Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#1181
Posted 2008. July 14. - 22:04
#1182
Posted 2008. July 14. - 21:55
2:bal oldal tetején lecsavarod a müanyag kupakot,majt egy 21-es csillag-villás kulccsal a szelepes részt,telo fejreállit,olaj kiönt,lehet benne rugo is,villát menyomkodod fejjel lefelé,hogy minnél több olaj távozzon,aztán mérd meg az olaj mennyiséget-jobbszárba 175,balszárba 40 mili kell a táblázat szerint
soksikert hozzá,ha nemvagy biztos magadban,inkább vidd szervizbe,mond meg nekik is az olajmennyiséget,aztán remélhetõleg jora megcsinálják
u.i.:többféle all mountain 3 villa is volt,pontosan nézd meg melyik a tiéd-súlyadatot is nézd meg-,én csak ezt néztem:All Mountain 3 c.150
#1183
Posted 2008. July 14. - 21:28
#1184
Posted 2008. July 14. - 20:18
wheex:szimeringcsere után is a szimeringnél ereszti az olajat vagy a telo alján?elképzelhetõ,hogy sok az olaj benne,ezért ereszti az olajat és ezért nem is mozogja ki rendesen az utját
#1185
Posted 2008. July 14. - 19:03
lazitásnál(kerék kiszerelésekor) akkor egybõl lazulni fog?(nem kell oda visszatekerni a kart,ahol a nyomaték miatt már csak akttog)
köszi az infot!
lazitásnál egyböl lazul,erõkifejtés szûkségeltetik!
a kart oda tekered ahova akarod!
ne parázz töle az eddigi legegyszerübb és legjobb keérkrögzitési rendszer!
#1186
Posted 2008. July 14. - 18:48
Van egy 2005-ös Bomber All mountain III-om ami kb. 1éves miután megvettem volt benne olaj csere, utána szebben mozgot semmi gond nem volt vele(nem szivárgott az olaj és nagyon meg voltam elégedve vele). Tavasszal mikor elõ vettem a bringát a bal szárából elfolyt az összes olaj eláztatva a tárcsaféket. Elvittem szervízbe cserélétek benne szimmeringet kb. 10e.-ért, úgy hogy vittem az olajat. Miután állítólagosan megcsinálták az olaj azóta is szivárog (és folyik a tárcsa fékre amitõl az ideg szét csap) viszont már nem add kopogó hangot kisebb útegyenletlenségeknél de alapból a saját súlya alatt félcentit beül és nem rugózza ki az elméleti 13 cm.-t. A jobb szárával semmi baj nincsen. A kérdésem az lenne mit lehetne csinálni vele megint szimmeringet cserélni benne, vagy van valami komolyabb a baja. A szervizbe nem vinném visza panasszal mert félek, hogy még jobban elgányolják ugyanis a nagy szimmering csere közepette elfelejtették vissza csavarni a kormányszárba a két csavart úgy, hogy hazafelé majdnem pofára estem(ezek után egy markolat cserét sem bíznék rájuk). A válaszokat ötleteket elõre is köszönöm.
#1187
Posted 2008. July 14. - 18:10
köszi az infot!
#1188
Posted 2008. July 14. - 17:59
áhoj!
a címben szereplõ villának a tengelyrögzítési mechanikája érdekelne,neten még nemtaláltam róla semmit...annyit tudok,hogy a jobb lábnál a tengely végénél lévõ kis kart kell tekerni a szoritáshoz/kioldáshoz;
konkrétan a kérdésem:
-túl lehet húzni a kart esetleg?
-mi biztosítja,hogy ne oldjon ki menet közben vagy amikor akar?
akinek van ilyen telója,és elmagyarázná,esetleg képeket is küldene róla,nagyon sokat segítene vele
2008 as 66om van
tengelyrögzítés ugyan az mint az 55 ben!
nem tudod tul húzni sem megszakitani!
a zár ugy müködik mint egy nyomaték kulcs,mikor eléri a megfelelõ nyomatékot,utána már csak kattog,annyiszor forgatod körbe utána még ahányszor akarod!
kioldani nem fog a büdös életben,se a kerék kiesni menet közben!
nyugodtan veheted
#1189
Posted 2008. July 14. - 13:21
a címben szereplõ villának a tengelyrögzítési mechanikája érdekelne,neten még nemtaláltam róla semmit...annyit tudok,hogy a jobb lábnál a tengely végénél lévõ kis kart kell tekerni a szoritáshoz/kioldáshoz;
konkrétan a kérdésem:
-túl lehet húzni a kart esetleg?
