Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Érdekes képek
Indította
Dig
, 2006. január 12. 08:44
#2481
Írta 2010. május 22. - 00:07
#2482
Írta 2010. május 22. - 00:00
#2483
Írta 2010. május 19. - 16:22
#2484
Írta 2010. május 19. - 08:35
#2485
Írta 2010. május 19. - 01:34
#2486
Írta 2010. május 18. - 23:33
Wolfram Kurschat egy tányéros (42T) gépe a Houffalize világkupán
És mi az az elsõ gumi? Continental X King? Biztos valami prototípus... jónak néz ki így messzirõl.
szerk.: http://forums.mtbr.c...d.php?p=6880616
Meg is van. Közelrõl is tetszik, de nem igazán száraz talajra való szerintem.(nem mintha a kép alapján a Houffalize VK nem lett volna saras, csak külsõt keresek száraz talajra;))
#2487
Írta 2010. május 18. - 23:33
#2488
Írta 2010. május 18. - 20:07
#2489
Írta 2010. május 18. - 20:06
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#2490
Írta 2010. május 18. - 16:20
#2491
Írta 2010. május 17. - 22:05
Mindig birtam gyurit...
Mennyire gáz, hogy egyforma kerékszettünk van georgal? Még szerencse, hogy leszedtem a matricákat róla. (Bontrager Race X Lite)
Amugy bringás ruhára nem tellik?
#2492
Írta 2010. május 17. - 21:49
#2493
Írta 2010. május 16. - 11:39
#2494
Írta 2010. május 15. - 19:50
#2495
Írta 2010. május 14. - 11:20
mert gondolom a sram az egyik szponzorMiért van elsõ váltó a bringán? A kistányér leszedése minimális súlynyereséggel jár a váltó és a váltókar súlyához képest. Ez is csak nagyképûsködik, hogy elég neki az egy nagytányér.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2496
Írta 2010. május 14. - 10:10
egyébként leesne a lánc... túrázni nekem is volt ilyen felállás, telejesen jó... (aszfalt)
#2497
Írta 2010. május 14. - 00:25
transformers
meg is van: English Russia - Stupid accidents
mellesleg imádom a fenti oldalt sok ideig el lehet nézegetni. fõleg a régrõl ott maradt igazi szovjet gépszörnyeket.
#2498
Írta 2010. május 13. - 20:35
#2499
Írta 2010. május 13. - 19:57
és egy világkupás versenygépre nem tudnak feltenni valami karbonterelõt... érdekes.
#2500
Írta 2010. május 13. - 19:41
Váltókar nincs ha megnézed a bowdeneket, a váltó meg azért, hogy ne essen le a lánc...gondolom.