hú ez gyönyörû, kezd erõsen durván MAFIA érzésem lenniMeghogy az 1- es Golf kult
az volt tele ilyen autókkal. vajon ilyen miért nincs itthon?
nagyon szép:)
és ne vedd szádra a G1-et:D
hú ez gyönyörû, kezd erõsen durván MAFIA érzésem lenniMeghogy az 1- es Golf kult
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
Kezd olyan érzésem lenni, hogy a topic átment dedós -óvódás "csak azért is az enyém az utolsó szó" stílusba.
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
nah, látod, könnyû autó is lehet stabil, ha azt akarjuk.és nem hiába van rajta 50 centi széles gumi, illetve olyan szárny, ami még egy boeing-et sem engedne felszállni, belepréselné az aszfaltba.
igen, könnyûek.
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
1.9 tdi
de nem azér volt hangos, hanem a futómû zörgött nagyon
ez a facelifnél már nincs meg, abban is ültem mán
Egy nap 24 óra, egy tálcán 24 sör...EZ NEM LEHET VÉLETLEN!
Milyen Octáviában? Milyen motor/felszerelés és fõképp: milyen úton milyen sebesség mellett?
Nagyon nem mindegy...
és nem hiába van rajta 50 centi széles gumi, illetve olyan szárny, ami még egy boeing-et sem engedne felszállni, belepréselné az aszfaltba.a tömeg a menetstabilitással hogy függ össze? (forma1-es autók is könnyûek, akkor rosszul csinálják?)
másrészt 20 lóerõrõl beszélünk, ami nagyjából annyi, mint a trabantokban (nemtom milyen erõsek a trabik, de nagyságrendileg tán nem tévedek sokat...).
ez váltó nélkül mit produkálna? (arra célzok, hogy a gyorsulás->nincs váltó következtetés nem helyes)
béka.
Egy nap 24 óra, egy tálcán 24 sör...EZ NEM LEHET VÉLETLEN!
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.