Hát idetaláltam... mondjuk a helyzet az, hogy nem vettem Univega bringát, hanem egy váztörés után a pótlásra egy Via de Oro vázat szereztem be (ha jól azonosítottam be, akkor az 1993-as modell). Aztán -ahogy ez lenni szokott- előjöttek a kompatibilitási problémák, amik miatt gyakorlatilag egy teljesen új gép jött létre. Azért az alkatrészvásárláskor valamilyen szinten szempont volt az eredeti felszereltség (Persze nem követhettem a gyári setupot, a 700CX és a 400CX már nem létezik)... A lényeg, hogy 1-2 apróságtól eltekintve megvan az a keró, ami kb. 30 éves álmom volt.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Univega
Indította
lorand
, 2006. február 11. 17:40
#1
Írta 2015. július 08. - 19:30
#2
Írta 2011. március 05. - 17:34
Tegnap én is csatlakoztam az országútisok táborához.
Egy Univega Via Modena Pro bringát sikerült nagyon jó áron beszerezni, Ultegra szettel, FSA kiegészítõkkel.
Ma délelõtt megejtettem a próbakört, a DT Swiss kerekek nagyon merevek, remekül gyorsítható velük a gép, az Ultegra zökkenõmentesen teszi a dolgát, bár mivel még nem volt országútim, nincs nagy viszonyítási alapom.
Az üzletet, ahol vettem, mindenkinek bátran ajánlom figyelmébe. A magyar határtól 15 km-re Mattersburgban van, Budapestrõl kb. 2 óra autóval.
Bõdületes választék (kb. 500 bringa), Merida, KTM, Univega, Trek, Pinarello, Raleigh stb. Nagyon kedvesek, az árak magukért beszélnek, és MAGYAR ELADÓ IS VAN a boltban, aki igazi specialistának tûnt nekem. ((úgy emlékszem Horváthnak hívják))
Az üzlet honlapján szerintem még dolgoznak: Radwelt Michi Knopf >> Home
Egy Univega Via Modena Pro bringát sikerült nagyon jó áron beszerezni, Ultegra szettel, FSA kiegészítõkkel.
Ma délelõtt megejtettem a próbakört, a DT Swiss kerekek nagyon merevek, remekül gyorsítható velük a gép, az Ultegra zökkenõmentesen teszi a dolgát, bár mivel még nem volt országútim, nincs nagy viszonyítási alapom.
Az üzletet, ahol vettem, mindenkinek bátran ajánlom figyelmébe. A magyar határtól 15 km-re Mattersburgban van, Budapestrõl kb. 2 óra autóval.
Bõdületes választék (kb. 500 bringa), Merida, KTM, Univega, Trek, Pinarello, Raleigh stb. Nagyon kedvesek, az árak magukért beszélnek, és MAGYAR ELADÓ IS VAN a boltban, aki igazi specialistának tûnt nekem. ((úgy emlékszem Horváthnak hívják))
Az üzlet honlapján szerintem még dolgoznak: Radwelt Michi Knopf >> Home
#3
Írta 2008. április 22. - 16:29
Hozzá szolnék mint téma nyito hogy segitesetek választani hogy mit vegyek
univega xf-906 2008
http://www.univega.c...k.asp?an=904719
vagy magellan polarx table top 2008
http://www.csekert.h...S=2&B=8&TA=1721
univega xf-906 2008
http://www.univega.c...k.asp?an=904719
vagy magellan polarx table top 2008
http://www.csekert.h...S=2&B=8&TA=1721
#4
Írta 2008. április 13. - 14:05
#5
Írta 2007. január 04. - 06:32
Kérnék véleményt az UNIVEGA XF-932-rõl mert már kinéztem csak nem nagyon vágom a "nagy" márkákat mivel eddig tesco bringán éltem. Most is rész munkaidõs pénzbõl fogom venni. És fû vok az egészhez.
#6
Írta 2006. szeptember 06. - 02:48
#7
Írta 2006. szeptember 05. - 22:09
Sajnos itthon az Univega-k elég húzós árban vannak, nemcsak a magyar, de még az egyéb külföldi bringák áraihoz képest is! Szerintem ez lehet, az egyik oka, hogy kevés fut belõle. De ha jók az információim, akkor már meg is szünt az itthoni forgalmazása!
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#8
Írta 2006. szeptember 05. - 16:13
Látom nem nyüzsögnek itt sem az Univega tulajok. Érdekes módon még az utcán sem találkoztam márkatárssal...
