Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#2381
Posted 2006. October 29. - 21:37
#2382
Posted 2006. October 29. - 20:47
#2383
Posted 2006. October 29. - 19:48
#2384
Posted 2006. October 29. - 11:17
a gyakorlatban megéri az rc2x a +100$ árkülönbözetet?
Bõven megéri.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#2385
Posted 2006. October 29. - 11:06
bár én béna vagyok, de akkor asszem meggondolom jól hogy mi kell nekem:)
#2386
Posted 2006. October 29. - 10:00
Az RC cartridge is nyílt fürdõ, de ott különvették a kis- és nagy seb. kompressziót, ami így lehellet finoman külön hangolható, tehát a legkényesebb, vagy a legprofibb felhasználók is a körülményekhez ill. a komplett géphez hangolhatják.
jó dolog az rc, aki nagyon pro, annak megéri a 100$ tuti
#2387
Posted 2006. October 29. - 01:01
bár nem étem hogy jönnek ide a mértékegységek, de nagyjából igen: az esetek 90%-ában felesleges 150mm feletti villát venni. ez az én privát véleményem. de mondhatsz nyugodtan olyan pályákat/helyeket, ahova _kell_ a 150+ mm. no offense, meggyõzhetõ vagyok, hidd el. de akkor kérlek ne egy darabot mondj, mert akkor az általam feltételezett 10%-ot sem töltöd majd ki.Figyi! Amerikában a 9.84 ft az más, mint nálunk a 3 méter?
6" az nem 15,24 cm?
Magyarországon ezek szerint nincs létjogosultsága 15 centi felett mozgó villának?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2388
Posted 2006. October 28. - 22:41
ami itthon dh, az az usa-ban "trail riding". amire ilyen 5-6" gépeket használnak.
a 66-ot nem a magyar "hegyek"-hez tervezték.
épp annyira nem, mint ahogy egy lamborghinit sem a magyar utakra.
Figyi! Amerikában a 9.84 ft az más, mint nálunk a 3 méter?
6" az nem 15,24 cm?
Magyarországon ezek szerint nincs létjogosultsága 15 centi felett mozgó villának?
#2389
Posted 2006. October 28. - 21:15
ami itthon dh, az az usa-ban "trail riding". amire ilyen 5-6" gépeket használnak.miért felesleges?
homályosítsd fel az elmém, kérlek!
a 66-ot nem a magyar "hegyek"-hez tervezték.
épp annyira nem, mint ahogy egy lamborghinit sem a magyar utakra.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2390
Posted 2006. October 28. - 20:27
tök más a csillapitási rendszer.
egyik nyilt fürdõ, a másik meg szerintem egy motocross catridge. olyasmi ami a shiverben is van.
ha engem kérdezel, szerinem megéri.
az usa-ban.
itthonra felesleges..
miért felesleges?
homályosítsd fel az elmém, kérlek!
Marzocchi 2006 66 VF2
# csillapítás: ÚJ alumínium SSV
# állíthatóság: külsõ levegõs elõfeszítés, visszaút csillapítás (belsõleg)
# rugózás: dupla acélrugó
-----------------
Marzocchi 2006 66 RC2X
# csillapítás: ÚJ RC2 csillapítás, ÚJ nagy sebességû kompresszió állítás, nyílt olajfürdõ
# állíthatóság: Dual Air, külsõ RC2 oda-visszút állítás, nagy sebességû kompresszió állítás
# rugózás: dupla acélrugó
#2391
Posted 2006. October 27. - 22:20
hm, akkor alaposan átgondolom a témát:)
köszi!
#2392
Posted 2006. October 27. - 22:15
egyik nyilt fürdõ, a másik meg szerintem egy motocross catridge. olyasmi ami a shiverben is van.
ha engem kérdezel, szerinem megéri.
az usa-ban.
itthonra felesleges..
