Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Érdekes képek
Started by
Dig
, 2006. January 12. 08:44
#161
Posted 2011. October 28. - 12:15
de az miert olyan elkepzelhetetlen hogy tenyleg beszopattak magukat es ujra kellett rakni az egyik oszlopot?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#162
Posted 2011. October 28. - 11:43
#163
Posted 2011. October 28. - 10:26
Lehet hogy belopakodtak:)
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#164
Posted 2011. October 28. - 09:39
Kár a vitáért, nem tudtak kijönni. Ezt most találtam:
Utolsó kommentem a témában. Már csak azért is kár vitázni, mert miért rakták oda azokat az akadályokat? Azért, hogy ne lehessen ott autóval megállni. Ha már a szemmérték nem mûködik, legalább józan ésszel kompenzáljunk már.
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#165
Posted 2011. October 28. - 08:42
#166
Posted 2011. October 28. - 01:11
Kár a vitáért, nem tudtak kijönni. Ezt most találtam:
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#167
Posted 2011. October 28. - 00:12
#168
Posted 2011. October 27. - 23:14
kiszamoltam perspektivakorrekcioval:
oszlopok szelessege talajon ~ 3.55 kockanyi (a keppel parhuzamos parral szamolva)
1/3 magassagban ~3.70
2/3 magassagban ~4.12
auto szelessege ~3.84
ha ki is fer, akkor is nagyon necces, de biztos leveheto.
oszlopok szelessege talajon ~ 3.55 kockanyi (a keppel parhuzamos parral szamolva)
1/3 magassagban ~3.70
2/3 magassagban ~4.12
auto szelessege ~3.84
ha ki is fer, akkor is nagyon necces, de biztos leveheto.
#169
Posted 2011. October 27. - 22:55
van olyan oszlopkoz melynek meretet torzulas nelkul lehet merni
ugyanugy az autonak is.
micsoda? a kolapokkal eleg jol lehet kovetni a perspektiva valtozasat, illetve azt, hogy azokhoz hogy viszonyul az oszlopszelesseg es az autoe.
#170
Posted 2011. October 27. - 20:53
van olyan oszlopkoz melynek meretet torzulas nelkul lehet merni
ugyanugy az autonak is.
ugyanugy az autonak is.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#171
Posted 2011. October 27. - 20:39
Az autó nem ott a legszélesebb ahol az oszlop, még az is lehet hogy levehetõ itthon is van ilyen.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#172
Posted 2011. October 27. - 20:11
#173
Posted 2011. October 27. - 19:26
azon a jesolon sose ertettem, hogy mit esznek...
Még 8-9 éve jártunk ki, amikor nem volt annyi magyar. Legutóbb, mikor kimentünk, azzal a lendülettel indultunk tovább
#174
Posted 2011. October 27. - 18:37
a vonalzo nem teved
Ööö izé... perspektíva?
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#175
Posted 2011. October 27. - 14:38
Mi lel he? Antiszoc vagy ma?a vonalzo nem teved
Hagy gondolkozzanak!
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
#176
Posted 2011. October 27. - 08:53
#177
Posted 2011. October 27. - 06:46
a vonalzo nem teved
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#178
Posted 2011. October 27. - 06:36
#179
Posted 2011. October 27. - 06:11
1. ez egy tok regi kep /a tobbiek nem rohognek!/
2. atfernek kozotte
2. atfernek kozotte
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...