Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
Indította
lor
, 2006. január 12. 04:15
#18501
Írta 2006. március 12. - 20:43
blöe szinük van, nemtom mienek
erõsítõ sztem azért kell mert a fejben kis fingilingi végfok van, az erõlködõben meg rendes
ez a ez?
http://www.suranyihi...130_20/455&g=33
erõsítõ sztem azért kell mert a fejben kis fingilingi végfok van, az erõlködõben meg rendes
ez a ez?
http://www.suranyihi...130_20/455&g=33
#18502
Írta 2006. március 12. - 20:39
#18503
Írta 2006. március 12. - 20:37
Zolle!
Tudom. BViszont ezért kell érzékeny hangszórókat alkalmazni és ha nem azt akarod, hogy mindenki hallja, hogy jössz, akkor elég a fejegység. (pláne, ha alapból 4*60W-ot tud.
Az erõsító alkalmazásába meg hagy ne menjek bele, mert legalább két oldallenne. Lényege az, hogy a hangszórók ellenfázisú (tehát indukációs ütemben való) mozgásából adódó visszahatásokat ki tudja küszöbölni és ezáltal a torzítást és a fáziscsúszást kompenzálni tudja.
Uhhh de jól megfogalmaztam.
Ha az általam leírt Phase hangszórókat megnézed, akkor látod, hogy viszonylag nagy az érzékenységük.
Tudom. BViszont ezért kell érzékeny hangszórókat alkalmazni és ha nem azt akarod, hogy mindenki hallja, hogy jössz, akkor elég a fejegység. (pláne, ha alapból 4*60W-ot tud.
Az erõsító alkalmazásába meg hagy ne menjek bele, mert legalább két oldallenne. Lényege az, hogy a hangszórók ellenfázisú (tehát indukációs ütemben való) mozgásából adódó visszahatásokat ki tudja küszöbölni és ezáltal a torzítást és a fáziscsúszást kompenzálni tudja.
Uhhh de jól megfogalmaztam.
Ha az általam leírt Phase hangszórókat megnézed, akkor látod, hogy viszonylag nagy az érzékenységük.
-Fel kell szerelni egy légfüggönyt, hogy kisebb legyen a légcsere
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
#18504
Írta 2006. március 12. - 19:34
VOle: vehettem volna 2szer ennyiért is szettet, meg is tehettem volna de nem szólt volna annyival jobban hogy megérje kifizetni. majd persze egyszer hirtelen lesz egy jobb cucc a kocsiban, de elöbb legyen megcsinálva hogy ne legyen könnyebb kinyitni dróttal mint kulccsal, és ilyesmi. szal ár érték arányban tökéletes a sal.
#18505
Írta 2006. március 12. - 19:32
ez a szépen szól annyira relatív
akinek szépen szól egy mac az inkább ne építsen hifit:D
akinek szépen szól egy mac az inkább ne építsen hifit:D
#18506
Írta 2006. március 12. - 19:31
A Phase -t nezegettem most a Suranyi oldalan, adatok alapjan jonak tunik, majd meg kell hallgatni milyen
JBL szinten volt egyik havernak, az is szepen szol es nem is olyan draga.
JBL szinten volt egyik havernak, az is szepen szol es nem is olyan draga.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#18507
Írta 2006. március 12. - 19:29
erõsítõ nem azér kell hogy hangosabb legyen
MAC, Magnat nem szimpi, mint ahogy az MNC sem az
alpine pio dls phase iesmik
MAC, Magnat nem szimpi, mint ahogy az MNC sem az
alpine pio dls phase iesmik
#18508
Írta 2006. március 12. - 19:17
Az tuti, hogy a HERTZ volt kategóriagyõztes is ha jól emlékszem tavaly elõtt.
Tény, hogy kategóriák között is van nagyon hallható különbség.
Bose? Igen, valóban a felsõ kategóriákat képviseli, de van sok más "komolyabb" gyártó, aki igencsak odatette magát.
Nem a jól ismert MAGNAT-ra és a MAC Audiora gondolok, hanem pl a JBL-re, a FOCAL-ra és a PHASE -ra. Nem mindegyik közismert, de az autóhifis körökben bizony elismeréssel nyilatkoznak róluk.
Egyszer hallgasd meg a Vivaro-t. Autóhifis mondta, hogy meglepõen jól szól. Nem hangosan, hanem jól. Erõsítõ nincs is benne csak az aktív szubládában. A fejegység szól, de pont elég.
