Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
Started by
lor
, 2006. January 12. 04:15
#18281
Posted 2006. March 21. - 10:42
az a legdurvább mikor mgefogadom hogy most nagypapi üzemmódban megyek. ezek után odaérek az m0-ásra, ahol a szélsõ sáv a kamionokkal megy 70el, a belsõ pedig 150 felé. úgy kollektíve. a 80as táblánál. ilyenkor esek kétségbe mit tegyek:) ennyit a magyarországi sebességhatárokról.
#18282
Posted 2006. March 21. - 07:13
városban meg 50, aztán mindenki a 70-100 spektrumon közlekedik
#18283
Posted 2006. March 20. - 23:08
de nem morgunk utána hogy köcsög rendõr mikor bevonja a jogsinkat.
navara állítható belülrõl:) de amúgy vizes platónyi homokkal már egész jól ült:)
navara állítható belülrõl:) de amúgy vizes platónyi homokkal már egész jól ült:)
#18284
Posted 2006. March 20. - 23:04
a szabályok pedig azért vannak, hogy...
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#18285
Posted 2006. March 20. - 22:59
#18286
Posted 2006. March 20. - 22:57
jah szét van már verve
viszont nyáron megkapjuk többször is elvielg:-)
szal versenyekre azzal megyünk ha....remélem:)
itthon is csak azért gizda az iylen pickup mert nagy......meg félelmetes
viszont nyáron megkapjuk többször is elvielg:-)
szal versenyekre azzal megyünk ha....remélem:)
itthon is csak azért gizda az iylen pickup mert nagy......meg félelmetes
Autist Team:)
#18287
Posted 2006. March 20. - 22:56
conor mondta jól
egy ilyen navara szintü autó arra jó hogy rálapátold a trágyát és átvidd a szomszéd vetésébe
haverék hiluxában (közel 7 milla) kézzel kell kívülrõl állítani a tükröt
nem botocskával, nem elektromos, kézzel, kívülrõl
jézusom...
egy ilyen navara szintü autó arra jó hogy rálapátold a trágyát és átvidd a szomszéd vetésébe
haverék hiluxában (közel 7 milla) kézzel kell kívülrõl állítani a tükröt
nem botocskával, nem elektromos, kézzel, kívülrõl
jézusom...
#18288
Posted 2006. March 20. - 22:52
de az a mazda vazz:D hátul a futófelület a gumik belsõ 5 centije volt:D a másik felén még a szõrszálak is rajta voltak a gumin, belül meg tükörsima.
hiába is, céges verda.
az új navara megint ingatag állítólag, de a dakar szerü na az tetszik:) az megy gyorsan is, és nincs benne halálfélelmem még 150 nél sem, nemúgy mint a kisautókban.
(golfban a 170et mondjuk nem is érzem)
ja és másfél hét múlva szétugrik a motor
síkolás, hengerfej, tömítések gyürüzés meglesz, és 50en belül. hála az égnek.
hiába is, céges verda.
az új navara megint ingatag állítólag, de a dakar szerü na az tetszik:) az megy gyorsan is, és nincs benne halálfélelmem még 150 nél sem, nemúgy mint a kisautókban.
(golfban a 170et mondjuk nem is érzem)
ja és másfél hét múlva szétugrik a motor
síkolás, hengerfej, tömítések gyürüzés meglesz, és 50en belül. hála az égnek.
#18289
Posted 2006. March 20. - 22:49
ez azért ment rendesen, 266Nm nyomaték:-)
városban bicókkal életérzés volt
a hangja, a mérete, a tekintélye
közben meg egy trágyaszállító nagy motorizált szekér, ami nem is drága
itt értettem meg az amerikaiakat
böszme nagy autó, sokat fogyaszt, nem megy, de kit érdekel?
feeling
városban bicókkal életérzés volt
a hangja, a mérete, a tekintélye
közben meg egy trágyaszállító nagy motorizált szekér, ami nem is drága
itt értettem meg az amerikaiakat
böszme nagy autó, sokat fogyaszt, nem megy, de kit érdekel?
