Jelentkezz be Regisztrálj

Üzenõfal (archív #3)
#25201
Posted 2007. June 10. - 21:25

miért szerinted a versenykocsik többet bírnak egy szezonnál, versenynél?
verseny után motor-váltó ki. minden átvizsgál, ami olyan csere.
jah kérem a teljesítménynek ára van: 2 liter szívó->280Le:D
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#25202
Posted 2007. June 10. - 21:20


B kategoria anno nagyon vicces volt .
Azt hiszem egy szezont birtak talán :chin:
Nemis értem kinek az agyából pattant ki hogy bármit lehet.
edit: Lor te mint kollega magyarázd már el, hogy ez miért jó
http://www.split-pivot.com/index.html
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#25203
Posted 2007. June 10. - 21:14

fogazott alkatrész? a szinkrongyûrû? :chin:mostani valtok szinkronizaltak
ami azt jelnti, hogy fogaskerek illetve a tengely kozott van egy fogazott alkatresz ami igyekszik azonos fordulatszamra hozni a ket forgo alaktreszt.
Talma 2.lett,az edzésen rajtelsõ volt:clap:
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#25204
Posted 2007. June 10. - 20:55

bazz, ez a Hamilton gyerek mit csinál elsõévesként, hát hihetetlen. nagy tehetség a srác...
#25205
Posted 2007. June 10. - 20:49

mert kuplung nelkul tudott benne valtani
/volt is a kezeben laban nemi km/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#25206
Posted 2007. June 10. - 20:22

igen.
ez a véleményem:)
Egyébként a szinkronizált váltókat is be lehet rakni sebességbe kuplung nélkül, csak megfelelõ érzék kell hozzá.(ki lehet próbálni,felelõséget nem vállalok:P)
Akkoriban amikor röhl ment volt egy ember privát csapatnál aki meg tudta csinálni azután fejlesztették ki az audinál a levegõs kuplungot.
Egyébként ha valakit érdekel szívesen bemutatom Léhi Sanyi bának, aki 1974 óta Ferjáncz Attila szerelõje. Õ elmagyarázza pontosan mit miért hogyan;)
Más: BMFT tali látogatók figyelmébe!!!
Jah és mégvalami: bazzeg Kubica....
Komoly a verseny...
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#25207
Posted 2007. June 10. - 20:22

sziltan nekem is épphogy csak 2es lett _ME-n, de meglett elsöre... dinamika meg sztem már könnyebb mint a sziltan.....
holnapi gépgyártás vizsgámra 9995 mm ~ 10 m pörgöt hajtogattam össze segédanyagnak
hehe, én kedden megyek és ha így haladok akkor hasonló 'tudásra' alapozva

#25208
Posted 2007. June 10. - 20:16

ami azt jelnti, hogy fogaskerek illetve a tengely kozott van egy fogazott alkatresz ami igyekszik azonos fordulatszamra hozni a ket forgo alaktreszt.
/lassu kopik instabil miatta neha a valtas/
versenygepekben ehelyett az ugynevezett dogbox megoldas divik
nem kell neki kuplung csak akkor amikor bevaltasz sebessegbe
utana minden valtasnal csak siman attolod kuplung nelkul.
gyorsabb a valtas cserebe minden fokozatot vegig kell valtani.
pl lassitasnal 5 4 3 2
ebbol csinaljak a szekvencialis valtot ahol nem a szokvanyos H kulisszaban tologatjak a valtokart hanem egy kis kart tologatnak huzogatnak
ami egy hengert forgat. ezen a hengeren /a palaston/ hornyok vannak amik a megfelelo fokozathoz tartozo lepteto villat mozgatja, es igy a kapcsolo kormoket is.
regen ugye nem volt szinkronizalt valto.
mar irtak, ketszer kellett kuplungolni.
walter bacsinak nemtom mi volt a gepeben
de az, hogy idonkent tapossa a kuplungot az jelzi, hogy valszeg kellett az.
/amugy amivel most a vw nagyon felvag dsg valtoval pont az o kocsijaban debutalt vmikor 88-89 kornyeken. jol feltalalta a vw :-)/
gondolom mint ahogy most akkor is voltak olyan reszek, hogy huzasd ki nyugotan mert belefer /amolyan vagd le hidas hatodikos http://www.icell.hu/...Miki_WRCben.wmv /.
de ilyenkor kirakni oldalra a labikot az...
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#25210
Posted 2007. June 10. - 18:46

holnapi gépgyártás vizsgámra 9995 mm ~ 10 m pörgöt hajtogattam össze segédanyagnak

#25211
Posted 2007. June 10. - 18:21

nem tudom már. lehet épp fel volt támasztva valahova pl. sebváltó mellé... vagy épp vakaróztam esetleg cipõfûzõt kötöttem... nemtom

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#25212
Posted 2007. June 10. - 18:03

konás, csak úgy kíváncsiságból.. mi az hogy nem értél rá jobb lábaddal?

