Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#1201
Posted 2008. July 11. - 16:06
Drop off 03 esetében tapasztalom azt, hogy a jobb láb alján található csillapítás állító tekerentyûnek nincsen végállása. Vagy 50-60 fordulatot tekergettem mindkét irányba, de nem lelem a végét. Gondolom ennek úgy kellene mûködnie, hogy szelepet / átfolyót szûkít, illetve nyit, hogy gyorsabban vagy lassabban follyon az olaj ki-be. No most ennek azért illene végállásnak lennie, szerintem...
A villa most volt szervizben olajcserén, a tekerentyûben lévõ pici imbuszcsavar be van húzva, tehát együtt forognak (esetleg pont az a baj, hogy ez megszorult a végállásnál?).
A láb tetején az elõfeszítés állító tekerentyûnek megvan mindkét végállása, ezért nagyon hiányolom a lenti végállásokat. Arról nem is beszélve, hogy hiába tekerem jó sokat, semmi változást nem tapasztalok a mozgáson.
a másik lábban az ETA is müxik rendesen.
köszi
#1202
Posted 2008. July 10. - 23:05
Amire magamtól is rájöttem: a PRO 120 mm, míg a Comp csak 105mm a mozgás. Épp ezért a Pro ~ 170g-al nehezebb is.
Ha jól tudom a Pro-ban egy oldali rugó van míg a Comp-ban nincs rugó.
Ez igaz? van még ezen kivül vmi eltérés???
Ki melyiket választaná?
#1203
Posted 2008. July 10. - 14:43
66 rc2 eta-ban van alacsony és magas kompresszióállítás?
eladó cuccok
#1204
Posted 2008. July 09. - 13:40
z150 többet tud, de nehezebb, viszont szinte mindnet túlél
#1205
Posted 2008. July 09. - 10:59
ki melyik villát választaná?(súly,beépítési magasság nem érdekes)
ami nekem fontos,hogy mindkettöbe van külsö visszaútcsili
mindenes felhasználásra kell merev faru bringába(4x,hazai dh,lejtözések,néha még egy kis turázás-mászás)
#1206
Posted 2008. July 09. - 10:44
Hát ahhoz, hogy jól nézzen ki, ne kopjon le szerintem szét kell szedni, és eloxálni. A vállat meg nem fogod tudni szétszedni, szóval barátkozz meg a gondolattal, azzal jobban jársz
Még egy bajom van csak: a Marzo válla króm. Nekem meg fekete kéne. Lelehet festeni úgy, mintha gyári lenne és nem kopik le?
#1207
Posted 2008. July 09. - 00:14
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1208
Posted 2008. July 08. - 23:13
#1209
Posted 2008. July 08. - 23:10
Kérdés: boltban van egy elfekvõ 2005-ös MX COMP 50.000 pénzért.
Agyba fõbe dicsérik és nem is tûnik rossznak.
-Olaj levegõ csill. no rugó.
-1900 g levegõvel olajjal
-105 mm rugóút
Szerintetek megéri? Még R7-en Reba-n és Revelation-on gondolkodom, de azokat nem úszom meg min 70K alatt.
Kérlek adjatok tanácsot miképpen döntsek!
Még egy bajom van csak: a Marzo válla króm. Nekem meg fekete kéne. Lelehet festeni úgy, mintha gyári lenne és nem kopik le?
Tanácsokat elõre is köszi
#1210
Posted 2008. July 08. - 16:54
és nem buheráltál benne otthon semmit vagy olajcsere meg ilyesmi se volt?
most már végre szépen mozog az enyém is csak az a baj 13-14 centit és nem 16ot
mielött megvolt az olajcsere az elött is kimozogta!
buherálás meg nem az én mûfajom!
#1211
Posted 2008. July 08. - 16:45
most már végre szépen mozog az enyém is csak az a baj 13-14 centit és nem 16ot
#1212
Posted 2008. July 08. - 16:08
meg alapból az összes 2008as marzó elég gyengére sikerült, mindegyiknek az a hibája ami az enyémnek hogy nem akarja sehogyse a teljes utat kimozogni.
akkor az enyém lehet egy kivételes darab!:chin:
kimozogja mind a 180at,miota be van épitve.
#1213
Posted 2008. July 08. - 10:04
áhoj!
lenne egy pár kérdésem a címben említett teleszkóppal kapcsolatban:
-hivatalos oldalon 140mm-esnek van írva,webshopokban 160,tud errõl valaki valami biztosat?
-egyik oldal levegõráfújás,másik oldal meg kivülrõl állítható visszaút,jól látom?
-ez a gyorszáras tengelyrögzítés mennyire megbízható?
én rendeltem bikemarketen, 160at mozog az enyém.
igen, a bal szárban lehet a visszautat állítani, ott van bent ilyen patron vagy mi. olaj ebben a szárban gyárilag nagyon minimális volt.
másik oldalon meg mint a dropoffokban van rugó, távtartó, levegõ olaj meg ezek.
amugy ha veszel számíts rá hogy eleinte elég darabos lesz a mozgása, meg nem mozogja ki a teljes útját.
de most új olajat raktunk a bal szárba meg kicsit többet, így a darabosság megszünt, de a teljes rugóutat továbbra se akarja vmiért teljesen kimozogni, ahhoz a patront kellene megbuherálni(asszem kevesebb olaj kell bele), elõbb utóbb azt is meg kéne csinálni. ha mindezek meglesznek, akkor egy 66 vf mozgásának a szintjét eléri majd a teló, de mint írtam ahogy gyárilag adják úgy jó szar a mozgása.
meg alapból az összes 2008as marzó elég gyengére sikerült, mindegyiknek az a hibája ami az enyémnek hogy nem akarja sehogyse a teljes utat kimozogni.
#1214
Posted 2008. July 08. - 08:53
tud valaki olcsón 66ot? 2007es vagy 2006os kéne rc2x rcv vf2 közül vmeik.
http://piacter.bikem...=147873&cat=all
amúgy a 2008-asok mér nem kellenek?
eladó cuccok
#1215
Posted 2008. July 08. - 00:31
lenne egy pár kérdésem a címben említett teleszkóppal kapcsolatban:
-hivatalos oldalon 140mm-esnek van írva,webshopokban 160,tud errõl valaki valami biztosat?
-egyik oldal levegõráfújás,másik oldal meg kivülrõl állítható visszaút,jól látom?
-ez a gyorszáras tengelyrögzítés mennyire megbízható?
#1216
Posted 2008. July 07. - 21:11
a mostani helyére, fölösleges ez az eta rendszer.
És még az is lehet h eltudom adni amennyiért vettem.
ezért lecserélni?fölösleges sztem
#1217
Posted 2008. July 07. - 20:59
minek még egy?:confused:
a mostani helyére, fölösleges ez az eta rendszer.
És még az is lehet h eltudom adni amennyiért vettem.
#1218
Posted 2008. July 07. - 20:57
tud valaki olcsón 66ot? 2007es vagy 2006os kéne rc2x rcv vf2 közül vmeik.
minek még egy?:confused: