Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#2401
Posted 2006. October 25. - 23:05
Rugó kérdésre tudna valaki választ?
2002es Z1 Drop Off villám van 13cm úttal, és piros szinezésû rugókkal. Gondolom ez a gyári alap.
A kérdésem, hogy milyen szinû az eggyel gyengébb, esetleg van-e valakinek eladó, vagy cserélném is ezeket puhábbra.
Másik ötletem, egyoldali rugó meghagyása mellett a másik szárba levegõt nyomni, megfelelõ kupakkal (valamilyen levegõs marzóból). Van ennek a megoldásnak valami hátránya szerintetek ?
köszi, üdv
b
#2402
Posted 2006. October 25. - 20:07
hát figyu. mondom most szervizbe csinálják meg nekem tehát a következö saját:) karbantásom csak jövöre esedékes majd.
amugy meg rendes gépzsírom van itthon. azt mondod ez nem lenne a legjobb bele?
#2403
Posted 2006. October 25. - 17:57
Rendes zsírod van amúgy? Ha már egyszer szétszeded érdemes jót belerakni, pl Manitou Prep-M(Motorex)-et, asszem 3000Ft, lehet soknak tûnik, de sokáig kitart és tényleg jó.
#2404
Posted 2006. October 25. - 17:33
na de menjünk tovább! kiszeedtem az imbiket alulról meg ezt a 2müanyag vackot felülröl. és akkor gondolom én h szétjön a telo. itt mire kell vigyázni? vagy nem lehet semmi gebasz? ez még ugyse olajos telo (mz comp)
csak megtisztogatom a cuccokat és lehet is összerakni ....
#2405
Posted 2006. October 25. - 17:28
inkább keresek vmi olyasmi szerszámot ami kb beleillik és majd azzal óvatosan nekileselkedek.
Hehe csak ilyen nem létezik.
Olyan fogó kell, aminek a vége lekerekített, közel gömb alakú és megfelelõ méretû.
Jó lehet kettõ darab kopott (leköszörült) pontozó is. Haveroddal egyszerre két átellenes pontján megütitek oszt kész lejön.
#2406
Posted 2006. October 25. - 16:52
inkább keresek vmi olyasmi szerszámot ami kb beleillik és majd azzal óvatosan nekileselkedek.
#2407
Posted 2006. October 25. - 15:45
#2408
Posted 2006. October 25. - 12:20
Akkor jön a monyák.
#2409
Posted 2006. October 25. - 10:51
Vízpumpafogóval ki lehet csavarni, viszont könnyû elnyalni a cuccot vele .... .
most pontosan mit értesz ezalatt h elnyalni a cuccot? magyarul szétszedi? és utána már nehezebb lesz kiszedni? ezért ajánlatos hozzá vmi normális szerszámot szerezni/csinálni gondolom én.
#2410
Posted 2006. October 24. - 21:23
#2411
Posted 2006. October 24. - 20:30
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2412
Posted 2006. October 24. - 20:14
#2413
Posted 2006. October 24. - 20:09
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2414
Posted 2006. October 24. - 18:16
egy 2005 Marzo Mz compom van. még sose szedtem szét de szervizbe már volt tisztítva(az még ingyen volt). ma megint elvittem egy szezon végi tisztításra. Igazábol szerintem nem sok semmit kell vele csinálni de most már kb 1500 le fognak ezért gombolni na jo mondom ok csináld meg de többet ezért nem hozom el, inkább megcsinálom én!
Lényegében szerintem csak a becsuszókat megtisztítják meg az MCU elasztomert zsírozzák tán be h könnyeb legyen tekergetni.
a telo alján lévö 2 belsö kulcsnyílású csavart (imbi ) ha kiszedem akkor már simán szétjön a teló?
#2415
Posted 2006. October 19. - 20:59
Nem a porvédõ kupakról van szó, hanem a vállba tekert, villáskulccsal kitekerhetõ "csavarról". Elõtte viszont engedd le feltétlenül a levegõt, különben bajban leszel.
Arról, hogy milyen olaj kell be, az elmúlt 2-3-4 oldalon részletes információkat találsz. (btw. keresõ használata)
A manualt meg tanulmányozni, szerinted viccbõl linkeltem be?
Manualt akár meddig nézem sose fogom megérteni mert sajna az angol nem az erösségem...
#2416
Posted 2006. October 19. - 20:51
#2417
Posted 2006. October 19. - 20:39
Arról, hogy milyen olaj kell be, az elmúlt 2-3-4 oldalon részletes információkat találsz. (btw. keresõ használata)
A manualt meg tanulmányozni, szerinted viccbõl linkeltem be?
#2418
Posted 2006. October 19. - 20:07
És milyen olajat tudnék bele rakni?
#2419
Posted 2006. October 19. - 19:23
Az állítás lényege hogy a jobb szár tetejérõl lecsavarod a kupakot és egy 12-es kulccsal állíthatod a visszaút csillapítást, ha óramutójárásával megegyezõen fordítod, akkor gyorsabb, ha azzal ellentétesen, akkor lassabb lesz a visszaút. Ha ez sem segít, akkor sûrûbb olaj, de lehet hogy most is kevés benne és azér rúg vissza.
#2420
Posted 2006. October 19. - 19:10
http://www.marzocchi...IDOggetto=28114
Ha jól olvasom még állítható is belülrõl.
Sajna én ebböl nem sokat értek!