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2393
Posted 2006. October 27. - 21:40
adott két versenyzõ, a 66VF2 és a 66 rc2x
rc2x-re ezt írják: Adjustability: External Air Preload, RC2 System for Compression (Bottom) & Rebound Adjust (Top), X System for High Speed Compression (Top)
vf2-re
DAMPING SYSTEM New Alloy SSV
ADJUSTABILITY External Air Preload w/o Adaptor
Single External Rebound Adjustment (Bottom)
Single External Compression Adj. (Bottom)
TEHÁT
a különbség lényegében annyi hogy az rc2x-en a levegõs elõfeszítést tekerõvel állíthatom és nem pumpával, valamint hogy azon felül lehet tekergetni a csilit meg a kompressziót, a vf2-n meg alul?
meg az rc2x-ben van vmi nagysebességû kompresszió
a gyakorlatban megéri az rc2x a +100$ árkülönbözetet?
#2394
Posted 2006. October 27. - 20:47
szóval nyugodtan.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2395
Posted 2006. October 27. - 20:27
ugy mozog mint uj korában
akkor ilyen zsirral lehet kenni minden telot ugye?
http://ebike.hu/term...artas/zsir/2162
#2396
Posted 2006. October 26. - 20:35
Sikerült fehér "tuning' rugókat beszerezni, aminek 3,3N/mm adatot adtak meg, a zöldre ha jól emléxem 4N/mm-t. A villa beülése duplájára nõtt elõfeszítés nélkül, ami a pille súlyom alatt jónak tünik, de még nem tudtam kipróbálni élesben.
Kicsit adatszerûben hátha valakit még érdekelni fog a 130 útból a 63kilóm alatt beült eddig kb 13-14mm-t, a fehér rugókra csere után ez 28-30 közé esik. (Próbáltam mindig ugyanúgy nyeregbe pattani.)
A hátsó tag bemozduálsa valszeg elvesz valamennyit az elejérõl, de ez annyiban nem számít, hogy a próbák között azt nem variáltam.
Így a gyári fr dh szintû villabeülést sikerült közelíteni (30% ~39mm), xc-re 10% körül ajánl (~13mm).
Mivel én a classic ugrálás mentes dh-t, talán manapság enduró ágat mûvelem, "elméletben" jó így a gép eleje, ha érdekel valakit menettapasztalat késõbb írok róla.
Légszelep tuningon még gondolkozom, azzal lehetne súlyt spórolni és tovább finomítani a dolgot, talán ugrálás nélkül még a szimeringezést se nyomná szét.
Saját mérés szerint egyébként most vágott nyakkal kb 2100 gramm a villa, ami szerintem nemrossz egy 4 éves átütõstõl. És kék és 130 millis, olyan mint robé volt, vagy lehet hogy ez volt az övé ?
off: hello rob, néha bekukkantok él-e még az üzenõfalam monnyuk nem sûrûn tolom ide az arcom.....
#2397
Posted 2006. October 26. - 11:20
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2398
Posted 2006. October 26. - 02:29
2002es Z1 Drop Off villám van 13cm úttal, és piros szinezésû rugókkal. Gondolom ez a gyári alap.
A gyári alap minden esetben színtelen (azaz festés nélküli), de anno lehetett úgy rendelni a villát, hogy más rugóval. Piros a legkeményebb, sárga, és a zöld a legpuhább.
Nem tud valaki valami jó helyet, ahol nagyon olcsón lehet marzot venni? Esetleg valakit, aki olcsón tud hozni? Thx.
The life is short, ride more!
#2399
Posted 2006. October 26. - 00:41
szerettem. még majdnem azt mondom, hogy visszasirom. ha lenne levegõsben, akkor csak olyan villát vennék...
offtopic
b: de rég láttunk errefelé! jó látni a régi arcokat.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2400
Posted 2006. October 25. - 23:12
Ha pösti, pontosabban budai vagy, nézz be az Óbuda Bringába ott valszeg lesz neked való rugó (gyári), tudom is, h honnan (:sír) ami jóóó puha
vagy rugókovács.