Jelentkezz be Regisztrálj
Pécsiek ide! #3
#56061
Posted 2006. July 11. - 20:27
Okkéjjj:D!
Zap:
Sorry, most sem értünk még haza a mázolgásból, kihagyjuk. De csomagolhacc, ha kedves az életed! Forróságban meg egyébként is lángost kell sütni. A Séta téren is mindig az megy, és a böszme nénik nem is izzadnak!
"Give me a chance to shine and I'ma blind the world..."
SS Ultimate 2013 YZ0 Flamethrower 2011 Penge 2011.
#56062
Posted 2006. July 11. - 19:08
Nemnem, ha tudnál angolul
nem is vettem észre a képaláírást, de nem baj, mert tényleg nem tudok angolul, úgyhogy tökmind1 így sajna a többi 4-5 hengeres diezel ábrákat se értem
de nem baj, most eszek bogádi kiflit, az a legkirályabb
#56063
Posted 2006. July 11. - 18:41
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#56064
Posted 2006. July 11. - 18:29
#56065
Posted 2006. July 11. - 17:50
Optimális esetben a palacsintákkal nem fog ilyesmi történni...persze a ventillátorok távozáskor visszajárnak.
#56066
Posted 2006. July 11. - 17:46
egy ventillátorért túrós, kakaós, pudingos választható,
két vagy több ventillátorért kolbászos, szalonnás, vagy hagymás is.
persze a ventillátorok távozáskor visszajárnak.
Aktuális civil
#56067
Posted 2006. July 11. - 17:36
és csípõspaprikás, kolbászos, szalonnás is lesz?
És azt hallottátok, hogy viszik az indián temetõbe Tollert, hogy feltámadjon?
#56068
Posted 2006. July 11. - 16:01
Inkább kiegészítem ventillátorpartyra. Az kap palacsintát, aki hoz ventillátort.
Ja, úgy 8 körül. Bár nem bringásesemény.
Aktuális civil
#56069
Posted 2006. July 11. - 15:25
Akkor CANNON...
#56070
Posted 2006. July 11. - 15:13
Ez a turbodiesel görbéje:
További ábrák, görbék, mesék a 4 és 5 hengeres diesel motorokról
#56071
Posted 2006. July 11. - 15:09
A 400 már érzékeny film ritka alkalmakra. Eged Dani (http://egeddani.com) nagyon sûrûn "csak" 100t használ...igazán nagy választék nincs jó filmekböl,mind 100-400közt van,1600osnál nem láttam még érzékenyebbet,ezek meg ráadásul 2-3e körül van/tekercs.
#56072
Posted 2006. July 11. - 14:57
A lófaszt kell. Ez egy szar. 5.9l V8 és csak 300 Nm a nyomaték? Ez egy vicc...
Hmm, de nekem mintha csak 40kW-os lenne a motorom. Na mindegy, ez akkor is tetszik
mondjuk nem sok, de amikor ezt a motort fejlesztették nem volt ez olyan szar. meg a nagy motorok általában nincsenek annyira felpiszkálva, mint a kisebbek, fõleg a terepjárókban. Pl.: nissan patrol 3.2 diezel 106 ló.
lehet, hogy ez nyomatékgörbe már az 1.6 turbódiezel, azért nem stimmel a tieddel.
#56073
Posted 2006. July 11. - 14:01
Háhá, végre megtaláltam, hogy az enyém kb. mennyi nyomatékkal bír. Ennyit találtam: 71 @2500
Sõt egy képet is találtam a nyomaték és teljesítménygörbérõl:
Hmm, de nekem mintha csak 40kW-os lenne a motorom. Na mindegy, ez akkor is tetszik
#56074
Posted 2006. July 11. - 13:58
#56075
Posted 2006. July 11. - 13:41
más:http://www.au-my.com...iv-e-mocion.htm
#56076
Posted 2006. July 11. - 13:24
ez durva:
http://index.hu/homa...1&c=1&tb=1&pb=1
...érdekes beírás a fenntebbi fórumra..: "Foci VB-t is elveszetették, autókat se tudnak gyártani... Viva la revolucion!! :P"
Ez is érd: http://www.pentagons...gon_hu.htm#Main
Ez is: http://javimoya.com/...607/bolivia.htm
#56077
Posted 2006. July 11. - 13:13
Tiburon! A Dirt magazint még olvasod, vagy már Pirike használja vattapamacsok helyett lábujjkörömfestéshez?
Kicsit már összeragadt 1-2 oldal, fõleg a jobb cikkeknél de már Vasárnap tervbe vettem a visszavitelt---ugyanis addigra sikerült kiolvasni(hála a Balcsinak) Ma este beadom valakinek, nemtom hánykor. Kösz/bocs te ROST-IRON-MAN :-)))
#56078
Posted 2006. July 11. - 13:13
#56079
Posted 2006. July 11. - 12:40
#56080
Posted 2006. July 11. - 12:36
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.