Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#261
Posted 2011. June 29. - 17:32
Olvasgattam itt többõtök hozzászólását ahol említitek, holott ezek a telók
olajos/levegõs rendszerek, és ezekben általában nemszokott lenni. (Persze ez szubjektív vélemény)
Erre én is széthuztam a 07-es 66-omat (rá is fért egy ganyézás :Ð),
meglepõdve abban is találtam zsírt, a szimeringek alatt(között) ami szerencsére tiszta volt még.
#262
Posted 2011. June 21. - 21:44
#263
Posted 2011. June 21. - 21:42
Újra kérdeznék de ez teljesen nem ide való de nem találtam más helyet neki.
Protektorokban szeretnék tanácsot kérni:ezek a teljes felsõtestesek közül melyik ami tuti jó és tényleg "mindent" levéd és nem megy tönkre,vagy páncél és a többi kiegészítõ a tutibb?Köszi
#264
Posted 2011. June 14. - 19:29
You don´t need to worry about your fork, this is always happening to brand new forks, as there is a bit more oil inside than needed. This is just greasing oil, no shock fluid.
If you have any further questions, do not hesitate to inform us.
Hát a mai világban nem hiszem h sok olajat raknának vmibe is!!!!
Ha már egy nagy repülõ társaság minden Cézár salátájából egy olíva bigyóval kevesebbet rakot, és az év végére fél millió dollárt nyert, nem hiszem h egy nagy teleszkóp gyártó cég, túltöltene az olajszintet, fölég úgy h utána meg szivárogni fog a teló
Szerintem szedd szét/szedesd szét, és nézzétek át.
#265
Posted 2011. June 14. - 19:15
You don´t need to worry about your fork, this is always happening to brand new forks, as there is a bit more oil inside than needed. This is just greasing oil, no shock fluid.
If you have any further questions, do not hesitate to inform us.
Hát én ilyenrõl még nem hallottam. Kamuznak?
#266
Posted 2011. June 13. - 15:30
Üdv
Marzocchi 66 RCV:új perselyek,szimering,olaj csere történt a hivatalos szervízben.Ugyanúgy kotyog a villa,kemény lett akkor is ha nincs a CV oldalon levegõ és nem mozogja végig az utat.Kérdés nem kellett volna a kotyogásnak eltünnie ha mindent kicseréltek?Miért lett kemény és miért nem mozogja ki az utat?2008 as a villa.Köszi.
Kotyogásnak teljesen megkellet volna szûnnie. Új perselyek esetén teljesen kottyanás mentesnek kéne lennie, az elején még egy picit szoros is szokott lenni, és olyankor nem mozog még szépen, be kell h kopjon.
Az meg h kemény csak szétszedés után lehet megmondani, hogy mi okozhatta.
Elég szomorú h szerviz után így kapja vissza az ember, fõleg h ezek a szervizelések nem olcsó mulatságok.
#267
Posted 2011. June 13. - 10:12
Marzocchi 66 RCV:új perselyek,szimering,olaj csere történt a hivatalos szervízben.Ugyanúgy kotyog a villa,kemény lett akkor is ha nincs a CV oldalon levegõ és nem mozogja végig az utat.Kérdés nem kellett volna a kotyogásnak eltünnie ha mindent kicseréltek?Miért lett kemény és miért nem mozogja ki az utat?2008 as a villa.Köszi.
#268
Posted 2011. June 04. - 14:48
#269
Posted 2011. June 01. - 06:40
Jah..
Bocsi, csak mindig van egy alap hiányérzetem mindennél
A srác vágül össze tudta tenni a telóját, az volt a baj hogy felcserélte a záróanyákat emiatt nemtudta teljesen rácsavarni a nyomórudak végére Megoldódott a nagy probléma, így a fénykép elmaradt. Max elkérhetem tõle azt amit akkor csinált amikor szétszedte. Az is megfelelne?
Tökéletes, köszi szépen
#270
Posted 2011. June 01. - 01:40
Bocsi, csak mindig van egy alap hiányérzetem mindennél
A srác vágül össze tudta tenni a telóját, az volt a baj hogy felcserélte a záróanyákat emiatt nemtudta teljesen rácsavarni a nyomórudak végére Megoldódott a nagy probléma, így a fénykép elmaradt. Max elkérhetem tõle azt amit akkor csinált amikor szétszedte. Az is megfelelne?