#25213
Posted 2007. June 10. - 18:02

majd akinek van türelme elmagyarázza az elvét, de mondjuk ami utzai autókban van, egy kuplunggal tudsz pl 5-bõl 2 be visszaváltani, szekvenciálisnál meg -mostniakban is az van tudtommal, - fokozatonként végig kell váltogatni....és kuplungolni is...kz,
így jogsi elõtt fél évvel tudom, mi az a 3 pedál.
ez a bal láb fék-jobb láb gáz dolog nekem az autószimulátorokból ismerõs, ott mindig így vezetek.és a WRC kocsikban sem automata a kuplung?
edit: mi az a szinkronváltó?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#25214
Posted 2007. June 10. - 17:59

dobtam is ki nekik egy-egy csapdát a két garázsba...
kedves dícsérettel jutalmazták nõágú felmenõim - anyám és mammer -, amikor jelentettem, hogy a 8. egyedit is sikeresen eltávolítottam az épületbõl...
a kutya meg kb. most jött elõ elõször. benn döglött a garázsban reggel óta...
ha kijön a meleg, általában eltûnik, s ott hûsöl.
fuck. holnap német szóbeli záróvizsga, szerdán váll.gazd, csütörtökön jog 2.x, pénteken matek 2.x...
örülök.
bicajozni esélytelen lesz -> köszeg maratonra bukott a készülés, buli szintén hiányos lesz mostanában...
ha lesz idõ, elmegyek bepróbálkozok Algida-hoz jégkrémet teríteni. vagy valami hasonló kis teherautós céghez. vagy dhl vagy gls vagy mittommivammég...
blog off
egy elkeseredett kisfiú bejegyzéseit olvashattátok a kedvenc naplójába
(

edit:
dave
egyszer átnyúltam bal lábbal a fékre. a jobbal épp nem értem rá. megszoktam, hogy a kuplung hosszabb úton jár. eredmény: buksim majdnem koccant a szélvédõn, még szerencse, hogy épp nem sokan néztek arra a benzínkútról...

szinkronváltó
talán a fordulatszámot hozza egyensúlyba. a lehajtás és a tengely fele menõ közt...
nem tudom pontosan. csak foszlányok vannak...
régen a teherautókon, buszokon - talán az IFA is ilyen - nem szikronváltó volt.
ekkor duplakuplung volt a móka. sebességbõl ki, kuplung elenged, gázfröccs, kuplung be, sebességbe be...
rally-ba is nyomnak valami ilyet asszem
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#25215
Posted 2007. June 10. - 17:54

így jogsi elõtt fél évvel tudom, mi az a 3 pedál.

ez a bal láb fék-jobb láb gáz dolog nekem az autószimulátorokból ismerõs, ott mindig így vezetek.

edit: mi az a szinkronváltó?

#25216
Posted 2007. June 10. - 17:53

nem néztem a linket, de ha jól veszem ki lor ékezethiányos irásából hogy kirõl van szónem értek hozzá, de a rallyautókban nem automata kuplung van? és ehhez képest a srác 3 pedált nyomkod...és a bal lábát alig használja.
lor, most értem haza, mindjárt rendberakom az eagletöt, szóval küldheted.
és le van égve a vállam, afranc.

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#25217
Posted 2007. June 10. - 17:38

idén mostmár tényleg becsülettel jártam gyakra. sõt mivel Inspergeré nagyon nem jött be ezért inkább maradtam péntek du. Dénes gyakorlatán, az övé ezerszer jobb volt sztem..
házikra refekszem majd akkor meg lehet dobok majd egy privit szeptemberben a jegyzet miatt ) bár múlt félévben ott voltam minden elõadáson. )
tenkjú! )
Nincs mit.
Ha lesz kerdesed, szivesen segitek. Talan emlekszem meg valamire

#25218
Posted 2007. June 10. - 17:36

nem értek hozzá, de a rallyautókban nem automata kuplung van? és ehhez képest a srác 3 pedált nyomkod...és a bal lábát alig használja.
A 3 pedál sorrendben: kuplung, fék, gáz.

Az a b-csoport nem volt semmi... mindegyik õrült volt.
#25219
Posted 2007. June 10. - 17:30

#25220
Posted 2007. June 10. - 17:29

házikra refekszem majd akkor meg lehet dobok majd egy privit szeptemberben a jegyzet miatt ) bár múlt félévben ott voltam minden elõadáson. )
tenkjú! )