Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Please log in to reply
19503 replies to this topic

#17461
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17,297 posts
nem emlékszem már hogy volt megoldva, majd belinkeli megin :)
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#17462
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts
ja este meg rádobom a töltõre mint egy távirányítós autót:)

#17463
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17,297 posts
elektromosság.

lor linkelt anno egy Evo-t ami úgy müködött.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#17464
Racer D.

Racer D.

    vendég

  • fórumtag
  • 182 posts
Nem kell anyira befosni, szerintem úgyse tudnak sokáig már olajat szivatyúzni
Max 40 év
(igaz addíg akármi is lehet)
Azt mondjuk megnézném, hogy 50 év múlva mivel mennek a Rally autók, és a Forma 1 -esek.

:brum:



#17465
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts

TURBODIESEL A JÖVÕ!!!!



a jövõ teherszállításé:P
illetve a jövõ nem is látszik a kipufogóból ömlö koromfekete füsttõl, eltakarja az egészet:rotfl:

#17466
vendég_Charon_*

vendég_Charon_*
  • vendég
nem tom hogy van igazából, de ha magasabb a fordulatszám, érzésem szerint akkor már nincs akkora különbség

#17467
daci

daci

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,383 posts
wankel témához.
http://www.spritmonitor.de/
itt lehet a fogyasztás adatokat böngészni, valós tapasztalatok ezek, így átlagba érdekes dolgok jönnek ki. sztem átlagban 1-1,5 literrel többet kajál mint egy azonos rteljesítményû motor, olajat eszi, és gyorsan kopik, javítása macerás
szal igazából sok értelme nincs.
pedig nagy kedvencem lenne az rx8 mert minden más bejön rajta. de hogy egy astra gtc 2.0 turbo 200 le odavert neki a sport auto összehasonlító teszten a 192 lovasnak sztem elég gáz.
nekem továbbra is a benzinesek jönnek be, turbodieselben nem teszik a késõi gázreakció, legalábbis amit én vezettem annál idegesítõ volt (passat 110 lovas tdi)

#17468
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11,799 posts
Jól kell váltani, azt annyi. Igaz, hogy randát pöffen, és gagyi a hangja. :D

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"



#17469
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts


TURBODIESEL A JÖVÕ!!!!


nem lehet sokáig pörgetni. nem!? akkor meg az esti gyorsulások a lámpánál elfelejthetõk.

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#17470
Olee

Olee

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,364 posts
Meg ugye nem a lóerõt kéne nézni, hanem a nyomatékot. Ha már egy gyorsulgatós sportos géprõl esik szó. A ringen is szinte mindenki oda tudja verni az RX8 akat.
Meg hát azt a legnagyobb nyomatékot is 7500 felett tudja csak leadni, de még az is alig több valami japcsi átlagos 16 szelepesénél.


TURBODIESEL A JÖVÕ!!!!

#17471
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11,799 posts
Nekem a súlyadó 12e/év volt eddig, amibõl kaptam kedvezményt a katalizátor miatt (ami csak a forgalmiban létezik), így 8.600-at fizettem. Most fogok fizetni 200*50kW után, az kereken egy 10-es. (Megjegyzem, hogy a valóságban 80kW után kellene fizetnem, de gondolom nem fékpados méréssel állapítják meg az autó teljesítményét, hanem a forgalmi alapján.

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"



#17472
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17,297 posts
nem :D

hanem ebbe ugye (?) nincs különbség a sima és a Wankel motor közt.

Auto-Bildbe van egy cikk az autók fogyasztásáról.
ha a Porsche Cayenne-el csúcssebességgel haladsz, akkor 66,7l/100km :D (270km/h)
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#17473
vendég_Charon_*

vendég_Charon_*
  • vendég

és te mindent elhiszel? ;)
eszik az 15-öt is szvsz, ha "használva" van az a 235ló...


Cikk szerint 20-25 litert ha odalép.

