Azt nemtom, ott mi a helyzet, csak azt, hogy ott többet dolgoznak több pénzért.

Mi a kiábrándító? Hogy leépítés van és nem felvétel? Hát igen...
Pilótasuli, mint olyan nincs, repmûszakit lehet tanulni még egy-két helyen költségtérítéses formában, de az nem jogosít semmire, plusz ugye nem is nagyon repülsz. Manapság nem így néz ki a dolog. Fogod magad, keresel sok pénzt, elmész repülni tanulni, leteszed sorban a vizsgákat, PPL, CPL, ATPL, mulit-engine, stb. stb, gyûjtöd az órákat, aztán fogod magad, és jelentkezel egy légitársasághoz. Eddig olyan 5-8 millát költöttél jó eséllyel. A további képzésed 20-30 millás költségét nagygépre már a légitársaság finanszírozza. Aztán ezt persze visszafizeted nekik, ha már aktív dolgozó leszel.
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"