Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#1101
Posted 2008. September 22. - 20:44
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#1102
Posted 2008. September 22. - 20:31
#1103
Posted 2008. September 22. - 09:30
Minden 55R-t le lehet ültetni 140-re?
Ha igen hogy?
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#1104
Posted 2008. September 21. - 13:04
Köszi.
#1105
Posted 2008. September 21. - 09:28
#1106
Posted 2008. September 17. - 18:45
Köszi!
Nem nagyon járok Székesfehérváron, de, ha megtörténik, szólok!
Székesfehérvárt csúnyán benéztem most nézem!:scared:
#1107
Posted 2008. September 17. - 09:15
Nem nagyon járok Székesfehérváron, de, ha megtörténik, szólok!
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#1108
Posted 2008. September 16. - 21:01
hmm.. még mindig a yeti,dszép igy is,villa meg ugyan az mint nekem van!
gyári olajat dobd ki belöle,higabbat bele és akkor még mozgása is jo lessz!
beállitáshoz meg sok sikert! ha fehérvár fele járok majd, elmehetnénk eggyet garázdálkodni eccer:cheers:
ha benne vagy?
#1109
Posted 2008. September 16. - 20:45
Okker, köszönöm! A felsõbe 2 pumpálásnyit tettem, amitõl meg sem rezdül a telópumpa kijelzõje, míg a PAR-ba nem egészen 1 bar-t. Ehhez 1 tekerés a kompresszión, és nagyjából okésnak tûnik, bár még túl sok idõm nem volt tekerészni vele.
Ehun egy kép, de majd készül jobb is (nem telefonos, nem éjszakai, nem 5 perccel összedobálás után parkolóba éjszaka lerohanós), ha egyszer még kisüt a nap...
majd állits a tengelyen
#1110
Posted 2008. September 16. - 19:36
Ehun egy kép, de majd készül jobb is (nem telefonos, nem éjszakai, nem 5 perccel összedobálás után parkolóba éjszaka lerohanós), ha egyszer még kisüt a nap...
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#1111
Posted 2008. September 16. - 16:53
Jocek, DéBé, a 66 kamráiba (ATA, PAR) mien nyomást használtok, mien súlyhoz, mekkora SAG-gal? A manuál félrebeszél.
Sag nekem is kb 3,5 -4 cm
85kg vagyok kb
gyári javaslatok télleg nem bejövõsek nekem sem!
hogy mibe mennyit fujtam nem tudom,mikor be lett épitve vittem magammal a telopumpát,és ha kellett 5 méterenként megálltam pumpálni,vagy ereszteni!
egy darabig eljáccottam vele mire belöttem,de most már jóóóóóó!és szeressem is!
Jorci,ha már igy 66 ról beszélünk,mutassál már nékem egy képet hogy miben van az a villa plíííízzzzz!
#1112
Posted 2008. September 16. - 15:55
Jocek, DéBé, a 66 kamráiba (ATA, PAR) mien nyomást használtok, mien súlyhoz, mekkora SAG-gal? A manuál félrebeszél.
nekem rcv-van abba csak pozitiv kamra van, de én úgycsinálom a 60egy-két kilómmal hogy összenyomom a villát és kiengedem a levegõt mind2 szárból.
De hogy egy kis hasznos infót is mondjak, próbáltunk egy rc3-mast felpuhitani, kiengettük felül a levegõt: alilg lett puháb, aztán megnyomtuk az alján a PAR feliratú szelepet ott kb beteritett az olajpermet akkora nyomás volt, de erre szinte semmi változás nem lett a mozgásába... nemértem hogyvannak ezek
SAG nekem kb 3 centi, lefele nemkoppan még igyis hogy kevés benne az olaj. Egyhelybe ha nagyon akarom egy 17centit kimozgatok belõle
#1113
Posted 2008. September 16. - 07:41
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#1114
Posted 2008. September 09. - 22:15
És itt jön a képbe hogy ami a lábon a tárcsafék rögzítésénél van szám, nem a teleszkóp évjáratot jelenti hanem a láb évjáratát, gondolom elõre csináltak belõle pár milliót, mert úgy olcsóbb volt, a becsúszókat meg könnyeb évente módosítgatni.
2005ös z1 fr3ba belemegy egy ugyanilyen évjáratú dropoff nyak váll becsúszó kombinációja? a belsõ maradna továbbra is a z1esé az lehetséges?
ahogy elnézem gyakorlatilag ez a része ugyanaz a 2 telónak, csak a z1 átütõs, olaszban készült és dual ssv a csillapítása nem sima ssv
#1115
Posted 2008. September 09. - 13:36
Hi all! a 2004es MX comp Eta villámba szeretném lecserélni az olajat és sztetek hány w-s olajat vegyek? (most nem tom milyen van benne mert használtan vettem:S) Ja és nem tom értelmezni a levegõ táblázatot ezt->http://manualer.. ha...mx-comp-eta.pdf h a kis 70kg-hoz mennyi levegõt is nyomjak bele?:S
#1116
Posted 2008. September 08. - 21:20
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#1117
Posted 2008. September 07. - 14:47
#1118
Posted 2008. September 07. - 14:34
Nem estem el, csak így szoktam
leszállni:rocketman
#1119
Posted 2008. September 06. - 17:47
nekem nem teccik annyira mint a durom pedig az se jó
TEHÁT SZTEM MARADJ A DROP OFF-NÁL
eladó cuccok