#17474
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11,799 posts
Mármint, hogy a teljesítmény jele 'w' lenne 'W' helyett? :)

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"



#17475
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17,297 posts

LL: nem az új "súlyadó"-ra gondolsz? Az kW-onként 120-260 Ft lesz az autó korától függõen (a régi olcsóbb), ezt kell fizetnie annak, akinek a nevén van a verda jan. 1-én.


télleg kavartam.
az átírási illetéknél van a 36ft/köbcenti
http://totalcar.hu/m...let/szivas2007/

a teljesítményadónál emg a Kw, az ugye Kw.. ;)
de 120-300 :D
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#17476
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11,799 posts
Az volt a kavarás, ha jól emlékszem, hogy nem 1.3-as, hanem 2.6-os moci után fizették az átírást, cascot, kötelezõt.

LL: nem az új "súlyadó"-ra gondolsz? Az kW-onként 120-260 Ft lesz az autó korától függõen (a régi olcsóbb), ezt kell fizetnie annak, akinek a nevén van a verda jan. 1-én.

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"



#17477
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts

és te mindent elhiszel? ;)
eszik az 15-öt is szvsz, ha "használva" van az a 235ló...


1,4es corollaval már jártam én is 8-9 literrel, pont úgy, ahogy mondtad, "használva" volt ;)

csak azt tudom mondani, amit olvastam, és én 9-10 litereket olvastam :(

Jorus: pontosan, ahogy mondod
http://www.ado.hu/va...page=0&idx=1244

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#17478
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17,297 posts

olyasmit olvastam, h 9-11 litert eszik meg. az a teljesítményhez képest nem van sokat eszik.


és te mindent elhiszel? ;)
eszik az 15-öt is szvsz, ha "használva" van az a 235ló...

Charon: de, kavarás van, valami 30-40Ft köbcentinként, ha jól rémlik.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#17479
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts
olyasmit olvastam, h 9-11 litert eszik meg. az a teljesítményhez képest nem van sokat eszik. de ha gyors a kopás, akkor megértem, hogy nehezen terjed el.

Olee: én nem értek hozzá egyáltalán, csak most hallottam róla nemrég és felkeltette az érdeklõdésem.

charon: de asszem az, hogy ezentúl majd a lóerõ után fogsz fizetni :) eddig nagyon jó lett volna ilyen szempontból a wankel, (kis térfogat, nagy lóerõ) de majd ezután szopás lesz...

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#17480
vendég_Charon_*

vendég_Charon_*
  • vendég
Mûszaki adatok - Mazda RX-8 Revolution Leather
Lökettérfogat (ccm) 1308

Kamrák ûrtartalma (ccm) 2 X 654

Max. teljesítmény (kW[LE]/ford) 170(231)/8200

Max. nyomaték (Nm/ford) 211/5000

Gyorsulás (s, 0-100 km/h) 6,4

Végsebesség (km/h) 235

Fogyasztás (l/100 km) város (benzin) 15,8

Fogyasztás (l/100 km) lakott területen kívül 8,9

Fogyasztás (l/100 km) vegyes 11,4

Gumiméret 225/45 R18

Menetkész tömeg / terhelhetõség (kg) 1350/465

Üzemanyagtank kapacitás (liter) 61

Listaár (forint) 9 349 000

A hagyományos motoroktól érezhetõen eltér abban, hogy majdnem minden fordulatszámon a maximális forgatónyomatékot adja le, ezáltal különleges vezetési élményt ad a sofõrnek. A Wankel-motor gyártásának nehézsége az, hogy a különbözõ nyomású tereket elválasztó tömítéseknek jó hatásfokúaknak kell lenniük, a megkívánt kis súrlódás mellett, és megfelelõ élettartamúnak. A Wankel-motor kivitelezése éppen e miatt a megszokottnál nagyobb precizitást igényel, ami megnöveli az árát is.

Adózásnál nem volt valami bigyó a köbcentikkel?