Jelentkezz be Regisztrálj

Üzenõfal (archív #3)
#39181
Írta 2006. július 23. - 13:05

#39182
Írta 2006. július 23. - 13:05

#39183
Írta 2006. július 23. - 12:54

#39184
Írta 2006. július 23. - 12:53

Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#39185
Írta 2006. július 23. - 11:39

#39186
Írta 2006. július 23. - 10:27

ha nyittok, akkor megyek énis. beszállok kis cash-eltamaska: nem nyitunk bótot?:-)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#39187
Írta 2006. július 23. - 08:51

délután 2re meg mehetek melózni... de 10körül már jövök is haza, csak az a baj, hogy holnap 6kor kelés... mikor fogom én végigolvasni azt a sok újdonságot, amit délután írtok a fórumra???
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#39188
Írta 2006. július 23. - 05:35

amugy zsir kis nap
olyan mint a tobbi, ezert keveredni is tud barmelyikkel
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#39189
Írta 2006. július 23. - 04:43

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#39190
Írta 2006. július 23. - 01:25

A góré aszongya hogy a customon fogunk a legtöbbet. Szarozás van vele, nem ritka hogy fél évet kell várnia a csórinak, mire legyártják a vázat meg megjönnek a cuccok hozzá, de a végeredmény elég fasza. Végülis kapsz egy olyan bringát, ami rád lett szabva, minden alkatrész olyan amilyet te akartál. Eddig mindegyik ombrénak fülig ért a szája mikor meglátta elõször a bringáját egyben:)
"You supply the dream, we supply the bike":afro:
#39191
Írta 2006. július 23. - 00:58


azert nem jo a custom build, mert az nagyon kenyes vevo, es tudja hogy mit akar, nem lehet neki bedumalni, hogy az a legmegfelelobb cucc ami epp van raktaron

meg nem is olyan nagy haszon.
amugy a bringak tobbsege amit eladunk az ilyen hibrid szar, sbc crossroads / sirrus, meg marin kentfield es tarsaik, neha elmegy egy-ket enduro vagy stumpjumper. de az ilyen high end cuccokbol is inkabb a draga orszagutit adjuk el hamarabb mint a draga montit. persze van a boltban s-works karbon merevvaz, meg intense spider, meg ilyenek, de nemtom mikor adjuk el oket

RAUH-Welt
B E G R I F F
#39192
Írta 2006. július 23. - 00:33

Na akkor játsszunk nyílt lapokkal:)...
full szerviz kb 40-45 font, elvileg az oradijam 30 font.
kb olyanokat szoktam csinalni, hogy cserelek:
lanc, fogaskereksor, fekpofak, meg nemi bowden, ami nagyon koszos, vagy nem siman mozog. plusz kerekek centirozasa, ez melodijjal egyutt szokik olyan 80-120 font koze kijonni. amit nem cserelek de dzsuvas, pl hajtomu, vagy elso, hatsovalto, az megy a mosogatoba, van ilyen safety kleen nevu dolog, azzal gyakorlatilag minden kosz lejon a femrol. [ link ]
kerekcentir kb 10 font, csak valtok beallitasa 10-15 font, tarcsafek legtelenites 20 font per fek, kerek epites 20 font kullovel egyutt [dt comp] fekete kullo + 8.
gyakori a defekt csinalas, dobjuk bele egybol az uj belsot, 3-4 font a guma, 6ert teszem bele, szal az is 10. gyakorlatilag 10 font alatt nem nyulok hozza semmihez.
vannak neha custom build-ek ma vitte el a csavo az intense spider xvp-jet, kapott ket uj kereket ami mi fuztunk, gumikat, teljes hajtast, nyerget, nyeregcsovet, osszesen alkatreszekkel meloval egyutt 800 font korulre jott ki a szamlade ilyen ritkan van.
basic service (váltók, fékek)30
standard service: (basic+centír+meghajtás+kormány)50
deluxe:100
Erre jönnek az alkatrészek+1-2 dolog: monoblokk, kormánycsapi 15+ az alkatrész ára, órabér 40, keréképítés 30+alkatrészek (min 80), mosás 20, defekt 15.
Gyakorlatilag basic service, ha fél órán belül kész a bringa, legtöbbször standard+fogassor+lánc+fékpofák, ez már minimum egy 100as.
Vannak aberrált, 4-500 fontos javítások, mosolyogva kifizetik, még meg is köszönik.
Custom build: nálunk meg szerencsére sok ilyen van, vázak kb 1500-2000tõl indulnak, komplett bringa általában 4 rugó felett van, de nem ritka hogy 5-6k a vége.
tamaska: nem nyitunk bótot?:-)
#39193
Írta 2006. július 23. - 00:28

NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#39194
Írta 2006. július 23. - 00:18

én nem megyek máshova idegennek.
Csak kiváncsi voltam az európai árakra.
#39195
Írta 2006. július 23. - 00:07

#39196
Írta 2006. július 22. - 22:56

#39197
Írta 2006. július 22. - 22:53

van ilyen, ha van kedved szemezgetni
http://www.robertwal.../pdf/Europe.pdf
RAUH-Welt
B E G R I F F
#39198
Írta 2006. július 22. - 22:52

#39199
Írta 2006. július 22. - 22:47

Nem a tiéd!
Hanem úgy általában mit visznek haza a halvérûek?
#39200
Írta 2006. július 22. - 22:39


mondjuk munkatarsam meg reggel nekiment egy nyilo autoajtonak... jo nap volt
revi:
full szerviz kb 40-45 font, elvileg az oradijam 30 font.
kb olyanokat szoktam csinalni, hogy cserelek:
lanc, fogaskereksor, fekpofak, meg nemi bowden, ami nagyon koszos, vagy nem siman mozog. plusz kerekek centirozasa, ez melodijjal egyutt szokik olyan 80-120 font koze kijonni. amit nem cserelek de dzsuvas, pl hajtomu, vagy elso, hatsovalto, az megy a mosogatoba, van ilyen safety kleen nevu dolog, azzal gyakorlatilag minden kosz lejon a femrol. [ link ]
kerekcentir kb 10 font, csak valtok beallitasa 10-15 font, tarcsafek legtelenites 20 font per fek, kerek epites 20 font kullovel egyutt [dt comp] fekete kullo + 8.
gyakori a defekt csinalas, dobjuk bele egybol az uj belsot, 3-4 font a guma, 6ert teszem bele, szal az is 10. gyakorlatilag 10 font alatt nem nyulok hozza semmihez.
vannak neha custom build-ek ma vitte el a csavo az intense spider xvp-jet, kapott ket uj kereket ami mi fuztunk, gumikat, teljes hajtast, nyerget, nyeregcsovet, osszesen alkatreszekkel meloval egyutt 800 font korulre jott ki a szamla

RAUH-Welt
B E G R I F F