Jelentkezz be Regisztrálj

Pécsiek ide! #3
#3521
Posted 2014. January 13. - 09:55

#3522
Posted 2014. January 13. - 09:54

A 16centi rugóút kevés lesz abba a vázba. Ha már olyat vett, akkor legalább 17-et mozgó villa kell bele.
És szerintem a Totem is jó lenne bele, a váz amúgy is elég overkill, a 40es becsúszók illenének hozzá, de hát ez csak az én véleményem...
A Foxomban meg csereérett lett a szimering...
Edited by tomidny, 2014. January 13. - 09:57.
- dhog likes this
#3523
Posted 2014. January 13. - 09:36

#3524
Posted 2014. January 13. - 09:25

Nemtom Mof Úr. Én személy szerint mennék a marketing után és egy új Pike-ra néznék rá. Mindenhonnan ömlik hogy milyen jó. Az a -3-400g sem akármi a Lyrikhez képest.
#3525
Posted 2014. January 13. - 04:14

szavazásra bocsájtom a dilemmám:
2013-as marzo rc3 ti evo vs. 2013-a rc2dh lyrik
a lyrik talán 20ezerrel lenne drágább, mindkettő tapered, tehát a kcs-kérdés is eldőlt, új kell az angleset helyett(nem éri meg külön alsó részt vadászni az angleset-hez, buzidrága)
mindkettőről nagyon fasza vélemények vannak
http://www.bikeradar...170mm-12-46127/
http://www.bikeradar...o-air-12-46112/
tudomtudom, megint tudományos kerékpáros leszek, és úgyis kurvára jó lesz, bármelyiket is válasszam, de mégis.. ha néhány pro-kontra érvet tudnátok hozni, azt megköszönném.
#3526
Posted 2014. January 12. - 23:51

#3527
Posted 2014. January 12. - 23:46

még az is lehet, hogy lesz ilyen is
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3528
Posted 2014. January 12. - 23:44

valakinek nem kell 1-1/8" 160mm, es ÚJ villa?
20mm gyorszáras átütős, 2100gr, agyonállítható, saját project
csinálj ilyet travisből úgy, hogy 550körül legyen a beépítési magassága és bele menjen egy rockshox dpa egység és már meg is vettem!
#3529
Posted 2014. January 12. - 23:25

#3530
Posted 2014. January 12. - 22:26

valakinek nem kell 1-1/8" 160mm, es ÚJ villa?
20mm gyorszáras átütős, 2100gr, agyonállítható, saját project
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3531
Posted 2014. January 12. - 17:34

2,2-vel tegnap gondba voltam ma 2,5-el nem volt bajom se tapadással, se felütéssel. Ha bírja hagyom, ha szopok vele még párszor akkor ledobom. Elől meg van benne 1,8, de annak masszív az oldalfala.
Nekem is van 2 csájna lámpám, 900 lumenesek. Egy fejre, egy kormányra. Nyáron jókat lehet menni iccaka Vmi 9000Ft/db volt asszem. Még takarék üzemmódban is elég.
Én amit adtak hozzá fejpántot nyestem szét és azt a konzolt kötözőztem a bukóra.
- mozsafsik likes this
#3532
Posted 2014. January 12. - 17:23

nem is tudtam hogy pump lett a dirtből ott a pályán.
én ma makáron fürdőt pucoltam meg eladtam pár alkatrészt is.
valamint elképzelhető hogy 21-től már megint kint vagyok ösztriában.
water transferesek 50 ezret mondtak a váz festésre. mondtam nekik hogy annyiból airbrusht csináltatok rá, nem is szart.
a sho micsinálsz néderlandban?
#3533
Posted 2014. January 12. - 16:39

#3534
Posted 2014. January 12. - 15:20

Ismét frissítettem a pumptrack albumot.
Belekerült a december 29-én fotózott pár kép is, meg a maiak.
A lábtempó még mindig nem az igazi, pedig azzal lehet brutálisan nagyot gyorsulni.
A tegnap esti menet meg hatalmas volt. A kormányon lévő két lámpa fénye annyira jó, hogy iszonyat. Viszont a sisaklámpát szarul állítottam be itthon, és az pár helyen nagyon hiányzott volna...
De már készül fejben a gopro tartó kompatibilis lámpatartó
#3535
Posted 2014. January 12. - 14:47

igaza van a Shoshinak, én 7-800g alá nem is mennék, mondjuk fingom nincs milyen nyomáson megyek, csak megnyomkodom kézzel, és ha érzésre jónak ítélem, akkor go :-)
voltunk egy tubes-lapis-remete-teca sör karikát Ricsivel, jófasza volt!
van ez a kerékpárút, ami az ifjúság útja, kodály zoltán út környékén megy asszem az ágoston tér felé. elsőre érdekes a vonalvezetése, viszont egész jól ki van találva szerintem, talán még kevesebbet is kell mászni, mintha a rendes úton mennék. annyi, hogy nekem a tettyéig nem jó, mert elmegy a székesegyház fele, úgyhogy a petőfi utcai körforgónál én megye egyenesen az alagút felé. de azér nem rossz.
persze a gyalogosok is használják és naná, hogy eddig kétszer mentem rajta, de már egyszer beszóltak, hogy miért száguldozok a járdán...
#3536
Posted 2014. January 12. - 12:49

Na pont erre gondoltam... nekem megéri a kis pluszsúly, de vele az a tudat, hogy elenyésző a defekt esélye.
Jakab-hegyen sűrűn járok tüskés helyeken, de az sem nagy para... Tényleg évek óta nem volt defektem.
Még kisgéppel is kb. 2 éve kaptam defektet (egy nagy szög volt, betonon), pedig ott egy sima WTB prowler gummával megyek, sima belsővel...
Nyomás:
Intense-en: 2,1 elöl, 2,2-2,3 hátul.
Scott: 2,3 elöl, 2,5 hátul.
Nem kell sokkal erősebbnek sem lenni, csak kompromisszum-késznek .
Vagy ugye valamelyik belső nélküli szisztem!
Edited by Shoshi, 2014. January 12. - 12:54.
"Give me a chance to shine and I'ma blind the world..."
SS Ultimate 2013 YZ0 Flamethrower 2011 Penge 2011.
#3537
Posted 2014. January 12. - 10:41

Vazzeg...kemény ...pár kerékkel bővült a családi repertoár...!
Babakocsi in the house!
Délután 1 tekercs megint játszik!
mennék én is defektet szerelni
#3538
Posted 2014. January 12. - 10:33


Babakocsi in the house!

Délután 1 tekercs megint játszik!

Edited by mozsafsik, 2014. January 12. - 10:33.
<<<ROCK&ROLL>>>
:ogien:
#3539
Posted 2014. January 12. - 09:47

#3540
Posted 2014. January 12. - 09:32
