Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#281
Posted 2011. May 30. - 17:51
Talán annyi h mikor összenyomom nem fordítva történek a dolgok??? Tehát a nyomórúd alján (furaton) áramlik be az olaj a nyomórúd teteje (ahol a rugó van) felé??[/QU
ja de :D
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#282
Posted 2011. May 30. - 17:42
na
felsõ belsõségrõl beszélünk
bal oldali zöld van rásajtolva a nyomórudra, az koppan a láb alján
a jobbra lévõ zöld az O gyürüvel az az anya
piros maga a csillapitás tekerõ
szóval szerintem a belsõrészt ahogy tekered az a zöld kis pöckos dolgot emeli meg (menetes), igy elzárja a
nyomórúdon lévõ furatot
mert amikor összenyomod az olaj a nyomorúd tetején beáramlik(ott ahol felfekszik a rugó) és a nyomorud alján az oldalán lévõ furaton meg ki, ezért ez a kompresszió oldal
szerintem
Köszi szépen
Talán annyi h mikor összenyomom nem fordítva történek a dolgok??? Tehát a nyomórúd alján (furaton) áramlik be az olaj a nyomórúd teteje (ahol a rugó van) felé??
#283
Posted 2011. May 30. - 17:33
felsõ belsõségrõl beszélünk
bal oldali zöld van rásajtolva a nyomórudra, az koppan a láb alján
a jobbra lévõ zöld az O gyürüvel az az anya
piros maga a csillapitás tekerõ
szóval szerintem a belsõrészt ahogy tekered az a zöld kis pöckos dolgot emeli meg (menetes), igy elzárja a
nyomórúdon lévõ furatot
mert amikor összenyomod az olaj a nyomorúd tetején beáramlik(ott ahol felfekszik a rugó) és a nyomorud alján az oldalán lévõ furaton meg ki, ezért ez a kompresszió oldal
szerintem
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#284
Posted 2011. May 30. - 15:02
vagy közé került valami nem oda illõ, akkor szokott nem zárni, pl hajszál
Hali sala
Nem tudnál nekem segíteni h megértsem az RCV csillapítás mûködését? Le szeretném másolni, de vannak benne rejtelmek számomra.
Nowy sprzt Marzocchi na sezon 2007 - Sprzt - bikeBoard - magazyn rowerowy
ezt a rajzot használtam alapnak, de nem jövök rá h pontosan h mûködik a képen lévõ felsõ lábban lévõ "szelep".
Elõre is köszönöm.
#285
Posted 2011. May 28. - 02:35
#286
Posted 2011. May 27. - 20:02
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#287
Posted 2011. May 27. - 18:38
Sziasztok.
Koszi a tippeket, szetszedtem telot, kitakaritottam, benzinnel zsirtalanitottam, feher ruhaval mindenhol kitoroltem.
Ujra osszzeraktam, de a biztonsag erdekeben 10w olaj kerult bele, mert nincs kompresszio allitasom, igy pont jo.
Egy deka olaj sem szivarog.
Fene se erti, multkor mert engedte, de a lenyeg, hogy mostmar jo.
Koszonom a segitseget.
Hát vmi bizton nem volt a megfelelõ helyen.....
De az a lényeg h most már mükszik
Jó tekerést
#288
Posted 2011. May 27. - 17:14
Koszi a tippeket, szetszedtem telot, kitakaritottam, benzinnel zsirtalanitottam, feher ruhaval mindenhol kitoroltem.
Ujra osszzeraktam, de a biztonsag erdekeben 10w olaj kerult bele, mert nincs kompresszio allitasom, igy pont jo.
Egy deka olaj sem szivarog.
Fene se erti, multkor mert engedte, de a lenyeg, hogy mostmar jo.
Koszonom a segitseget.
#289
Posted 2011. May 26. - 10:15
Vagy akár az olajzárót fordítva is be lehet tenni...
Az SZVSZ nem okozhatna ilyen mértékû olajfolyást.
Ha egyáltalán okozna ilyesmit. Szerintem azt elbírná a rendszer.
PL a rendes mosógépszerelõk a dobnak a a tengelyén lévõ szimeringeket fordítva szokták berakni, ugyanis ha elõírás szerint lenne betéve a rugót folyamatosan víz érné, és vmilyen oknál fogva a gyártok persze nem rozsdamentes rugót használnak oda.
MI ezt tovább fejlesztettük és O gyûrûvel kiváltottuk a rugót
#290
Posted 2011. May 26. - 10:00
Durung forever!
#291
Posted 2011. May 26. - 06:26
Hát a szimering berakása is nagyon sokat számot. Sajnos egy teleszkópnál nem lehet látni a szivárgás pontos helyét, mert vki vagy nézi a telóját vagy teker (légyszí egyszerre NE!!).
Én a gyártási hibát nagyon valószínûtlennek tartom (de lehetséges), inkább a behelyezés közben nem megfelelõ szerszám miatt sérülhetett meg, illetve lehet h a szimering fészke nem megfelelõ. EZ alatt azt értem h meglett ütve, ovál alakja van, vagy esetleg tiszta kosz, a gyári festék lejött.... egy a lényeg nem fekszik fel rendesen, és elengedi maga mellett.