feeling
Autist Team:)
#18290
Posted 2006. March 20. - 22:43
egyedül attól életérzés hogy dízel
és az tökjó, csörög, kormol, nem megy:)
autopályán balcsiról 110el haza
aszittem megõszülök
és az tökjó, csörög, kormol, nem megy:)
autopályán balcsiról 110el haza
aszittem megõszülök
#18291
Posted 2006. March 20. - 22:41
akkor ugyanaz:D
már 100nál könyörögtem ptomnak hogy lassítson mert meghalunk:D
pattogott az úton rendesen kellett volna fél tonna homok a platóra
meg amúgyis magas autó szal gyors kanyarban elég para volt:-)
viszont egy életérzés...
már 100nál könyörögtem ptomnak hogy lassítson mert meghalunk:D
pattogott az úton rendesen kellett volna fél tonna homok a platóra
meg amúgyis magas autó szal gyors kanyarban elég para volt:-)
viszont egy életérzés...
Autist Team:)
#18292
Posted 2006. March 20. - 22:29
én b2500at még nem de L200at és Navarát már vezettem, az utóbbiban a halálfélelem kerülgetett 130nál.
#18293
Posted 2006. March 20. - 22:11
LL tudom hogy a bátyád fénysebességgel képes alvás közben tolatni a clioval
de tökre nem errõl volt szó
a polo cca fele akkora mint az escort volt, viszont ebbe nem fér be a bringa:(
zolle bácsi, miért kell megint egybõl ....... ?
baromira nem beszéltem a cliorol.
Volt "szerencsém" messze nem egy típusú autóban ülni és valóban vannak érzet beli különbségek.
és nemcsak a méret miatt. (ha ez a "fõleg" bõl enm jött volna le.)
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#18294
Posted 2006. March 20. - 22:07
a b2500-ba se fért be:D
ezért jó az átütõs kerék, nem kell a fékkel szopni miután visszaraktad a kereket:-)
amúgy a hangszigetelés sokat számít nagyon, meg a futómû, meg a sebességérzékeny szervó
legalábbis kevés tapasztalatom ezt mutatja
(najó 160-nál nem nagyon mentem többel, és akkor sem az órát néztem:D)
ezért jó az átütõs kerék, nem kell a fékkel szopni miután visszaraktad a kereket:-)
amúgy a hangszigetelés sokat számít nagyon, meg a futómû, meg a sebességérzékeny szervó
legalábbis kevés tapasztalatom ezt mutatja
(najó 160-nál nem nagyon mentem többel, és akkor sem az órát néztem:D)
Autist Team:)
#18295
Posted 2006. March 20. - 22:03
LL tudom hogy a bátyád fénysebességgel képes alvás közben tolatni a clioval
de tökre nem errõl volt szó
a polo cca fele akkora mint az escort volt, viszont ebbe nem fér be a bringa:(
de tökre nem errõl volt szó
a polo cca fele akkora mint az escort volt, viszont ebbe nem fér be a bringa:(
#18296
Posted 2006. March 20. - 22:01
aha.. jóvót
ma megkergettem a lovakat
170, de érzésre olyan vót mint az escorttal a 100
érdekes mit tud a technika
jaja. autó és autó között nagyon nagy különbségek tudnak jelentkezni sebesség érzetben.
Fõleg ha jelentõs méretkülönbségek is vannak gyak.: kamion
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#18297
Posted 2006. March 20. - 21:54
Hiány. Komopresszió és tömítés hiány :-)))És akkor még nem lehet tudni mi van a motorban.
Meg dzsuva. Olajsár meg korom .
Szerintem már nyár van. Felraktam a nyári gumikat.
Nagyon szép a Vivaro a MAK felnikkel. Holnap csinálok képet is.
-Fel kell szerelni egy légfüggönyt, hogy kisebb legyen a légcsere
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
#18298
Posted 2006. March 20. - 21:53
aha.. jóvót
ma megkergettem a lovakat
170, de érzésre olyan vót mint az escorttal a 100
érdekes mit tud a technika
ma megkergettem a lovakat
170, de érzésre olyan vót mint az escorttal a 100
érdekes mit tud a technika
#18299
Posted 2006. March 20. - 21:38
tegnap lefényképeztettem magam.....
LOL!!!!
LOL!!!!
Egy nap 24 óra, egy tálcán 24 sör...EZ NEM LEHET VÉLETLEN!
#18300
Posted 2006. March 20. - 01:20
...fél embernek fél...
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.