Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Marzocchi

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
2845 hozzászólás a témában

#1181
wheex

wheex

    újonc

  • fórumtag
  • 3 hozzászólás
Köszi a tanácsokat.

#1182
Mew

Mew

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 392 hozzászólás
1:nézel egy olajmennyiség táblázatot a marzocchi oldalán

2:bal oldal tetején lecsavarod a müanyag kupakot,majt egy 21-es csillag-villás kulccsal a szelepes részt,telo fejreállit,olaj kiönt,lehet benne rugo is,villát menyomkodod fejjel lefelé,hogy minnél több olaj távozzon,aztán mérd meg az olaj mennyiséget-jobbszárba 175,balszárba 40 mili kell a táblázat szerint

soksikert hozzá,ha nemvagy biztos magadban,inkább vidd szervizbe,mond meg nekik is az olajmennyiséget,aztán remélhetõleg jora megcsinálják

u.i.:többféle all mountain 3 villa is volt,pontosan nézd meg melyik a tiéd-súlyadatot is nézd meg-,én csak ezt néztem:All Mountain 3 c.150

#1183
wheex

wheex

    újonc

  • fórumtag
  • 3 hozzászólás
Feltételezem, hogy a szimeringnél ereszti mert a becsúszó szár alatt a kerék felé nézõ része lesz olajos de csak akkor ha megyek vele álló helyzetben nem. Elképzelhetõ, hogy több az olaj benne és azt löki ki? Azt, hogy megfelelõ olaj mennyiség van benne csak úgy tudom megnézni, hogy teljesen szétszedem.

#1184
Mew

Mew

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 392 hozzászólás
Jocek03: köszi a helpet,nagykirály vagy! ;)

wheex:szimeringcsere után is a szimeringnél ereszti az olajat vagy a telo alján?elképzelhetõ,hogy sok az olaj benne,ezért ereszti az olajat és ezért nem is mozogja ki rendesen az utját

#1185
jocek03

jocek03

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás

lazitásnál(kerék kiszerelésekor) akkor egybõl lazulni fog?(nem kell oda visszatekerni a kart,ahol a nyomaték miatt már csak akttog)

köszi az infot! ;)


lazitásnál egyböl lazul,erõkifejtés szûkségeltetik!
a kart oda tekered ahova akarod!
ne parázz töle az eddigi legegyszerübb és legjobb keérkrögzitési rendszer!



#1186
wheex

wheex

    újonc

  • fórumtag
  • 3 hozzászólás
Sziasztok!
Van egy 2005-ös Bomber All mountain III-om ami kb. 1éves miután megvettem volt benne olaj csere, utána szebben mozgot semmi gond nem volt vele(nem szivárgott az olaj és nagyon meg voltam elégedve vele). Tavasszal mikor elõ vettem a bringát a bal szárából elfolyt az összes olaj eláztatva a tárcsaféket. Elvittem szervízbe cserélétek benne szimmeringet kb. 10e.-ért, úgy hogy vittem az olajat. Miután állítólagosan megcsinálták az olaj azóta is szivárog (és folyik a tárcsa fékre amitõl az ideg szét csap) viszont már nem add kopogó hangot kisebb útegyenletlenségeknél de alapból a saját súlya alatt félcentit beül és nem rugózza ki az elméleti 13 cm.-t. A jobb szárával semmi baj nincsen. A kérdésem az lenne mit lehetne csinálni vele megint szimmeringet cserélni benne, vagy van valami komolyabb a baja. A szervizbe nem vinném visza panasszal mert félek, hogy még jobban elgányolják ugyanis a nagy szimmering csere közepette elfelejtették vissza csavarni a kormányszárba a két csavart úgy, hogy hazafelé majdnem pofára estem(ezek után egy markolat cserét sem bíznék rájuk). A válaszokat ötleteket elõre is köszönöm.

#1187
Mew

Mew

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 392 hozzászólás
lazitásnál(kerék kiszerelésekor) akkor egybõl lazulni fog?(nem kell oda visszatekerni a kart,ahol a nyomaték miatt már csak akttog)

köszi az infot! ;)

#1188
jocek03

jocek03

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás

áhoj!

a címben szereplõ villának a tengelyrögzítési mechanikája érdekelne,neten még nemtaláltam róla semmit...annyit tudok,hogy a jobb lábnál a tengely végénél lévõ kis kart kell tekerni a szoritáshoz/kioldáshoz;
konkrétan a kérdésem:
-túl lehet húzni a kart esetleg?
-mi biztosítja,hogy ne oldjon ki menet közben vagy amikor akar?

akinek van ilyen telója,és elmagyarázná,esetleg képeket is küldene róla,nagyon sokat segítene vele



2008 as 66om van
tengelyrögzítés ugyan az mint az 55 ben!
nem tudod tul húzni sem megszakitani!
a zár ugy müködik mint egy nyomaték kulcs,mikor eléri a megfelelõ nyomatékot,utána már csak kattog,annyiszor forgatod körbe utána még ahányszor akarod!
kioldani nem fog a büdös életben,se a kerék kiesni menet közben!
nyugodtan veheted
Feltöltött kép



#1189
Mew

Mew

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 392 hozzászólás
áhoj!

a címben szereplõ villának a tengelyrögzítési mechanikája érdekelne,neten még nemtaláltam róla semmit...annyit tudok,hogy a jobb lábnál a tengely végénél lévõ kis kart kell tekerni a szoritáshoz/kioldáshoz;
konkrétan a kérdésem:
-túl lehet húzni a kart esetleg?
-mi biztosítja,hogy ne oldjon ki menet közben vagy amikor akar?

akinek van ilyen telója,és elmagyarázná,esetleg képeket is küldene róla,nagyon sokat segítene vele

#1190
tittyman

tittyman

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.950 hozzászólás

Magamat tudom idézni:

Köszi szépen apa! :)
:) Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:

#1191
Bigtibi

Bigtibi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 392 hozzászólás
Válasz az általános teló fórumon, ha már ott is megkérdezted.

