel akkor www.bikemarket.hu nemtom, hogy ismered-e
eladó cuccok
#1598
Posted 2007. November 13. - 17:29
csak ha parkolóban valami szebben mozog, az mért ne mozogna szebben a pályán is?
#1599
Posted 2007. November 13. - 00:30
háát tényleg nem bántásképp de én próbáltam a travised és ahhoz képest h újan 2x annyi mint a dropoffom mozgásban nem naon találtam különbséget, sõt az enyém jobban bejött de betudom annak hogy te nehezebb vagy nálam vmivel és emiatt nehezebb a travis de akkoris.. vhogy a manitou mozgás nem bejövõs nekem se.. igaz ami meggyõzõ a travisban hogy még törésrõl nem hallottam és ez elég komoly érv.
meg van 80ért új z1 is, az mégkönnyebb és csak nem törik el
szal ha 80am van akkor z1 lenne a befutó nálam. igaz mozgásban az se jobb az enyémnél észrevehetõen de legalább nem reped és könnyebb
és mérbaj ha az 55 full levegõs? sztem aki 60 kiló annak az a jó
nem sértõdöm meg, de akkor te se sértõdj meg, ha kiröhöglek amikor azt mondod, hogy kipróbáltad
egy teló nem attól mozog szépen, hogy a fogas aljánál megnyomkodják... mint ahogy egy fék se attól lesz jó, hogy sík talajon 20al tudsz nózvilizni...
azt elismerem, hogy egy parkolóban mindennél szebben mozognak a marzok, de pályán nem...
ott már nincs idõ érzelmekre
#1600
Posted 2007. November 13. - 00:00
offOff: Kona oldalán nem látom a coiler-eket...Igaz anno még láttam egy "magic link" es coilert amiben volt egy pici horizontális rugo, de ennyi... Mi is van akkor a coiler szériával?
colair-nek híják és itt van a "magic linkes" +oldással
http://www.konaworld...irsupreme_w.htm
on
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való