A nyáron valamivel több, mint 2000km-t sikerült belerakni a gépbe, ezalatt egész szépen sikerült összebarátkoznunk. A tapasztalatok:
Elsõ pillantásra a váz nem tûnt valami masszívnak. Másodikra sem, de eddig jól szuperál (igaz nem gyûröm nehéz terepen, és a súlyom sem az a bringaszaggató...). A szürke, abszolút nem hivalkodó festést én egyértelmû elõnynek könyveltem el.
A Suntour XRC 80-as teló arra, amire én használom (rossz aszfalttól a közepes terepig) pont elég. Az AVID SD5 fékek jól teszik a dolgukat. A hátsó fékpofák viharos gyorsasággal elkoptak - ezen kicsit meglepõdtem, mert még gyakori bõrig ázásaim és egyértelmûen hibás fékezési szokásaim ellenére sem vártam, hogy kevesebb, mint 2 hónap alatt elfogynak. A váltókkal (elöl LX, hátul XT), kerékkel, felnikkel semmi gondom. A hajtómû (FSA Mega Drive) az elõzõ bringám alsó kategóriás hajtómûve után kész felüdülés, összehasonlíthatatlanul jobban viszi át az erõt.
Amit eddig cseréltem rajta: Az eredeti üléscsõ 270mm-es hossza nekem rövid volt, kapott egy 400mm-eset. A Selle Italia nyerget is cseréltem, 80+km-es túráknál már igencsak kényelmetlen volt. Az eredeti pedálokat meg se néztem... Mivel elég sokat tekerek aszfalton is, a Geax Barro Marathon külsõk jelenleg pihennek, helyettük kõnehéz Schwalbe Land Cruiserek vannak rajta. Gondolkoztam még a Ritchey markolatok cseréjén is, de hamarabb fejlõdtek ki a bõrkeményedések a kezemen, minthogy lustaságomat legyõzve újat kerestem volna helyettük.
A nyáron valamivel több, mint 2000km-t sikerült belerakni a gépbe, ezalatt egész szépen sikerült összebarátkoznunk. A tapasztalatok:
Elsõ pillantásra a váz nem tûnt valami masszívnak. Másodikra sem, de eddig jól szuperál (igaz nem gyûröm nehéz terepen, és a súlyom sem az a bringaszaggató...). A szürke, abszolút nem hivalkodó festést én egyértelmû elõnynek könyveltem el.
A Suntour XRC 80-as teló arra, amire én használom (rossz aszfalttól a közepes terepig) pont elég. Az AVID SD5 fékek jól teszik a dolgukat. A hátsó fékpofák viharos gyorsasággal elkoptak - ezen kicsit meglepõdtem, mert még gyakori bõrig ázásaim és egyértelmûen hibás fékezési szokásaim ellenére sem vártam, hogy kevesebb, mint 2 hónap alatt elfogynak. A váltókkal (elöl LX, hátul XT), kerékkel, felnikkel semmi gondom. A hajtómû (FSA Mega Drive) az elõzõ bringám alsó kategóriás hajtómûve után kész felüdülés, összehasonlíthatatlanul jobban viszi át az erõt.
Amit eddig cseréltem rajta: Az eredeti üléscsõ 270mm-es hossza nekem rövid volt, kapott egy 400mm-eset. A Selle Italia nyerget is cseréltem, 80+km-es túráknál már igencsak kényelmetlen volt. Az eredeti pedálokat meg se néztem... Mivel elég sokat tekerek aszfalton is, a Geax Barro Marathon külsõk jelenleg pihennek, helyettük kõnehéz Schwalbe Land Cruiserek vannak rajta. Gondolkoztam még a Ritchey markolatok cseréjén is, de hamarabb fejlõdtek ki a bõrkeményedések a kezemen, minthogy lustaságomat legyõzve újat kerestem volna helyettük.
#9
Írta 2006. június 11. - 16:38
Megnyitnám a sort, mint újdonsült Univega bicaj tulajdonos. Egy HT-530-at birtoklok, vélemény majd késõbb, egyelõre alig néhány km-t tettem bele.
Van egyébként bárkinek tapasztalata errõl a márkáról?
Van egyébként bárkinek tapasztalata errõl a márkáról?
#10
Írta 2006. február 11. - 17:40
Hát ez is itt van. Az univega már régota nem volt mo.-n de most megint van forgalmazoja. nézzétek meg a www.univega.hu-t/vagy a képet/ és mondjátok el hogy tetszik! http://www.univega.d...oop=RAM&kat=RAM