Biztos így van,én csak mail-ben kaptam,nem értek az autókhoz.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Érdekes képek
Started by
Dig
, 2006. January 12. 08:44
#6501
Posted 2007. July 22. - 14:37

"Hogy soha többet ne fordulhasson elõ veled,hogy egy kapcsolatban elfogy a színes ceruzád! ":)
#6502
Posted 2007. July 22. - 14:21

tehat ez az auto igy nagyba agyon tuningolva annyit tud, mint tok egy atlag utcai sport auto szeriaban!
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#6503
Posted 2007. July 22. - 13:20

700 lóeros Hummer a texasi seriff szolgálati jármuve...
Európa vezetõ amerikai autó tunere, a Geigercars nemrég különleges megrendelést kapott a texasi serifftõl. A feladat az volt, hogy járgányát alakítsák át a világ leggyorsabb rendõrautójává. A seriff a Hummer H2-est szereti, ezért a Geiger - amelyik korábban már elkészítette a világ leggyorsabb Hummerét - nagy lelkesedéssel vetette bele magát a munkába.
Mindenekelõtt a motort cserélték ki, hogy a menekülõ bûnözõket hamar utol lehessen érni. A hatliteres V8-as Corvette motort 7 literesre fúrták fel és ráaggattak egy kompresszort is. Persze emellett szükség volt a motorelektronika átprogramozására, speciális dugattyúkra és titánium dugattyúrudakra, kiegyensúlyozott fõtengelyre, valamint átalakított hengerfejekre sport vezérmûtengellyel és megerõsített szelepsorral. A levegõ is akadálymentesen áramlik: a sportlégszûrõ mellett egyedi leömlõket és fémkatalizátoros sportkipufogó-rendszert alkalmaztak. Az eredmény 700 lóerõ (5500/perc) és 904 newtonméter (4260/perc), ami azért rendesen ráncigálja a fõtengelyt. Az elektronikusan limitált végsebesség 250 km/h, ami üldözésnél az elég kell, hogy legyen - ha mégsem, hát segítenek a kollégák.
A fekete-fehér Hummer természetesen összkerékhajtású és négysebességes automataváltóval van ellátva. Önsúlya 3,1 tonna, ennek ellenére azonban elég fürge: 0-ról 100 km/h-ra 6,5 másodperc alatt gyorsul fel, még ezekkel a bitang nagy, krómozott 28 colos kerekekkel is. A felfüggesztést és a fékrendszert ehhez mérten, a Geiger profi szinten erõsítette meg. A Hummer 105 mm-rel alacsonyabbra került, lengéscsillapítóit keményebbre cserélték, és extra stabilizátorokat szereltek be, amelyek gyors kanyarokban csökkentik a karosszéria mozgását. Az elsõ kerekek mögött 380 mm átmérõjû, perforált és hûtött féktárcsák találhatók 8-dugattyús féknyergekkel, no és a 325/35 R 28-as gumik is harapnak az aszfaltba.
Amerikában a speciális Hummert modern rendõrségi kommunikációs rendszerrel is felszerelik és a Texas megyei seriff személyes "mentõjármûveként" fog szolgálni.




Európa vezetõ amerikai autó tunere, a Geigercars nemrég különleges megrendelést kapott a texasi serifftõl. A feladat az volt, hogy járgányát alakítsák át a világ leggyorsabb rendõrautójává. A seriff a Hummer H2-est szereti, ezért a Geiger - amelyik korábban már elkészítette a világ leggyorsabb Hummerét - nagy lelkesedéssel vetette bele magát a munkába.
Mindenekelõtt a motort cserélték ki, hogy a menekülõ bûnözõket hamar utol lehessen érni. A hatliteres V8-as Corvette motort 7 literesre fúrták fel és ráaggattak egy kompresszort is. Persze emellett szükség volt a motorelektronika átprogramozására, speciális dugattyúkra és titánium dugattyúrudakra, kiegyensúlyozott fõtengelyre, valamint átalakított hengerfejekre sport vezérmûtengellyel és megerõsített szelepsorral. A levegõ is akadálymentesen áramlik: a sportlégszûrõ mellett egyedi leömlõket és fémkatalizátoros sportkipufogó-rendszert alkalmaztak. Az eredmény 700 lóerõ (5500/perc) és 904 newtonméter (4260/perc), ami azért rendesen ráncigálja a fõtengelyt. Az elektronikusan limitált végsebesség 250 km/h, ami üldözésnél az elég kell, hogy legyen - ha mégsem, hát segítenek a kollégák.
A fekete-fehér Hummer természetesen összkerékhajtású és négysebességes automataváltóval van ellátva. Önsúlya 3,1 tonna, ennek ellenére azonban elég fürge: 0-ról 100 km/h-ra 6,5 másodperc alatt gyorsul fel, még ezekkel a bitang nagy, krómozott 28 colos kerekekkel is. A felfüggesztést és a fékrendszert ehhez mérten, a Geiger profi szinten erõsítette meg. A Hummer 105 mm-rel alacsonyabbra került, lengéscsillapítóit keményebbre cserélték, és extra stabilizátorokat szereltek be, amelyek gyors kanyarokban csökkentik a karosszéria mozgását. Az elsõ kerekek mögött 380 mm átmérõjû, perforált és hûtött féktárcsák találhatók 8-dugattyús féknyergekkel, no és a 325/35 R 28-as gumik is harapnak az aszfaltba.
Amerikában a speciális Hummert modern rendõrségi kommunikációs rendszerrel is felszerelik és a Texas megyei seriff személyes "mentõjármûveként" fog szolgálni.





"Hogy soha többet ne fordulhasson elõ veled,hogy egy kapcsolatban elfogy a színes ceruzád! ":)
#6504
Posted 2007. July 22. - 00:17

#6505
Posted 2007. July 21. - 18:59

idõben kell elkezdeni

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6506
Posted 2007. July 21. - 18:44

ez meg csak úgy

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6507
Posted 2007. July 21. - 18:27

#6508
Posted 2007. July 21. - 18:24

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#6509
Posted 2007. July 21. - 18:18

#6510
Posted 2007. July 21. - 18:14

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6511
Posted 2007. July 21. - 18:11

#6512
Posted 2007. July 21. - 16:51

ja
de ez monti volt
de ez monti volt
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#6513
Posted 2007. July 21. - 14:51

#6514
Posted 2007. July 21. - 14:49

hu amikor ugrataskor az elozeteskent tolt nyulazasnal eltort az odussey kormanyom es fel kezzel kellet landolnom.
vazz
par evig nem is volt alu kormanyom
vazz
par evig nem is volt alu kormanyom
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#6515
Posted 2007. July 21. - 14:17

Megint láttam valamit egy falon...


"Hogy soha többet ne fordulhasson elõ veled,hogy egy kapcsolatban elfogy a színes ceruzád! ":)
#6516
Posted 2007. July 21. - 13:26

Ügyesebbek elengedett kormánnyal is letudják tenni az ugrást.Lehet hogy leteszi szépen?

"Hogy soha többet ne fordulhasson elõ veled,hogy egy kapcsolatban elfogy a színes ceruzád! ":)
#6517
Posted 2007. July 21. - 13:01

#6518
Posted 2007. July 21. - 12:53

#6519
Posted 2007. July 20. - 20:04

nembaj neked az avatarod az ugyis überelhetetlen 
dave: persze h elöszöt inkább a ballonos gumikat figyletem meg csak aztán tünt fel a jel

dave: persze h elöszöt inkább a ballonos gumikat figyletem meg csak aztán tünt fel a jel

#6520
Posted 2007. July 20. - 17:54

Sei, soku Si.