Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#18141
Írta 2006. március 30. - 21:37
Ezek így készültek 1974-1983.-ig.
A karosszéria kialakítása nem volt változtatva.
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
#18142
Írta 2006. március 30. - 21:10
#18143
Írta 2006. március 30. - 21:08
golfba nem fér be golf2 motor, bláne nem egy g60as böszme fos
szerezz g40et, az befér me csak 1.3as
Nem értelek. Miért nem fér be??
Golf-1-be Golf-2 motor miért ne férne be?
Nehogy azt hidd, hogy volt bármiféle változás a méretekben!!
Max a belsejében. A Blokk maradt ugyan az.
Az 1.5 és 1.6 pedíg méretre ugyan az. A hengerfej is ugyanaz, csak a hengerfurat mérete más.
-Ez a légfüggöny átlátszó???
/idézet egy Miskolci egyetemi kollégium mûszaki vezetõje és köztem zajlott beszélgetésbõl./ Kimentem a kocsiba röhögni)
#18144
Írta 2006. március 30. - 19:41
azé ,csak óvatosan.
fék, kormány futómû.
Nemhiszem, hogy otthon, egy végül is majdcsak rutin szerû gömbcsukló csere után tudnál pl. kerékösszetartást ellenõrizni, beállítani...még ha csak az özönvíz elõtti kamerás cuccosra gondolok, az sem olcsó..
Szal, a szakszervíz néha azért szakszervíz, mert arra van berendezkedve..
szerszámozottság,készülékek, tapasztalat stb..
Jójó, elhiszem, hogy miaz fényszóróbeállítás: mûszer-megnéz, csavaroz, megnéz-csavaroz 2-3-at számlát kiállít.
vagy:
ha értesz hozzá, megveszed az aktuális gépet, mittomén 1,2 milláért, aztán egy évben egyszer használod.
Más kérdés, gondolom, a lehúzós dolog.
De néha nem hiszem, hogy olcsóbb tudsz lenni otthon...
Ha csak egy kerékcsapágy cserét nézel, az is rögtön egy agylehúzóval kezdõdik... most vagy rohangsálsz esztergályoshoz, méretekkel, sublerrel a zsebben, vagy begurulsz "egy rendes alakhoz" aki egy 5ösért megcsinálja másfél óra alatt kézmosással együtt.
Egyszerûen csak azért, mert a 38as kulcsért csak a rutin helyre kell nyulnia, szintúgy a zégerfogóért, s közben leülhetsz mellé, s hallgatod a lágerrádiót..
Míg te szopnál a garázs elõtt a pokrócon fekve, így úgy, csõfogóval, meg cigánymegoldásokkal görcsölve.
nem ezt mondtam. kerékbeállítást nem tudok itthon megcsinálni, hogy is tudnék. ezért fog nemsokára odamenni, de a két kereket párhuzamosítani egész jól tudtam. ja és erre jó a nagy ismerettségi kör, mert valaki egy dologhoz tuti jól ért. és van szerszáma is. kinek ehhez, kinek ahhoz.
rengeteg dolog van amit nem éri meg, de szintén számtalan, melyet könnyüszerrel, kis müszaki érzéssel, és 30-50 ezer munkadíj megspórolásával megoldhatunk.
#18145
Írta 2006. március 30. - 19:01
#18146
Írta 2006. március 30. - 17:39
#18147
Írta 2006. március 30. - 15:57
sztem egy korrekt autó.. hülyének fogtok nézni de elfogadnám
nem egy iylen látvány csúcsra járatott marketingolt izé
#18148
Írta 2006. március 30. - 12:48
[whitetrash.hardcore.rock&roll.fuckyou]
#18149
Írta 2006. március 30. - 11:30
I`m as fast as nobody!
#18150
Írta 2006. március 30. - 00:16
fék, kormány futómû.
Nemhiszem, hogy otthon, egy végül is majdcsak rutin szerû gömbcsukló csere után tudnál pl. kerékösszetartást ellenõrizni, beállítani...még ha csak az özönvíz elõtti kamerás cuccosra gondolok, az sem olcsó..
Szal, a szakszervíz néha azért szakszervíz, mert arra van berendezkedve..
szerszámozottság,készülékek, tapasztalat stb..
Jójó, elhiszem, hogy miaz fényszóróbeállítás: mûszer-megnéz, csavaroz, megnéz-csavaroz 2-3-at számlát kiállít.
vagy:
ha értesz hozzá, megveszed az aktuális gépet, mittomén 1,2 milláért, aztán egy évben egyszer használod.
Más kérdés, gondolom, a lehúzós dolog.
