no akkor van az elmélet és van a gyakorlat...
a gyakorlat meg az /legalábbis tapasztalva/ hogy amikor abs nélküli autóból átülsz abs-sbe akkor figyelj oda a féktávra pl. mikor odaérsz a lámpánál álló sorhoz, mert könnyen betétlap osztagatáson találod magad....
Sztem pont belenyúlhattál (ha saját tapasztalat). Ha ugyanolyan vasakat azonos fékekkel nézel, akkor igenis számít az abs, nem is keveset (asszem 60ról pár métert), de ha fékezés közben irányt kell váltani, akkor tényleg látványos az elõnye.
Ok, lehet "érzéssel" adagolni, de ha a pályán kijön eléd a baromarcú, akkor akkor elég sok ember automatikusan satuzik, arról nem is beszélve hogy elég szar érzés ha hirtelen alulkormányzott lesz a vas 180nál pl (abs nélkül).
mod: ja, az "érzéssel"-dologhoz még: ugya a fékerõ a megcsúszási határon a legnagyobb, amit nagy tapasztalattal KB-ra belõhetsz, de nem hiszem hogy nem hibázol soha...az abs meg mondjuk megcsúszik, és negyed fordulat alatt korrigál, gyorsabb mint bármilyen reflex.
Ha pedig abból indulunk ki, hogy a "szõke nõk", vagy akárcsak az "anyukák" (enyém is:) ) nagy része vészhelyzetben pánikol, szal hálát adhatunk Bosch bácsinak...