Még egy gyors kérdésem lenne. Azt hallani, hogy a 2007-es és korábbi R7-es Manituk fekete becsúszói igen hajlamosak lekopni.

Kérem vki ossza meg a tapasztalatait a Marzók kapcsán is! A fekete becsúszók itt hajlamosak a lekopásra????????

Mielõbbi választ elõre is köszi.



#1192
Szepy2884

Szepy2884

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 300 hozzászólás
Még egy gyors kérdésem lenne. Azt hallani, hogy a 2007-es és korábbi R7-es Manituk fekete becsúszói igen hajlamosak lekopni.

Kérem vki ossza meg a tapasztalatait a Marzók kapcsán is! A fekete becsúszók itt hajlamosak a lekopásra????????

Mielõbbi választ elõre is köszi.

#1193
Szepy2884

Szepy2884

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 300 hozzászólás

Nekem 2004es Mx comp van és nekem a 130mmes becsúszóbol kimozog 120mmert:) ja és 35k-ért vettem szép finom mozgása van, Mx pro-val még nem volt dolgom de majd megnézek1et:D


Ha miskolci vagy akkor majd megmutatom miután megérkezett :bananadan

De az is lehet, hogy útközben átalakul XC 600-á de ezt még meg kell gondolni.:chin:

#1194
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
A smiley miatt remélem vicc, de:
A teló nem az olajminõségtõl lesz erõsebb...
off
a leszálni az leszállni
on
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#1195
attila07070

attila07070

    vendég

  • fórumtag
  • 85 hozzászólás
Am szerintetek ha a bal szárba "keményebb" olajat öntenék, a jobb szárat "jól"felnyomnám levegõvel bírná az enyhe Dirt-et?:D

Nem estem el, csak így szoktam leszállni

:rocketman

#1196
attila07070

attila07070

    vendég

  • fórumtag
  • 85 hozzászólás

Köszönöm a válaszod! MX Comp 2005 és 2003 rugó nélkül. De Comp-ot mát úgy látszik tényleg nem gyárt a Marzó 2006 óta.

Most inkább az idei MX Pro LO 120-al szemezek igen erõsen, de abban egy oldali rugó van így ~170g-al nehezebb, de a súly bizonyos határokig nem izgat. Azt viszont sajnálom hogy egy 2006-os MX Comp-rol lecsusztam, pedig 40K-ért elvihettem volna :no_tak:


Nekem 2004es Mx comp van és nekem a 130mmes becsúszóbol kimozog 120mmert:) ja és 35k-ért vettem szép finom mozgása van, Mx pro-val még nem volt dolgom de majd megnézek1et:D

Nem estem el, csak így szoktam leszállni

:rocketman

#1197
tomidny

tomidny

    maximus

  • fórumtag
  • 13.954 hozzászólás
Magamat tudom idézni:

Meglepõ módon a Marzocchi oldalán van olajszint táblázat


Bûnözõ vagyok.
Ordítok Füstölök

#1198
tittyman

tittyman

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.950 hozzászólás
Valaki tudja mennyi olaj kell a super-t bal és jobb szárába?
A választ elõre is köszi.
:) Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:

#1199
Szepy2884

Szepy2884

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 300 hozzászólás

Milyen évjáratúakat néztél? Pl 2006-os esetében mindkettõben van rugó, a különbség, többek között, hogy a pro-ban a csillapítás kívülrõl állítható, míg a comp-ban belülrõl. Az elõfeszítés mindkettõben levegõráfújással lehetséges.
2007-ben már rugó helyett levegõ volt a villában (pro), de ebben az évjáratban én nem is láttam comp-ot a marzo honlapján.


Köszönöm a válaszod! MX Comp 2005 és 2003 rugó nélkül. De Comp-ot mát úgy látszik tényleg nem gyárt a Marzó 2006 óta.

Most inkább az idei MX Pro LO 120-al szemezek igen erõsen, de abban egy oldali rugó van így ~170g-al nehezebb, de a súly bizonyos határokig nem izgat. Azt viszont sajnálom hogy egy 2006-os MX Comp-rol lecsusztam, pedig 40K-ért elvihettem volna :no_tak:

#1200
tompi79

tompi79

    vendég

  • fórumtag
  • 27 hozzászólás

Please vki magyarázza már el, hogy mi a különbség az MX COMP és az MX PRO között?

Amire magamtól is rájöttem: a PRO 120 mm, míg a Comp csak 105mm a mozgás. Épp ezért a Pro ~ 170g-al nehezebb is.

Ha jól tudom a Pro-ban egy oldali rugó van míg a Comp-ban nincs rugó.
Ez igaz? van még ezen kivül vmi eltérés???

Ki melyiket választaná?



Milyen évjáratúakat néztél? Pl 2006-os esetében mindkettõben van rugó, a különbség, többek között, hogy a pro-ban a csillapítás kívülrõl állítható, míg a comp-ban belülrõl. Az elõfeszítés mindkettõben levegõráfújással lehetséges.
2007-ben már rugó helyett levegõ volt a villában (pro), de ebben az évjáratban én nem is láttam comp-ot a marzo honlapján.