Vettünk gyerekülést bazmeg, de nem volt könnyû.
1. kinéztük neten.
2. megrendeltük.
3. felhívtuk, hogy oké-e. Nem, csak kékben van. Jó, akkor az nem kell, de mi a fasznak van fent 6 szín a webshopon, ha csak egyféle maradt? Mert nem kezeli a raktárkészletet, csak félévente átírja a programozó. Anyád.
4. net elmegy egész délelõttre
5. felhívjuk a másik helyet, akiknek a firefox ablaka nyitva maradt:nekik van-e.
6. olyan nincs, csak szürke. Ok, nem baj, jó lesz az is, küldjétek (persze neten ott is beletolja az arcodba ami kell, de nincs).
7. telefon csörög: csak egy darab van, az is kiállítási, és foltos. Baszki, akkor várjatok, cgnygyerek zsírfoltos, csokiskézzel összetapperolt szarja nem kell.
8. telefon az elsõ helyre: jó lesz a kék, csak legyen valami. Oké, küldjük.
9. Telefon csörög: hát kettõ van, egyiken valaki elnyomott zacskóstul egy cigicsikket, másik meg széjjel van tépve, ezeket inkább nem küldené.
10. Net vissza. Új hely keresés. Nincs sehun, de ennyi hülyepicsával rég beszéltem: olyan, mintha activityztem volna és körül kellett volna írnom minden szót, hogy mit akarok, annyira folyékonyan ment. (kb. mint a pedálban a 50a, 2-ply, 2.35, Maxxis High Roller rendelés)
11. Telefon csörög: a széjjeltépõs néni aszondja, hogy de inkább odaadja ezekután az egyel jobbat olcsóbban, de drágábban, mint a széjjeltépettet.
Így akartunk venni egy homokszínû, level 1es ülést, 44-ért, most lett egy piros level 2-es 49900.ért. Remélem gyerek kitalálja, hogy utálja a pirosat. Nembaj, gondoltuk a koszos segge ne hagyjon nyomot, most majd a véres nem fog látszani.
EZÉRT rendelek külföldrõl még 380as fontnál is.