-mi biztosítja,hogy ne oldjon ki menet közben vagy amikor akar?
akinek van ilyen telója,és elmagyarázná,esetleg képeket is küldene róla,nagyon sokat segítene vele
#1190
Posted 2008. July 13. - 14:58
#1191
Posted 2008. July 13. - 08:38
Még egy gyors kérdésem lenne. Azt hallani, hogy a 2007-es és korábbi R7-es Manituk fekete becsúszói igen hajlamosak lekopni.
Kérem vki ossza meg a tapasztalatait a Marzók kapcsán is! A fekete becsúszók itt hajlamosak a lekopásra????????
Mielõbbi választ elõre is köszi.
#1192
Posted 2008. July 13. - 00:04
Kérem vki ossza meg a tapasztalatait a Marzók kapcsán is! A fekete becsúszók itt hajlamosak a lekopásra????????
Mielõbbi választ elõre is köszi.
#1193
Posted 2008. July 12. - 23:10
Nekem 2004es Mx comp van és nekem a 130mmes becsúszóbol kimozog 120mmert:) ja és 35k-ért vettem szép finom mozgása van, Mx pro-val még nem volt dolgom de majd megnézek1et:D
Ha miskolci vagy akkor majd megmutatom miután megérkezett :bananadan
De az is lehet, hogy útközben átalakul XC 600-á de ezt még meg kell gondolni.:chin:
#1194
Posted 2008. July 12. - 20:07
A teló nem az olajminõségtõl lesz erõsebb...
off
a leszálni az leszállni
on
#1195
Posted 2008. July 12. - 19:22
Nem estem el, csak így szoktam
leszállni:rocketman
#1196
Posted 2008. July 12. - 14:33
Köszönöm a válaszod! MX Comp 2005 és 2003 rugó nélkül. De Comp-ot mát úgy látszik tényleg nem gyárt a Marzó 2006 óta.
Most inkább az idei MX Pro LO 120-al szemezek igen erõsen, de abban egy oldali rugó van így ~170g-al nehezebb, de a súly bizonyos határokig nem izgat. Azt viszont sajnálom hogy egy 2006-os MX Comp-rol lecsusztam, pedig 40K-ért elvihettem volna :no_tak:
Nekem 2004es Mx comp van és nekem a 130mmes becsúszóbol kimozog 120mmert:) ja és 35k-ért vettem szép finom mozgása van, Mx pro-val még nem volt dolgom de majd megnézek1et:D
Nem estem el, csak így szoktam
leszállni:rocketman
#1197
Posted 2008. July 12. - 10:25
#1198
Posted 2008. July 12. - 10:01
A választ elõre is köszi.
#1199
Posted 2008. July 11. - 17:55
Milyen évjáratúakat néztél? Pl 2006-os esetében mindkettõben van rugó, a különbség, többek között, hogy a pro-ban a csillapítás kívülrõl állítható, míg a comp-ban belülrõl. Az elõfeszítés mindkettõben levegõráfújással lehetséges.
2007-ben már rugó helyett levegõ volt a villában (pro), de ebben az évjáratban én nem is láttam comp-ot a marzo honlapján.
Köszönöm a válaszod! MX Comp 2005 és 2003 rugó nélkül. De Comp-ot mát úgy látszik tényleg nem gyárt a Marzó 2006 óta.
Most inkább az idei MX Pro LO 120-al szemezek igen erõsen, de abban egy oldali rugó van így ~170g-al nehezebb, de a súly bizonyos határokig nem izgat. Azt viszont sajnálom hogy egy 2006-os MX Comp-rol lecsusztam, pedig 40K-ért elvihettem volna :no_tak:
#1200
Posted 2008. July 11. - 16:12
Please vki magyarázza már el, hogy mi a különbség az MX COMP és az MX PRO között?
Amire magamtól is rájöttem: a PRO 120 mm, míg a Comp csak 105mm a mozgás. Épp ezért a Pro ~ 170g-al nehezebb is.
Ha jól tudom a Pro-ban egy oldali rugó van míg a Comp-ban nincs rugó.
Ez igaz? van még ezen kivül vmi eltérés???
Ki melyiket választaná?
Milyen évjáratúakat néztél? Pl 2006-os esetében mindkettõben van rugó, a különbség, többek között, hogy a pro-ban a csillapítás kívülrõl állítható, míg a comp-ban belülrõl. Az elõfeszítés mindkettõben levegõráfújással lehetséges.
2007-ben már rugó helyett levegõ volt a villában (pro), de ebben az évjáratban én nem is láttam comp-ot a marzo honlapján.