faszom...most addig addig amíg jövõ hétvégén megyek megnézek gy benzines suvot...fakoff..
bringa nálam is kimaradt..röpitõl tökre izomlázam van a vádlimban..elszoktam én ennyi ugrálástól
ebayrõl mûszaki cikket venni cinkes? wireless alu mac bill meg a magic egér meg egy fényképezõ...szal ezek olyan dolgok hogy nem tudom...na ötletek?
az vonzó hogy így kb 10x olcsóbb mint itthon venni..
“A dizájndrogtól lassacskán már minden spanom mizantróp” 66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
így van, dízel mellett csak a fogyasztás szól. sokkal kisebb fordulatszám tartományban használható mint egy benzines. ráadásul 1500-2000 alatt teljesen halott. beniznes meg fokozatosan húz, de pl az enyém 1200-tól már használható, de 2500 és 5500 között van elemében. 100-nál nyugaodtam lehet vele elõzni, persze ha közel van a szembe jövõ akkor azért vissza kell kapcsolni.
az igazság a turbóbenzinnél van. már kis cm3-ból is dinamikus vezethetõség és alacsony fogyasztás jön ki.
nem kötekedésbõl, hanem annyit beszéltünk róla, hogy puszta kíváncsiságból kiszámoltam, hogy nekem hogy érné meg új autóban dízelt venni. (de csak újban, mert használtban nem szabad)
40.000km-t megyek egy évben. 6os golf kombi, 1.6crdti vs 1.4tfsi. mindkettõnek a gyári fogyasztását vettem alapul. mai benzinárakkal, a pécsi legolcsóbb mol kútnál.
dízel:
4,5liter/100km. az annyi mint 502020ft/év üzemanyag költség.
benzin:
6,3liter/100km. ez 740628ft évente.
igen ám, de 700eft-al többe kerül a dízel. ami azt jelenti hogy 2,8 év alatt térül meg a különbség. és a szervizelést nem számoltam bele, mert nem tudom az mennyi, de dízelnél drágább. új autót pedig akkor vennék ha 3 évente lecserélném (úgy éri meg), tehát így kb ugyanannyira jön ki mind2. de még ha a benzines egy 100assal többe kerül 3 év alatt, akkor sincs mirõl beszélni, dinamikusabb, halkabb, környezetbarátabb és nem baszódik szét ha rossz minõségû üzemanyagot kap.
ugyanez apámnak közel 6 év alatt térülne meg, mert õ csak 20ezer körül megy egy évben.
majd ha 50-60ezreket kell mennem egy évben, akkor fontolóra veszem a dolgot, de addig kizárt.
tudom autós topic, jóvanna
fú ez aztán hosszúra sikerült
na, hát a mai nap sajnos tekerés nélkül telt részemrõl. holnap vki este 6-7óra fele egy világítós menetet?
amcsiknak (bár nem csípem õket mer ostobák) van erre egy nagyon találó mondásuk, miszerint a dízel az a traktorba való.
részemrõl is ennyi a vélemény, bár azért nem dobnék a kukába egy tdi passatot.
viszont ha sok pénzem lesz autóra ,tuti hogy inkább nagy benzinest (2 felett) turbóval, mint dízelt veszek.
Sok olyan benzines van, amit nem kell visszaváltogatni, hogy elõzhess! Dízelt max a fogyasztás miatt. Nincs más épeszû érv!
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
Nem csak fogyasztas maitt valasz az ember dizelt szerintem...volvot probaltam normal helyzetbwn nem erezni de pl kanyarba szar uton(ami itt a normal) meg lehet lepodni h mekkorat tud rantani
nekem pl apum hondaja sose kene,5 alatt nem megy az auto utana ahogy a vtech kapcsol jon az ereje..haat nekem a 1300tol tol barhanyas fokozatban,lehet az en hulyesegem de nem akrok minden kanyar vagy elozeskor 2-3at visszavaltani.
De ez egy olyan doog mint az spd vs taposo pedal
“A dizájndrogtól lassacskán már minden spanom mizantróp” 66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
Azt nem pörgetem szét, ami megy rendesen
A céges 1.6TDCI-t se kellett halálba pörgetni, mert 2500 fölött megjött az erõ
A 1.6 szívónál sosem jön meg az erõ, aztán taposni kell, hogy legalább füstöljön
Lencse leves, sült kolbász, túrógombós, rosszul lét!
