Nem kell eltévedni. Ez már nem csak Magyarországon megy így. Régen itt sem így mûködött, de hogy "divatos" és általam rendkívüli módon utált szavakkal éljek, globalizáció, költséghatékonyság és költségcsökkentés, fogyasztói társadalom, etc...világ _kivéve HUN_ garancia
sokkal hihetõbb
Mondjuk fura.
Régen (azért annyira nem) úgy vásároltunk hogy amelyik tetszik, megveszem.
Ezzel szöges ellentétben ma hogy?
Hmm, ennek van jó garis háttere, ezt fogom megvenni!
Kicsitsem lol.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Üzenõfal (archív #3)
Started by
Dig
, 2006. February 23. 01:26
#11281
Posted 2007. December 30. - 19:14

#11282
Posted 2007. December 30. - 19:05

#11283
Posted 2007. December 30. - 19:01

Fuj:)
Ettem ebbõl sokfélét. A 60%-nál több kakaós már nem jó.
A chilis meg van simába is meg valami dzsemmel keverve. Iknább maradok a Bocinál.
De legalább ilyet is ettem.
Ettem ebbõl sokfélét. A 60%-nál több kakaós már nem jó.
A chilis meg van simába is meg valami dzsemmel keverve. Iknább maradok a Bocinál.
De legalább ilyet is ettem.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11284
Posted 2007. December 30. - 18:55

huu a 99% eleg vad
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#11285
Posted 2007. December 30. - 18:55

Hátha valakit érdekel (pezsgõfutás): http://www.gardony.h...rek.php?id=1428
A sebesség mindent megold.
#11286
vendég_Charon_*
Posted 2007. December 30. - 18:45

#11287
Posted 2007. December 30. - 18:42

jah lindt fele csilis
szolid de jo
szolid de jo
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#11288
vendég_Charon_*
Posted 2007. December 30. - 18:42

#11289
Posted 2007. December 30. - 18:34

azt a chilis csokit be kéne probálni.. hol található?

Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#11290
vendég_Charon_*
Posted 2007. December 30. - 18:31

#11291
Posted 2007. December 30. - 18:27

én ugyan nem.Régen (azért annyira nem
) úgy vásároltunk hogy amelyik tetszik, megveszem.
Ezzel szöges ellentétben ma hogy?
Hmm, ennek van jó garis háttere, ezt fogom megvenni!
mindenbõl úgy indultam ki, hogy ha szar, akkor zsebbe kell nyúlni...
így meglepetés nem érhet...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#11292
Posted 2007. December 30. - 18:23

van aki nem hiszi, hogy finom a csilis csoki?
Én nem mertem venni. Ugye Te is a Lindt-rõl beszélsz?
Ehetõ?
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#11293
Posted 2007. December 30. - 18:22

világ _kivéve HUN_ garancia
sokkal hihetõbb 
Mondjuk fura.
Régen (azért annyira nem
) úgy vásároltunk hogy amelyik tetszik, megveszem.
Ezzel szöges ellentétben ma hogy?
Hmm, ennek van jó garis háttere, ezt fogom megvenni!
Kicsitsem lol.


Mondjuk fura.
Régen (azért annyira nem

Ezzel szöges ellentétben ma hogy?
Hmm, ennek van jó garis háttere, ezt fogom megvenni!
Kicsitsem lol.
#11294
Posted 2007. December 30. - 18:21

es akkor mindebbe fuzzuk bele a vilag garancia kifejezest is
van aki nem hiszi, hogy finom a csilis csoki?
van aki nem hiszi, hogy finom a csilis csoki?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#11295
Posted 2007. December 30. - 18:11

#11296
Posted 2007. December 30. - 18:07

Így volt régen. Hogy megvilágítsam a dolgot...
A márkaszervízt vagy az adott márka hazai képviselete mûködteti, vagy önálló vállakozás, mely a hazai, ennek hiányában a regionális képviselettel áll szerzõdésben. Ennyi a különbség, ezt követõen azonos módon zajlik a dolog.
Beviszik a szervízbe a hibás készüléket, ahol garancialevelet (lokális vagy regionális) és számlát (eredeti vagy másolat) kérnek. A gyári szám alapján ellenõrzik, hol készült, illetve hol került forgalomba a készülék. Amennyiben az adott országban vagy régióban került forgalomba, nincs gond, elindul a garanciális ügyintézés. Amennyiben nem, jön a baj. Ugyanis az anyacég a garanciális idõn belül meghibásodott termékek, illetve alkatrészek árát jóváírja a lokális vagy a regionális képviseletnek, amennyiben náluk került forgalomba. A képviseletek önálló gazdasági egységek, és normál üzleti kapcsolatban állnak az anyacéggel, így csak azok a tételek kerülhetnek garanciális jóváírásra, melyeket az érintett képviselet kapott az anyacégtõl. Innentõl evidens, hogy a képviseletnek nem érdeke, hogy olyan termék garanciális ügyintézésével foglalkozzon, melyet az anyavállalat nem fog neki jóváírni.
A márkaszervízt vagy az adott márka hazai képviselete mûködteti, vagy önálló vállakozás, mely a hazai, ennek hiányában a regionális képviselettel áll szerzõdésben. Ennyi a különbség, ezt követõen azonos módon zajlik a dolog.
Beviszik a szervízbe a hibás készüléket, ahol garancialevelet (lokális vagy regionális) és számlát (eredeti vagy másolat) kérnek. A gyári szám alapján ellenõrzik, hol készült, illetve hol került forgalomba a készülék. Amennyiben az adott országban vagy régióban került forgalomba, nincs gond, elindul a garanciális ügyintézés. Amennyiben nem, jön a baj. Ugyanis az anyacég a garanciális idõn belül meghibásodott termékek, illetve alkatrészek árát jóváírja a lokális vagy a regionális képviseletnek, amennyiben náluk került forgalomba. A képviseletek önálló gazdasági egységek, és normál üzleti kapcsolatban állnak az anyacéggel, így csak azok a tételek kerülhetnek garanciális jóváírásra, melyeket az érintett képviselet kapott az anyacégtõl. Innentõl evidens, hogy a képviseletnek nem érdeke, hogy olyan termék garanciális ügyintézésével foglalkozzon, melyet az anyavállalat nem fog neki jóváírni.
#11297
Posted 2007. December 30. - 17:54

#11298
Posted 2007. December 30. - 17:49

Szerintem meg pl. a Canon nem ad oda "szakszerviz" címet, ha nem javítja meg gariban.
A szervíz meg elszámol a Canon-al. Oszt jónapot.
A szervíz meg elszámol a Canon-al. Oszt jónapot.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#11299
Posted 2007. December 30. - 17:48

#11300
Posted 2007. December 30. - 17:45

A garancia kicsit másképpen mûködik.
VV: nemtom, de furán hangzik az egész sztori amit közvetítenek.
Ha kint jóváírják nekik a javítást, akkor nem hinném hogy ellenkeznének a kinti gépek ellen.
Közben jól módosítottam

Gwen Stefani klip pesten :wtf: