Jelentkezz be Regisztrálj

Üzenõfal (archív #3)
#4921
Írta 2008. március 24. - 12:48

#4922
Írta 2008. március 24. - 12:36

Biztos bepróbálnám az elején. Hátha. Ha meg nem, akkor úgyis tök mindegy, nem?!
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#4923
Írta 2008. március 24. - 12:34

BMF-en jövõre indul ez a képzés. Németben csak a gyakorlat lesz. A repülõgépek karbantartását, hibaelemzést stb. tanulod meg. Azzal nem hiszem hogy sok esélyed van repülni.
nem is mondtam, hogy feltétlen repülni akar (bár ez a nagy vágya), de mindenképp repüléssel vagy ezzel kapcsolatban valamivel foglalkozni. amúgy ezt jelölte be utolsó helyen.
és ha ár replés: miért van az ,hogy a nagyonszuper nagyonjó órákat mindig repülõsórákként reklámozzák? múltkor nézegettem egy jobb órabolt kirakatát, a Breitling is repülõsóra, a Tag Heuer is reklámozott egy repülõs csávóval, aki éppen markolja a botkormányt, a Tissot is...repülõsöknek ennyire fontos a pontosi dõ vagy mi?
edit: kölyök, írtam már tegnap, hogy elõször a nyíregyházi légihajozó akármit jeölte be, aztán meg a közlekedésmérnökit, aztán ezt. valamelyik csak bejön, de nyilván jobban akar mondjuk légihajózni, mint legózni.

#4924
Írta 2008. március 24. - 12:05

Csak arról béna horrorfilmet lehetne csinálni...
Miért? Birkákól is van. Hogy a klasszikus Madarakat ne is említsem. Álvalóságsónak simán el tudnám képzelni.
A BME-n haverom a Lufthansához (Ferihegy) megy nyári gyakorlatra. Majd összelegózza a röpcsiket jól. Ja, gépészkaros õ is.
És fakk, ajrotax 5 ajrot képes kérni 1 db kalkulációért!

Race, no Rest!
#4925
Írta 2008. március 24. - 11:38

#4926
Írta 2008. március 24. - 11:28

BMF-en jövõre indul ez a képzés. Németben csak a gyakorlat lesz. A repülõgépek karbantartását, hibaelemzést stb. tanulod meg. Azzal nem hiszem hogy sok esélyed van repülni.Kosina: haverom érdeklõdik repülõs irányba. õ beadta nyíregyházára, ahova Andris is mondta, a jelentkezését, illetve azt hiszem a BMF gépészen van egy olyan gépészkar, amin német nyelvû a képzés, és a Lufthansa Technik referenciaképzése vagy mi, és van asszem 2 (+2?) félév képzésed kint németben a Lufthansa Technik-nél, szóval még oda is. meg sima közlekedésmérnökire is.
#4927
Írta 2008. március 24. - 11:23

Csak arról béna horrorfilmet lehetne csinálni...

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#4928
Írta 2008. március 24. - 09:43

#4929
Írta 2008. március 24. - 08:58

Ha meg itt senkinek nem jön be semmi, akkor tudok kölcsönadni extramagas kamatra.
annyid nincs úgyse


Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#4930
Írta 2008. március 24. - 02:14

kene kolcson 3 milla...

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4931
Írta 2008. március 24. - 01:58

Ha meg itt senkinek nem jön be semmi, akkor tudok kölcsönadni extramagas kamatra.Konás, ha nem jön be a közgazdaság akkor lehetek az ügyvédetek?

#4932
Írta 2008. március 24. - 00:16

Konás, ha nem jön be a közgazdaság akkor lehetek az ügyvédetek?
valami rendes képzésen is részt veszel majd életedben?

#4933
Írta 2008. március 24. - 00:13

#4934
Írta 2008. március 24. - 00:11

én most emelt matekra járok, de emeltezni jövõre fizikából fogok, matekból meg középszint, mert azt sokkal jobb %ra meg tudom írni, és az emeltért járó +40 pontot meg kiváltja nálam a nyelvvizsga, illetve a középszintû többletszázaléka. de ha nem akarok szopni eleinteaz unin a matekkal, akkor muszáj ez az emeltmatek...
#4935
Írta 2008. március 24. - 00:10

köszönöm, majd ha ott fogok tartani
(én emelt matekra járok, de közép érettségit írok)
inkább Szilárd ha lehet
rendben Szili

én is emelt matekra jártam, fura is volt... aztán mégis középszinten érettségiztem.
fõsulin meg lehet tanulni mindent, csak hozzáállás és akarat kérdése! elsõ félév a nehéz, mert szokatlan maga a fõsuli, aztán elveszel a bulikban és késõn kapsz észbe, hogy nyakadon a viszgaidõszak.
ha végzel a sulival, csinálhatunk vállalkozást. közúti és légi szállítmányozásra már van ember, vasútra és vízire még nincs

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#4936
Írta 2008. március 24. - 00:06

emelt meg közép matek gimiben :-)
Ha most így álltok hozzá, akkor jajj :-)
Kosina: akkor németes vagy?
jahh, emellet ,ha minden jól megy lesz egy felsõfokú németem,
emelt angol ill. történelem.. nem beszélve a középiskolás programról..
matekot meg nem szeretem, mert még 1 óránál többet nem tanultam rá a félévben.
#4937
Írta 2008. március 24. - 00:05


Edit: Értem mire gondolsz

#4938
Írta 2008. március 24. - 00:03

Pont ettõl félek én is... ha már a gyógymatekot se szeretem, akkor mi lesz késõbb ?
Az lesz a fõ baj, hogy kézzel megfoghatatlan dolgok lesznek és a legtöbb ember vizuális típus. De ne aggódj, majd akkor, ha már nyilvánvaló a baj

Amúgy annyira nem vészes, csak kellenek erõs alapok.
Edit: ÕÕÕ


Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#4939
Írta 2008. március 24. - 00:01

Ha most így álltok hozzá, akkor jajj :-)
Kosina: akkor németes vagy?
#4940
Írta 2008. március 24. - 00:01

köszönöm, majd ha ott fogok tartaniKosina
logisztika engem is érdekel. valószínûleg ebbe az irányba fogok továbbtanulni
Prezenszky Józsefnek vannak nagyon jó logisztika könyvei, ha érdekel...

(én emelt matekra járok, de közép érettségit írok)
inkább Szilárd ha lehet

igen német, és bejárok mellette spanyol órára (de nem tudom minek járok spanyolra)