Nelkem ez a lényeg.
Tény, hogy kategóriák között is van nagyon hallható különbség.
Bose? Igen, valóban a felsõ kategóriákat képviseli, de van sok más "komolyabb" gyártó, aki igencsak odatette magát.
Nem a jól ismert MAGNAT-ra és a MAC Audiora gondolok, hanem pl a JBL-re, a FOCAL-ra és a PHASE -ra. Nem mindegyik közismert, de az autóhifis körökben bizony elismeréssel nyilatkoznak róluk.
Egyszer hallgasd meg a Vivaro-t. Autóhifis mondta, hogy meglepõen jól szól. Nem hangosan, hanem jól. Erõsítõ nincs is benne csak az aktív szubládában. A fejegység szól, de pont elég.
Nelkem ez a lényeg.
-Fel kell szerelni egy légfüggönyt, hogy kisebb legyen a légcsere
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
#18509
Írta 2006. március 12. - 19:14
Havernak is SAL szettje volt, de mielott megvette probalgattak mindet, es a WRC volt az amelyik normalisan is szolt, tehat ez is tapasztalat, nem talalgatas
A "teljesen jol szol" azaz neked ennyi penzert megfelel, es a "jo" azaz nagyon jol szol, csak nem teheted meg kozott azert jelentos kulonbseg van
A "teljesen jol szol" azaz neked ennyi penzert megfelel, es a "jo" azaz nagyon jol szol, csak nem teheted meg kozott azert jelentos kulonbseg van
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#18510
Írta 2006. március 12. - 19:11
mindig csak az a fránya tapasztalat:)
nekem sal rendszerem van szintén, és teljesen jól szól. és nem a wrc.
persze lehetne jobb is, csak az az autóm árába kerülne
nekem sal rendszerem van szintén, és teljesen jól szól. és nem a wrc.
persze lehetne jobb is, csak az az autóm árába kerülne
#18511
Írta 2006. március 12. - 19:07
Nagyon negativ vagy ma
Ha bajod van a vilaggal az nem az en gondom
Ha bajod van a vilaggal az nem az en gondom
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#18512
Írta 2006. március 12. - 18:58
lehet hogy tudom pl hogy a SAL Pro series pont ugyanaz mint a WRC csak más a szine?
lehet hogy nem minden úgy van mint ahogy hallod?
lehet hogy a sony is szar? és nem az impreza a legkékebb autó?
minden lehet
SAL pro-m volt, wrc erõsítõvel meg wrc 300as ládával és nem estem hanyatt tõle
lehet hogy nem minden úgy van mint ahogy hallod?
lehet hogy a sony is szar? és nem az impreza a legkékebb autó?
minden lehet
SAL pro-m volt, wrc erõsítõvel meg wrc 300as ládával és nem estem hanyatt tõle
#18513
Írta 2006. március 12. - 18:56
Eddig ugy tudtam hogy autohifiben a ket legjobb a Bose es a Hertz. Ez "nem tetszik a mely hangja" kicsit erdekes volt ezert szamomra
Lehet hogy markan belul valami olcsobb szettet hallgattal nem?
SAL -bol csak a WRC szett ami jo, a tobbi kuka.
Lehet hogy markan belul valami olcsobb szettet hallgattal nem?
SAL -bol csak a WRC szett ami jo, a tobbi kuka.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#18514
Írta 2006. március 12. - 18:40
volt láda a fordban, de azt tuti nem rakom vissza, mer elfogyna a csomitartó
baloldalra elférne egy installáció, pótkerék helyére az erõsítõ, meg ienek
de sztem ha kellõ mélyet tud adni rendesen a kompiszett, akkor nem kell
nem akkora plusz a mélyláda
baloldalra elférne egy installáció, pótkerék helyére az erõsítõ, meg ienek
de sztem ha kellõ mélyet tud adni rendesen a kompiszett, akkor nem kell
nem akkora plusz a mélyláda
#18515
Írta 2006. március 12. - 18:31
Alpine?
Passz...
Végülis ízlések és hangszórók....
www.suranyihifi.hu
Nézz körül, van fórum is, érdemes böngészni. Van néhány nagyon jó emberke a fórumban, tõlük kérdezhetsz is.
Subláda lesz? Mert akkor csomagtartó nem igazán!!