De néha nem hiszem, hogy olcsóbb tudsz lenni otthon...
Ha csak egy kerékcsapágy cserét nézel, az is rögtön egy agylehúzóval kezdõdik... most vagy rohangsálsz esztergályoshoz, méretekkel, sublerrel a zsebben, vagy begurulsz "egy rendes alakhoz" aki egy 5ösért megcsinálja másfél óra alatt kézmosással együtt.
Egyszerûen csak azért, mert a 38as kulcsért csak a rutin helyre kell nyulnia, szintúgy a zégerfogóért, s közben leülhetsz mellé, s hallgatod a lágerrádiót..
Míg te szopnál a garázs elõtt a pokrócon fekve, így úgy, csõfogóval, meg cigánymegoldásokkal görcsölve.
#18151
Írta 2006. március 29. - 22:14
SEHOL!
nem viszik szervízbe. a 2ik szétszedésnél akkora rutinjuk lesz benne, hogy simán megcsinálják. fazi sem szervíznél, hanem törpénél csinálta.
Übi is érdi ismerõsnél
megkérdeztem, nem tudtak mondani.
csak neked a beteges mániád hogy szervízbe kell vinni az autót.. max akkor kell, mikor még garanciális, és egyéb esetben elveszne a garancia.
na akkor el kell vinni, igaz akkoris te fizeted a szervíz díját
régi autót fõleg nem éri meg elvinni, amennybe a javitás fáj, már megveszem újonnan az egészet. és mivel egyántalán nem is bonyolult, ezért ha lenne egy aknám akkor azt csinálnék meg rajta amit akarnék.
ennyi a történet, és mind1 is.
vigye szervízbe akinek két anyja van.
illetve aki városi, illetve nem szeret/fél hozzányúlni. eleget szoptam vele már ahhoz hgoy megcsináljam magamnak.
#18152
Írta 2006. március 29. - 22:10
pl megkérdezhetted volna fazit vagy übert hogy õk hol gányoltatták a szekerüket
#18153
Írta 2006. március 29. - 22:06
de vigyük csak szervízbe lol.
rob: azért egy benyás motor még nem tünik fel, de mikor kerepel az 1.5ös benzines motorom a forgalmimban, és dízelt tankolok bele, az már feltünõ baleset lenne:)
ha csak jó szervízek lennének reális áron, akkor rámondanám hogy, de hogy 4 nem épp olcsó szervízben mindenhol le akartak húzni pedig még csak nem is drága autó, na ez már tényleg durva.
#18154
Írta 2006. március 29. - 22:01
inkább egy egykilences tdi motorra pályázz szerintem
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18155
Írta 2006. március 29. - 22:00
#18156
Írta 2006. március 29. - 21:47
vagy egy szerelõhöz, aki nem tudja betenni a kuplungot, és nekem kellett betennem. szervízben!
vagy el kell vinni egy szervízbe ahol 20 rugóért tömítést cserélnek a karbin.
vagy el kell vinni szervízbe ahol felraknak rosszul egy kipufogót.
ez volt a negatív tapasztalat eddig szervízzel.
mindegyik máshol, és eddig így közel 140-et költöttem CSAK a munkadíjra. és ebben közel nem volt benne semimlyen anyagár, azt plusz fizethettem mellé
és a pozitív dolgok:
vagy el kell vinni egy mesterhez aki belövi a karbit(szétszedte, kitakarította, fúvókát cserélte egyebek). profi volt, 5 rugeszért.
vagy el kell vinni ismerõshöz, aki jól és olcsón berakja a lengõkart. ez sem szervíz volt.
szóval a szervízekkel a tököm kivan, olyan kb mint egy biciklisbolt, felvesznek valakit, aki vagy ért hozzá vagy nem, majd k*rvasok pénzt elkérnek érte.
a motor ahogy Révi is írta, 100 alatt nem jönne ki. inkább több. az ami most 20-25 ezer forintból meglesz.
vigyem szervízbe? sajnos olyan tehetõs még nem vagyok, hogy feleslegesen kidobjak az ablakon 75 ezer forintot, és elmondhassam magamról, meg az autóról hogy "szervízbe viszem!"
van aki azt is oda viszi, valakikbõl meg kell élniük, de mint ahogy a bringánál sem, itt sem belõlem fognak. majd másból, aki nem mer/akar hozzányúlni, mert béna, tapasztalatlan, vagy csak fél hozzányúlni.
#18157
Írta 2006. március 29. - 21:41
#18158
Írta 2006. március 29. - 21:41
és az utóbbira pályázok most,elegem van az elöbbiekbõl.