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
Amúgy halkan megjegyzem, hogy a Ford nem véletlenül alkotott olyan kurva nagyot, mert õ megcsinálta, hogy ûber legyen az elsõ kerék, de a Volvonak köze nincs hozzá...
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
uff, az a kabát ha vízálló érdekel! méretet meg így nemtom, általában L-est hordok mindenbõl, de ez nem jelent semmit.
elállt a csúl! menjünk éccakati
jaja az a baj a t5 motorral hogy ugye über durva meg minden de ha nem awd ben kérded akkor minden kanyarban kigyorsításkor tépi le a kezedbõl a kormányt..
ha az új focust meg tudta csinálni a ford ugyan azzal a motorral 300 lóerõvel elsõkerékhajtással úgy, h nem csavarja, akkor a volvo is gondolom megoldotta.
mellesleg szívesen kipróbálnám mindkettõt
régen még hátsókerekesek voltak volvok, nem értem most miért nem.
ugyan ez a d5-el eljár 7literbõl és érzésre nem ad kevesebbet
jah, gyári adat szerint biztos elmegy 7 literrel az elsõ kerekes.
meg amúgy sem értem s80-as kaliberû kocsikból minek vesznek dízelt. egy ekkora kocsi helybõl 10 millától indul, ha meg ennyi pénzt ad vki egy kocsira, ne a fogyasztáson faszoljon
Tomi neked meg nem való dízel mer szétpörgeted meg amúgy se mész annyit.
néztem magamnak ma bringás kabátot, mert a mostani elég rottyon van. az a baj, h az igazán jók elég húzósak, de 10nél többet meg sajnálok kiadni arra, h összebasszam. lehet inkább a mostani városba járkálós kabátomat fogom be bringázni, csak akkor meg az helyett kell egy. de ha tudtok vmit, ami max 10be fáj és fasza, akkor ne tartsátok vissza! eddig nomádba meg hervisbe jutottam el, még intersportba lehet elnézek. meg talán ha pestre megyek, akkor ott is, de ahhoz meg nincs humorom.
téöt déöt,,, gyerekek.. egyhárom gécé suzuki oszt ennyi.
bár ha osztok szrozok és kijön hogy 2.6 ba lesz mire lejára hitel akkor eglondolkodom hogy inkább hazsnált audit 1.4 mikiért.. aza baaj hogy nem vagoyk szerelõ
Hát a D5 az tényleg jó motor. A fõnökömnek az van az S40-ben, és szépet tud lépni. Mondjuk nem az a száguldozós típus, de azért nem szeret õ se más után poroszkálni.
jaja az a baj a t5 motorral hogy ugye über durva meg minden de ha nem awd ben kérded akkor minden kanyarban kigyorsításkor tépi le a kezedbõl a kormányt..
ugyan ez a d5-el eljár 7literbõl és érzésre nem ad kevesebbet
mi is s80 xc70 et akartunk aztán a6 lett belõle...vovlo egészen addig faszás amig nem ülsz be és nézel szét...az új már pofásabb a lebegõ középkonzollal,de annak meg még magas az ára,fõleg az xc tartja kurvára..
“A dizájndrogtól lassacskán már minden spanom mizantróp” 66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
gyakorlatilag 35 ezerért van zsír '09 saint hajtás monoblokkal.
megdöbbentem rajta.
ez a berci vera stuff meg több mint gusztustalan marketing.
én meg biztos fölgyujtanám a csajomat ha a relikviáimhoz nyúlna:D
persze vágom hogy reklám az egész, csak a gondolat mögötte az bassaz a csõrömet. sooviniszta gané vagyok :DD nyiihehehah
ha ez elapadt akkor kéne egy "revenge of berci" kampányt csinálni amiben berci felpakolja a youporn.com-ra verás videóit:D
Ja, pöcsök vagytok mind! Miért nem szóltatok, hogy esik? Akartam autót mosni, kutyázni, bringázni, takarítani... Így max a takarítás marad, de esõben ahhoz sincs kedvem.
Döglés!
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.