Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#17821
Írta 2006. május 14. - 16:20
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#17822
Írta 2006. május 14. - 16:10
Vki fizet azért, hogy ien legyen az autója?
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#17823
Írta 2006. május 14. - 15:34
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#17824
Írta 2006. május 14. - 14:59
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#17825
Írta 2006. május 14. - 11:19
érdemes meghallgatni többször a start gomb lenyomása utáni hangot
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#17826
Írta 2006. május 13. - 19:47
Köszöntem!Sash - Ganbareh
;-)
#17827
Írta 2006. május 13. - 11:34
#17828
Írta 2006. május 12. - 20:25
te hallasz barmifele zenet alatta?
ooppsz az idezetre gondoltal
fuuu ez a zene vmi irto gusztustalan.
amugy vmi regi diszko lufasz
vmikor kaptam egy lemezen ilyen zeneket.
ha osszefutok vele akkor 8-)
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#17829
Írta 2006. május 12. - 19:52
ha drift akko ne legyünk komolytalanok:D
http://video.google....49161493&q=ae86
csak a trueno!
Nem tudja valaki a video közben hallható szám elõadóját,netalán szám címét?
ON:
http://www.bestofgoo...o.php?video=315
#17830
Írta 2006. május 12. - 17:59
Egy nap 24 óra, egy tálcán 24 sör...EZ NEM LEHET VÉLETLEN!
#17831
Írta 2006. május 12. - 16:08
Az eloxréteg néhány mikrométertõl miliméteresig is mehet (ki lehet számolni hogy mennyi a maximum, de ötvözetfüggõ, amúgy mm nagyságrendû). Pl egy kormáynon van kb 30 mikrométer. De egy bicajosfelnin már 0,2-0,3 mm van.
Lehet hogy nem 3 mm van pontosan egy felnin, de egy kõfelverõdés bõven nem fogja az anyagig sérteni, az 100%. És akkor jön még a fényezés.
még egy: az alumínium csak akkor reagál az oldatokkal/vízzel, ha közvetlenül érintkezik vele amikor megsérül a védõbevonat. Ha levegõn megkarcolsz egy nem kezelt alutárgyat, akkor azonnal elindul a természetes oxidrétegképzõdés, ami tényleg mikrométernyi vastag (ezt eloxálással soxorosára lehet növelni). Tessék kipróbálni: régi (szovjetfajta) alulábosba víz, karcold meg késsel, és lassan buborékok kezdenek el megjelenni a karc vonalán. Ha csak úgy megkarcolod, és utána töltesz rá vizet, akkor semmi nem történik.
#17832
Írta 2006. május 12. - 15:15
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17833
Írta 2006. május 12. - 13:20
3-4mm elox reteg?!
bazz
mi szamit peres guminak?
pedig vannak jo szogelheto gumik. :-)
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#17834
Írta 2006. május 12. - 13:01
Bicajozol is, verdákhoz is értesz, nem kéne butaságot írni az aluról:
Alu alkatrészeket (akár stucni akár váz akár felni) SOSEM használnak jó vastag eloxréteg és védõbevonat (ami néha fényezés is) nélkül. Vagyis de, egy példát tudok: van még a kamrában egy szovjet 6literes lábos....na AZ szimpla alu, kezelés nélkül......
Magyarul a fényezés mattul le a sólétõl csupán, de az nagyon. Ahhoiz hogy az ötvözet alurésze beoldódjon a sólébe, ahhoz le kellene maratnod az átlagosan 3-4 mm-es eloxréteget. És az nem egy kõfelverõdésnyi mélység....
A peres gumi télire meg csak pojén volt a talicskához.....másrészt a téligumi lényege nem az hogy elmegy a havon, hanem hogy mínuszokban is megvan akkora a belsõ viszkozitása hogy tapadni tudjon, amikor is már egy nyári gumi már majdnem teljesen szilárd
#17835
vendég_Charon_*
Írta 2006. május 12. - 12:09
Pörögni én is imádtam mindig. (Eddig csak szimulátorban....)
#17836
Írta 2006. május 12. - 11:59
lehet vótmá, de azárt tudnak valamit, csemegézzetek
a legjobb talán: http://video.google....57&q=arab drift
#17837
Írta 2006. május 12. - 11:19
#17838
vendég_Charon_*
Írta 2006. május 12. - 11:13
#17839
Írta 2006. május 12. - 10:23
azé visít mer egyenes fogazású a váltó, hogy ne kelljen kuplungolni
a rükverc is egyenes fogazású, azért van hülye hangja
visszaolvastam
minden raliautó vinnyog
alufelni télre azé nemjó me a só megeszi az alut, azé nem jó a peres széles gumi télre mer felfekszik a havon és nem tapad, de ha szeretsz korizni akko no problem
a junior wrc-k elsõkerekesek
mivoltmég..
ja, 1es GTI golffal lehet állatkodni, az arra van, többivel nem
#17840
vendég_Charon_*
Írta 2006. május 12. - 09:54
illene a giantomhoz:D
Pont ezt akartam mondani én is.
Egyébként meg:
http://www.metacafe....6/wheel_images/
http://gizmodo.com/g...rims-162990.php
de bringára is van: http://www.instructa...7E506/?ALLSTEPS
Majd lor csinál ilyet biztosan ;-)