Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
Started by
Endroo
, 2006. March 30. 15:59
#461
Posted 2011. January 18. - 16:29
Sziasztok. Vásároltam egy 2010-es évjáratú 888RCV-t ausztiából egy bringás boltból. Elviekben újként hirdették, de látszik rajta, hogy volt már beszerelve (lehet valami bemutató bringából szedték ki). Viszont elõtte egy 55RS telóm volt ami teljesen hang nélkül mûködött, ez viszont minden egyes összenyomáskor olaj lötyögés hangot hallat magából. Ez normális lehet ennél a villánál?
#463
Posted 2011. January 09. - 17:16
Sziasztok Vettem a 10éves fiamnak egy Marzo DJ ll 2007 fehér telót 2010.okt 16 -án Újonnan . 20km mentünk azóta vele, de az új vázába kicsi (( 35ropiért ellehet adni vagy sok érte?Ja sima gyors száras. Korrekt az ár vagy sok? Üdv Bea
#464
Posted 2011. January 07. - 01:20
Ez az adapter elvielg pont 5 mm -el vastagabb anyagból készül, és a féktest csavarja nem középen van hanem a külsõ oldalon van. Így nem kell alátét közéjük. 2e ft az új adapter, régit el tudom passzolni 1000-1500-ért. Annyit megéri a szépérzékemnek. Esetleg ha megjön megírom hogy jól mûködik vagy megyek leszúratni alu alátétet
#465
Posted 2011. January 07. - 00:45
Üdv!
Köszönö a tanácsot. Használtam én is alátétetkkel egy régebbi Shivert, de végre szeretnék valami végleges és nem barkács jellegû megoldást.
2db félcenti széles alátéten mi a barkács megoldás?gyári is esztergapadon készül!Legegyszerûbb.
#466
Posted 2011. January 06. - 23:58
Üdv!
Köszönö a tanácsot. Használtam én is alátétetkkel egy régebbi Shivert, de végre szeretnék valami végleges és nem barkács jellegû megoldást.
Köszönö a tanácsot. Használtam én is alátétetkkel egy régebbi Shivert, de végre szeretnék valami végleges és nem barkács jellegû megoldást.
#467
Posted 2011. January 06. - 13:53
Szeva
Mintegy mellékesen:van két új gépbõl bontott-null km-es-villám eladó sorban.
RS Recon 2010,fehér,130 mm,illetve Manitou Minute LTD 2010,fekete,elõbbi 19,utóbbi 18-as nyakkal.
Mintegy mellékesen:van két új gépbõl bontott-null km-es-villám eladó sorban.
RS Recon 2010,fehér,130 mm,illetve Manitou Minute LTD 2010,fekete,elõbbi 19,utóbbi 18-as nyakkal.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#468
Posted 2011. January 06. - 12:51
alátéttel is mûködik,nem kell túl reagálni,volt dirt jumperem,alátéteztem,gyárilag küldtek hozzá!
ismerõsnek van 888-a szintén alátétet használ!
ismerõsnek van 888-a szintén alátétet használ!
#469
Posted 2011. January 06. - 09:23
Ahogy nézegetem Hayes rendelhetõ hozzá jó áron. Egyedi gyártás nagyon drága. Egy ilyen akcóhoz nem eszterga hanem marógép szükséges. Lehetõleg lézervágott féltermékkel. Ha kéne 20 db akkor lehet megérné gyártani. De elvileg Hayes IS20-as megfelelõ hozzá
Itt találtam egy listát ami villatípushoz és évjárathoz részletezi.
http://www.hayesdisc..._Chart_2005.pdf
Itt találtam egy listát ami villatípushoz és évjárathoz részletezi.
http://www.hayesdisc..._Chart_2005.pdf
#470
Posted 2011. January 06. - 00:50
ha sehol nem találsz,akkor keresel egy esztergályos szakit,oda adod neki a mostanit,csináljon ugyan olyat,csak a neked megfelelö szélességben
#471
Posted 2011. January 06. - 00:22
Üdvözletem!
Remélem más is szembesült ezzel a problémával és sikeresen emgoldotta. Adott egy 2005-ös 888 IS felfogatással. Ha erre felraktam egy rá illõ IS-PM adaptert de sajnos tengelyirányban nem éri el a féktárcsát. Min kiderült ezekhez a régebbi duplavállasokhoz speckó széles adapter kell. Ami kishazánkban nehezen beszerezhetõ (én nem is találtam). Ahogy nézem boxxer-nél is ugyan ez a helyzet és vastag adapter kell neki. Kérdésem hogy esetleg hol tudnék venni spéci adaptert és hogy a boxxer adaptere jó e hozzá. Minendféle hézagolós megoldás csak ideiglenesen jó szeretném rendesen megoldani.
