Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#18621
Posted 2006. February 28. - 18:52
a négyütemû meg 38 lovas! (50-ig nem volt ellenfél a pirosnál, ültetett 2-es gtd golfokat beleértve )
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18622
Posted 2006. February 28. - 18:41
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#18623
Posted 2006. February 28. - 18:34
másrészt 20 lóerõrõl beszélünk, ami nagyjából annyi, mint a trabantokban (nemtom milyen erõsek a trabik, de nagyságrendileg tán nem tévedek sokat...).
ez váltó nélkül mit produkálna? (arra célzok, hogy a gyorsulás->nincs váltó következtetés nem helyes)
béka.
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#18624
Posted 2006. February 28. - 17:30
#18625
Posted 2006. February 28. - 17:23
félnék egy ilyenben azon kívül, hogy 40 évesnél idõsebb ember látszólkag nem tud fájdalommentesen beszállni...
de mindenképpen tetszetõs! ilyenbe simán lehetne rakni vmi kis elektromos motort, aztán otthon, a garázsban csak rádugni a konnektorra, vagy usbrõl feltölteni
#18626
Posted 2006. February 28. - 17:20
#18627
Posted 2006. February 28. - 16:58
#18628
Posted 2006. February 28. - 16:17
#18629
Posted 2006. February 28. - 15:17
a haribo ember vagy a magas barna ferfi felemas cipoben ember
azt magyarazta egy megnyiton vagy vmi bemutaton
(ahol csupa ilyen verda volt), hogy neki nem tetszik ezen autok hangja.
a forma okes meg eros, de a hangja nem tetszik
(remelem jol emlekszem)
es erre van bevagva ez a kis drift.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#18630
Posted 2006. February 28. - 13:58
#18631
Posted 2006. February 28. - 13:29
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#18632
Posted 2006. February 28. - 13:25
#18633
Posted 2006. February 28. - 12:29
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18634
Posted 2006. February 28. - 12:24
Válogassa ki mindenki a magának tetszõõt......
BÖMBÖLÕÕÕÕ !!!!!
http://media.putfile.com/eurodriiift
Egy nap 24 óra, egy tálcán 24 sör...EZ NEM LEHET VÉLETLEN!
#18635
Posted 2006. February 28. - 11:09
Kesergek. Tegnap közölték róla ez elsõ hivatalos fotókat, az általad idézett sajtószöveggel együtt.Cruxos:
El kell hogy keserítselek: a 101EX-et láttam.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#18636
Posted 2006. February 28. - 10:40
El kell hogy keserítselek: a 101EX-et láttam.
"It is a very modern car, a 21st century design that respectfully nods to the past but focuses indisputably on the future," said Ian Cameron, Chief Designer, Rolls-Royce Motor Cars.
101EX uses the same lightweight aluminium construction that was developed for the Phantom, although the body is shorter by 240mm. A full four-seat coupй, twin coach doors add to the car’s rakish good looks and streamlined coupй profile.
The roofline is lower than the Phantom’s, with a shallower glass area. Streamlined styling starts at the front with the famous grille, discreetly reclined, and extends back across a brushed aluminium bonnet and windscreen surround. The rest of the sleek bodywork is finished in dark tungsten. New 21-inch forged aluminium wheels complete the exterior look.
Inside, the cosseting interior has been designed for elegance and maximum comfort for all four occupants. Machined aluminium, fine leather and rosewood and red oak veneers are used throughout. Slimline bucket seats offer outstanding comfort for front passengers while the exceptionally spacious rear seat delivers intimate comfort for two. Privacy is assured by the sweeping C-pillars.
The design team has experimented with interior lighting on 101EX, and the car features a ‘starlight headliner’ made up of hundreds of fibre optic cables to give the impression of a star filled night sky.
Ian Robertson, Rolls-Royce Chairman and Chief Executive, said, "101EX employs the same engineering philosophy as the Phantom, balancing high technology with hand craftsmanship. It illustrates the position of strength from which we operate and points the way for potential new models."
Currently there are no plans to develop a production version of 101EX
#18637
Posted 2006. February 28. - 10:18
Nagyon hasonló, de mégis kicsit más. Az 100EX-et láttad, ez az 101EX kupé Olyan mint hosszúkanalas és a rövidkanalas váltó.Láttam már ezeket a képeket a RR-ról, de nekem nagyon CG-szerû nagyrésze...
http://s2.desktopmac...00EX05-1280.jpg
A Continetal GT-nek semmi köze ehhez, nem is hasonlít rá. Szerintem az Arnage szebb volt.szerintem teljesen olyan, mintha a Bentley Continental GT kapott volna egy virtuális tuningot... (és a GT legalább szééééép)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#18638
Posted 2006. February 28. - 00:12
Thez ha ezt nekem írtad akkor egy kicsit részletezd,mert lemaradtam.nem unjátok ezt a témát?
J: jól mutat a felni a skodrin;) megvan már az új?
#18639
Posted 2006. February 27. - 23:44
#18640
Posted 2006. February 27. - 23:31
Vannak különleges kivételek.Ami jó az jó!se nem német, se nem skoda, nem zavar?
A Német autókat szûkítsük le VW-re.