#271
Posted 2011. May 31. - 16:17
#272
Posted 2011. May 31. - 15:57
Szerk.: Jah semmi.. rajta van, csak nagyobbra emlékeztem Lehet hogy megvan minden, csak kicsit hiányérzetem van
#273
Posted 2011. May 31. - 13:58
Mit ne mondja nemsok... meg ezazamaz hiányzik a képrõl hogy ennek alapján megtudd csinálni. Mondom ha ideadja amig balatonon van akkor csinálok róla részletes képeket, vagyis amennyire részleteseket tudok. Esetleg kimegyek hozzá csekkolni hogy összetudta-e már rakni O.o
A régi marzókkal is ez volt a baj... iszonyat nehéz volt szerelni
Mi hiányzik a rajzról???
#274
Posted 2011. May 31. - 13:10
A régi marzókkal is ez volt a baj... iszonyat nehéz volt szerelni
#275
Posted 2011. May 31. - 09:59
Na közben találtunk képet egy szétszedett csillapításról.
Annyi kérdésem lenne h azt megtudná nézni a barátod h a kis fekete tányér hogyan van rögzítve??? Mert arra még nem jöttünk rá.... vannak tippjeink, de nem biztos :s
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
És elvileg ennyi lenne, és így nem szabadna engednie az olajat.
Közben rájöttünk a képen látható két bekarikázott rész, régen egy darab volt...
Most olvastam el a képnek a címét h broken bit
#276
Posted 2011. May 31. - 08:48
Jahl... bakker
Ha kell szólhatok a srácnak hogy csináljon képeket a nyomórrúdról, csinált egyet ahogy ki volt belezve a teló, de szerintem az nem elég részletes.
Az a baj hogy mi a bükk másik oldalán lakunk, így eléggé messze vagy innen. Valamint most hétvégén megy a balcsira a srác, addig kéne megoldani, hogy ne otthon punnyadjon.
Olyan a dolog mintha hiányozna valami alátét a záróanya alól ami lefeszíti, tömíti a tekerõrudat. De ha nem sikerül összeraknia a hétvégéig, akkor lehet majd elkérem tõle amig a balatonon van és megpróbálom megcsinálni, valamint akkor csinálok képeket is Amúgy nem tûnik túl bonyolúltnak
Sok sikert, és a képeket meg megköszönném
#277
Posted 2011. May 31. - 08:13
Ha kell szólhatok a srácnak hogy csináljon képeket a nyomórrúdról, csinált egyet ahogy ki volt belezve a teló, de szerintem az nem elég részletes.
Az a baj hogy mi a bükk másik oldalán lakunk, így eléggé messze vagy innen. Valamint most hétvégén megy a balcsira a srác, addig kéne megoldani, hogy ne otthon punnyadjon.
Olyan a dolog mintha hiányozna valami alátét a záróanya alól ami lefeszíti, tömíti a tekerõrudat. De ha nem sikerül összeraknia a hétvégéig, akkor lehet majd elkérem tõle amig a balatonon van és megpróbálom megcsinálni, valamint akkor csinálok képeket is Amúgy nem tûnik túl bonyolúltnak
#278
Posted 2011. May 31. - 07:08
Bocs a közbevágásért, Gege ha jól sejtem 66 rcv-d van. Havernek is. Tegnap szétszedte, olajat cserélt, összerakta, a kompressziófelüli oldalon alul engedte az olajat, ha levegõt fújt bele, akkor kieresztette. Nemtudod miért? Ugyanúgy pakolt vissza mindent ahogy volt, rá is húzta a csavarokat, de a kompresszióállító csavar kotyogott akárhogy tépte rá a csavart és itt is engedte a cuccot.
Hali
Nekem drop off om van, csak készíteni szeretnék bele vmi értelmes csillapítást.
És ez ar RVC egy elég egyszerûnek tûnik, ezért jutott rá a választás.
Azt tudom felajánlani h ha Pest vagy Gyöngyös közelében laktok, én szívesen "megcsinálom" (megprobálom) nektek, és én megnézem pontosan h mûködik, ti meg kaptok egy mûködõ telot.
Egyébként azt tudom mondani h esetleg a záró anyán lévõ tömítés nem zár rendesen, esetleg maga a fészekben van vmi kosz.
Így hirtelen látatlanba nem tudok többet mondani.
#279
Posted 2011. May 31. - 03:42
#280
Posted 2011. May 30. - 18:18
Talán annyi h mikor összenyomom nem fordítva történek a dolgok??? Tehát a nyomórúd alján (furaton) áramlik be az olaj a nyomórúd teteje (ahol a rugó van) felé??[/QU
ja de :D[/QUOTE]
Akkor jó
És esetleg arra van vmi ötleted h azt h oldják meg h csak egyik irányba csökkenjen a keresztmetszet?
Mivel ha az fixen van ott mindig akkor az kifelé és befelé is befolyásolja az olaj áramlását.