Nekem egy JBL BASS Pro-II van hátul, aktív sub és a raktér is megmaradt.(van ám hátmasszírozás is, pedíg vissza van fogva a sub.)
Passz...
Végülis ízlések és hangszórók....
www.suranyihifi.hu
Nézz körül, van fórum is, érdemes böngészni. Van néhány nagyon jó emberke a fórumban, tõlük kérdezhetsz is.
Subláda lesz? Mert akkor csomagtartó nem igazán!!
Nekem egy JBL BASS Pro-II van hátul, aktív sub és a raktér is megmaradt.(van ám hátmasszírozás is, pedíg vissza van fogva a sub.)
-Fel kell szerelni egy légfüggönyt, hogy kisebb legyen a légcsere
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
#18516
Írta 2006. március 12. - 18:18
herzt nem szeretnék, annak a mély hangja nem tetszik, túl kopogós
fordban salok voltak, de az se volt felhõtlen
oan erõs közép kéne, alpinek jók?
fordban salok voltak, de az se volt felhõtlen
oan erõs közép kéne, alpinek jók?
#18517
Írta 2006. március 12. - 18:14
Ne bántsd az OPELT!
A Vivaro-ba teljesen szabvány hangszórók mentek bele a gagyi gyári helyére.
Más:
Ha jó hangszórókat akarsz, akkor nézz be Surányi Ferihez.
Nekem a CITROEN-ben HERTZ ESK 165S komponens szett van elöl és nagyon szépen szól. A Vivaroba egy kicsit komolyabbak kerültek, PHASE Evolution CPS 165/20 illetve 165/25 típusúak. Érdemes komponens szettet tenni bele, a mély-középet az ajtóba, a magasat meg a mûszerfalra két oldalra. Ajtóból nem igazán jók a magas hangok.
A HERTZ-nek van kis beépítési mélységû hangszórója is, ez a típus utáni S betûvel van jelölve. A méternél meg vigyázz, mert nem a membrán méterét adják meg, hanem a teljes hangszóró átmérõjét kosárral együtt.
A Vivaro-ba teljesen szabvány hangszórók mentek bele a gagyi gyári helyére.
Más:
Ha jó hangszórókat akarsz, akkor nézz be Surányi Ferihez.
Nekem a CITROEN-ben HERTZ ESK 165S komponens szett van elöl és nagyon szépen szól. A Vivaroba egy kicsit komolyabbak kerültek, PHASE Evolution CPS 165/20 illetve 165/25 típusúak. Érdemes komponens szettet tenni bele, a mély-középet az ajtóba, a magasat meg a mûszerfalra két oldalra. Ajtóból nem igazán jók a magas hangok.
A HERTZ-nek van kis beépítési mélységû hangszórója is, ez a típus utáni S betûvel van jelölve. A méternél meg vigyázz, mert nem a membrán méterét adják meg, hanem a teljes hangszóró átmérõjét kosárral együtt.
-Fel kell szerelni egy légfüggönyt, hogy kisebb legyen a légcsere
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
#18518
Írta 2006. március 12. - 17:30
gyaaaa
ez tuti szabvány mert a vw okos, és nem opel
legalábbis a classicba jó volt az alpine, de ez nem classic
autósfórumon mindenki buzi, és linkelgetik a tuningos verdákat, de a tudás kimerül a direktszûrõnél
ez tuti szabvány mert a vw okos, és nem opel
legalábbis a classicba jó volt az alpine, de ez nem classic
autósfórumon mindenki buzi, és linkelgetik a tuningos verdákat, de a tudás kimerül a direktszûrõnél
#18519
Írta 2006. március 12. - 17:29
Zé: megkeresed a megfelelõ (VW Polo) fórumot, ott fejbõl fogják neked mondani az infókat. Haver is keresett egy ien fórumot, 5 perc múlva megvolt, hogy a Corsájába teljesen szabványmentes szar van beépítve gyárilag, szal faraghat ajtópanelt.
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#18520
Írta 2006. március 12. - 17:26
csak kérdezz bármikor amilyen a kérdés, olyan a válasz
szerk: ilyenre szükséged lesz: http://www.nexxia.co...es/SAK-3102.jpg
ezek a pio-k mennek bele: http://www.pioneer-e...iCarTypeID=1192
szerk: ilyenre szükséged lesz: http://www.nexxia.co...es/SAK-3102.jpg
ezek a pio-k mennek bele: http://www.pioneer-e...iCarTypeID=1192
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.