Üdv: Balázs
Remélem más is szembesült ezzel a problémával és sikeresen emgoldotta. Adott egy 2005-ös 888 IS felfogatással. Ha erre felraktam egy rá illõ IS-PM adaptert de sajnos tengelyirányban nem éri el a féktárcsát. Min kiderült ezekhez a régebbi duplavállasokhoz speckó széles adapter kell. Ami kishazánkban nehezen beszerezhetõ (én nem is találtam). Ahogy nézem boxxer-nél is ugyan ez a helyzet és vastag adapter kell neki. Kérdésem hogy esetleg hol tudnék venni spéci adaptert és hogy a boxxer adaptere jó e hozzá. Minendféle hézagolós megoldás csak ideiglenesen jó szeretném rendesen megoldani.
Üdv: Balázs
#472
Posted 2011. January 05. - 00:21
nemtudom,hogy a marzo akkoriban is a 7,5W-t használta-e,egy 5W-sel vagy egy 10W-sel (vagy ezek kombináciojával) nem rontasz rajta
Igen, keresgéltem és úgy látom, akkor is 7,5W-t használtak. Milyen típust érdemes ebbõl venni?
#473
Posted 2011. January 05. - 00:01
nemtudom,hogy a marzo akkoriban is a 7,5W-t használta-e,egy 5W-sel vagy egy 10W-sel (vagy ezek kombináciojával) nem rontasz rajta
#474
Posted 2011. January 04. - 23:55
drotos: szimeringre nincs ötletem(enduro csak 2007estöl gyárt hozzá),olaj attol függöen,hogy a mostani mennyire felelt meg neked
Elfolyt az olaj, szóval nem tudom, milyen volt... de szerintem megfelel.
#475
Posted 2011. January 04. - 23:21
sziasztok -
arra lennék kíváncsi, hogy ezt a Marzót hogy hívták?
csak távolabbi rokon a shiver sc-vel ugye? milyen felhasználásra lehetett szánva?
RAC AIR / 2001 vagy RAC COIL / 2001 (kép alapján a 2.)
felhasználás: XC
a shiver sc-ket dj-re és fr-re ajánlják (2002-tõl gyártották 2005ig)
drotos: szimeringre nincs ötletem(enduro csak 2007estöl gyárt hozzá),olaj attol függöen,hogy a mostani mennyire felelt meg neked
#476
Posted 2011. January 04. - 21:27
26x35 6/8-as szimering kellene 95'-ös Marzocchi XC600-as telóhoz... Van ötletetek, hogy hol lehet kapni, hol nézzem meg? Valami profi szimering-bolt?
És még egy kérdés... milyen olajat érdemes beletenni a gyári Marzo helyett?
És még egy kérdés... milyen olajat érdemes beletenni a gyári Marzo helyett?
#477
Posted 2011. January 04. - 21:20
sziasztok -
arra lennék kíváncsi, hogy ezt a Marzót hogy hívták?
csak távolabbi rokon a shiver sc-vel ugye? milyen felhasználásra lehetett szánva?
arra lennék kíváncsi, hogy ezt a Marzót hogy hívták?
csak távolabbi rokon a shiver sc-vel ugye? milyen felhasználásra lehetett szánva?
#478
Posted 2011. January 04. - 20:08
tekerd maximumra a visszaút csilit, ha akkor is koppan a visszaút végén, akkor valószínû, hogy kevés az olaj
nyomásértéket nem tudok, levegõ nélkül lehet, hogy puha lesz...ha levegõt fujsz rá, akkor mindkét oldalra ugyanannyit és kicsiket, kísérletezni kell a dologgal, nemtudom mennyi a súlyod...(gyári nyomásértékeket általában felülméretezik)
szervíz passz
nyomásértéket nem tudok, levegõ nélkül lehet, hogy puha lesz...ha levegõt fujsz rá, akkor mindkét oldalra ugyanannyit és kicsiket, kísérletezni kell a dologgal, nemtudom mennyi a súlyod...(gyári nyomásértékeket általában felülméretezik)
szervíz passz
#479
Posted 2011. January 03. - 20:51
Üdv.Marzocchi 66 rcv teloról info?Na az van hogy nem kotyog nem ereszt.Viszont fura hangja van müködésben nem tudom mihez viszonyítani mert ez az elsõ ilyenem márka és levegõ szempontjából.Ami fura hogy mintha koppanna a végén mikor vissza ér tehát nem lefele hanem a visszaút végén.Meg ha fejre fordítom akkor olyan a hangja mintha csöpögne egy csap aztán elhallgat.Aztán jó lenne tudni vmi nyomás táblázatot mert beszeretném állítani és nem tudom mi a max és mi a minimum.Esetleg vki ért ehez is:-)?Egy szervíz mennyibe fájna?Köszi a választ.
#480
Posted 2010. December 15. - 23:00
vagy nem veszek marzocchit.eddig rock shox ok voltak és nem volt velük semmi probléma.kár hogy ennyire lutri a dolog mert a marzocchi is tetszik és biztos nem egy rossz gyártó.