Jelentkezz be Regisztrálj
miskolciak ide
#1221
Posted 2010. August 30. - 13:55
#1222
Posted 2010. August 30. - 13:49
ja majd elfelejtettem: akasztós hátsóváltóba csavar és az az alátét kellene ami belemegy a papucsba. teszkósmontikon van ilyen.
Ja meg mogyoródon 2100ft a belépõ ezen a héten. csúszda.
#1223
Posted 2010. August 30. - 08:12
#1224
Posted 2010. August 29. - 21:06
#1225
Posted 2010. August 29. - 20:58
#1226
Posted 2010. August 29. - 11:52
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1227
Posted 2010. August 29. - 11:52
#1228
Posted 2010. August 28. - 22:30
cseppet antiszociális a srác
#1229
Posted 2010. August 28. - 21:05
#1231
Posted 2010. August 27. - 20:00
#1232
Posted 2010. August 26. - 16:45
#1233
Posted 2010. August 26. - 11:49
A fiú kicsit hajlamos volt a végletekig felkészíteni a járgyányt.... Olaszban komplett szerszámos ládával indult mert ki tudja mi történik 180 kilóméteren.Azér' anno Bükkmarcin, mikor meghirdették elõzõ nap az emelkedõversenyt, az csak 500 m volt, az nem kevés?
Megmondom: nem, mer' 25%- os volt az az 500 m, 'oszt azon tekerjél fel izomból. Ráadásul, ha jól emléxem, idõmérõ-döntõ, vagyis több futam volt, legjobb idõvel számolva. Tehát egyáltalán nem biztos, hogy kevés az 1 km. Pláne, ha macskakõ van.
Másik: mikor Õsember elindult Tapolcán az idõmérõn, még a markolatokat is leszedte, a komplett fékrendszerrel együtt, elöl egy tányérral, átdobó felesleges súly, le vele, A-head kupak szintén, természetesen csakis merev villa,
keskeny slickkel, a vázon a bowdenvezetõ szemeket meg gittel kiigazította, hogy jobb legyen a légellenállás. Az milyen má'.
Tom, küldöttem emilt, nézzed meg.
Ja! Kuc! Nem kell a GPS-es fülesem neked? Jó a te telódhoz is! Ocsójé megszámoljuk...nekem fölösleges lett
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
#1234
Posted 2010. August 26. - 11:28
Megmondom: nem, mer' 25%- os volt az az 500 m, 'oszt azon tekerjél fel izomból. Ráadásul, ha jól emléxem, idõmérõ-döntõ, vagyis több futam volt, legjobb idõvel számolva. Tehát egyáltalán nem biztos, hogy kevés az 1 km. Pláne, ha macskakõ van.
Másik: mikor Õsember elindult Tapolcán az idõmérõn, még a markolatokat is leszedte, a komplett fékrendszerrel együtt, elöl egy tányérral, átdobó felesleges súly, le vele, A-head kupak szintén, természetesen csakis merev villa,
keskeny slickkel, a vázon a bowdenvezetõ szemeket meg gittel kiigazította, hogy jobb legyen a légellenállás. Az milyen má'.
Tom, küldöttem emilt, nézzed meg.
#1235
Posted 2010. August 26. - 07:45
amúgy azon gondolkodtam h. nem lenne-e elég egy jól eltalált SS gép lepusztítva minden felesleget róla, vagy kell-e váltó, fék tuti nem, meg nyereg sem. CSabi ideális lehetne
#1236
Posted 2010. August 25. - 23:38
Okpityke: megkerdem klarat hatha erdekel minket egy ilyen ketyere
Ha érdekel szól, elvisz, kipróbál...oszt ha kell fizet.
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
#1237
Posted 2010. August 25. - 22:29
#1238
Posted 2010. August 25. - 21:59
koca kiugranál egy sprint erejéig és megnéznéd mennyi a te idõd és a pulzusod a végére? kíváncsi vagyok mit megy egy versenyzõ rajta.
nana én nem merem magam versenyzõnek nevezni, hisz csak egy koca bicajos vagyok
bepróbálom majd egyébként, de ez furi egy verseny lesz az biztos. 1 km táv ez azon fog eldõlni h ki tud egy faszán véghezvitt bemelegítés után csúcsot kiadni magából. (rosszul aludtál este, bal lábbal kelsz fel már esélytelen kb, mert aznap tuti h nem vagy toppon)
lenne rá tippem, hogy Miskolciak közül ki lenne/lesz itt esélyes.
#1239
Posted 2010. August 25. - 20:39
ha nem akkor nem a te palyad es kesz
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...