De most már emberünk lesz a döntõbíró csak hát õ meg nem írt eddig semmit sem :S
#292
Posted 2011. May 25. - 22:44
Ugyan nem vagyok sala meg társai, de az alapkérdés az volt, hogy szegény csókának miért pattant ki a telójából az olaj a szimering csere után is. Kicsit ugyan megvilágosodtam én is sziMeringileg de a nagyját már vágtam. Csak azt nem amit kérdezett a srác hogy vajon mi lehet a baj az új szimeringnél is. Meghogy vegyen-e bele enduroforksealst. Szóval inkább ezt kéne pedzegetni mint azt hogy mi aza szimering.
Szerintem ne. Mert ha az újnál is fosta az olajat akkor ennél is fogja. Valamit nem jól tettek össze mint haveréknál azt emiatt van a gubanc
De elég jó kis eszmefuttatás alakult ki belõle, nem?
Arra nem is gondolunk, hogy lehet gyártási hibás, vagy nem megfelelõ körülmények között raktározott a szimering. Amúgy az elsõ telószimering cserém után nekem is fosta az olajat, mert elb@szt@m...
#293
Posted 2011. May 25. - 22:36
Amúgy jól fogok aludni, mert már lecsúszott 2 sör...Egészségedre, Gege911!
#294
Posted 2011. May 25. - 22:27
Szerintem ne. Mert ha az újnál is fosta az olajat akkor ennél is fogja. Valamit nem jól tettek össze mint haveréknál azt emiatt van a gubanc
Sziasztok.
Szeretném a segitségetek kérni.
Az a problémám, hogy a 2007es 888 rvm ereszti az olajat.
Télen jarkaltam vele párszor, semmi gond nem volt vele,tavasszal kicsit szivargott az olaj, gondoltam, szimering, és olajcsere azt jo lesz.a becsuszok, perselyek, epek, nincs karc, vagy deformálodas.
Vettem biciklisboltban elég horror árban Marzocchi szimeringkészletet, valamint 5w repsol olajat, az aktivabb mozgás végett, meg vagyok elégedve ezzel a márkával eddig.
Kitisztitottam a telot, szilikonzsirral megkenve szépen beszereltem az uj szimeringeket, ahogy a rajzokon mutatja, ovatosan raktam be a becsuszokat, nehogy felsértse a szimeringet, majd lábanként gyári mennyiségü 220 mili olajat kapott.
3 napja reaktam össze a bringát, azota 10 15 kmt tekertem vele, és egsyerüen fossa az olajat, mikor ugrok kisebb letöréseket, a nadragom is összecsapja....
Mit lehet ilyenkor csinálni, elvileg mindennek klappolnia kéne?
vigyem el szervizbe, vagy vegyek megint masik szimeringeket? enduro fork seals-et esetleg?
Válaszokat elöre is köszönöm.
#295
Posted 2011. May 25. - 22:10
Hírteleínyében csak azt a képet találtam, amin jól ki lehet venni h ki kivel van.
DE ha úgy is jársz olyan helyen ahol forgalmaznak szimeringeket, kérj egy katalógust, és ott van szartól repülõig minden.
Remélem azért majd tudsz aludni
Na ezt most találtam:
http://autoalkatresz.../Szimering.html
#296
Posted 2011. May 25. - 22:02
Igen-Igen!!! És ráadásul kos.
Van a tarsolyomban efs olajzáró szimering, RS porlehúzós szimering, motorosboltban vásárolt teló szimering,és hagyományos (nem teleszkóp) szimering. A Te magyarázatodat követve mindegyik duplaajkas.
Légyszi' küldj egy képet szimpla ajkas szimeringrõl.
És független, hozzáértõ döntõbírót kérek a vitánk lezárásához!!! Hahó, telóguruk! Sala és tsai! Nem fogok tudni nyugton aludni...
#297
Posted 2011. May 25. - 21:43
Látom megzavart, hogy mind a kettõ fekete színû, de ha megnézed mellette a táblázatot, 7-bõl 4 típus mellé oda van írva, hogy 2x oil, és 2x dust. Magyarán egy szett tartalmaz 2 olajzáró, és 2 porlehúzó szimeringet. Tehát akkor megvan miért szerepel a képen 4 db.
Itt látványosabb a különbség, igaz RS-hez való:
Rock Shox Revive Kit Reba/Pike/Boxxer | Buy Online | ChainReactionCycles.com
Igaz, itt elkövették azt a hibát, hogy az olajzárót nem fejjel lefele fényképezték, így nem látszik a rugós gyûrûje.
Dupla ajkas szimering : az olajzáró és a porlehúzó egy egységet alkot, egy szett 2 db-ból áll, és nem 4-bõl.
Érdekes ember lehetsz
Engem nem zavart meg semmi sem. Na h egyértelmû legyen berajzoltam neked h hol is van az a két ajak.
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
#298
Posted 2011. May 25. - 21:18
Itt látványosabb a különbség, igaz RS-hez való:
Rock Shox Revive Kit Reba/Pike/Boxxer | Buy Online | ChainReactionCycles.com
Igaz, itt elkövették azt a hibát, hogy az olajzárót nem fejjel lefele fényképezték, így nem látszik a rugós gyûrûje.
Dupla ajkas szimering : az olajzáró és a porlehúzó egy egységet alkot, egy szett 2 db-ból áll, és nem 4-bõl.
#299
Posted 2011. May 25. - 18:00
#300
Posted 2011. May 25. - 16:04
Marzocchi Seal Kit | Buy Online | ChainReactionCycles.com
Így akkor már ugye egyértelmû. Te is, Én is képben vagyunk, csak úgy vettem észre (nem csak itt), hogy sokak nem tudják mi az olajzáró, és mi a porlehúzó.