Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#17461
Posted 2006. July 01. - 17:07
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#17462
Posted 2006. July 01. - 17:05
#17463
Posted 2006. July 01. - 17:02
lor linkelt anno egy Evo-t ami úgy müködött.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#17464
Posted 2006. July 01. - 15:19
Max 40 év
(igaz addíg akármi is lehet)
Azt mondjuk megnézném, hogy 50 év múlva mivel mennek a Rally autók, és a Forma 1 -esek.
:brum:
#17465
Posted 2006. June 30. - 17:58
TURBODIESEL A JÖVÕ!!!!
a jövõ teherszállításé
illetve a jövõ nem is látszik a kipufogóból ömlö koromfekete füsttõl, eltakarja az egészet:rotfl:
#17466
vendég_Charon_*
Posted 2006. June 30. - 13:05
#17467
Posted 2006. June 30. - 13:00
http://www.spritmonitor.de/
itt lehet a fogyasztás adatokat böngészni, valós tapasztalatok ezek, így átlagba érdekes dolgok jönnek ki. sztem átlagban 1-1,5 literrel többet kajál mint egy azonos rteljesítményû motor, olajat eszi, és gyorsan kopik, javítása macerás
szal igazából sok értelme nincs.
pedig nagy kedvencem lenne az rx8 mert minden más bejön rajta. de hogy egy astra gtc 2.0 turbo 200 le odavert neki a sport auto összehasonlító teszten a 192 lovasnak sztem elég gáz.
nekem továbbra is a benzinesek jönnek be, turbodieselben nem teszik a késõi gázreakció, legalábbis amit én vezettem annál idegesítõ volt (passat 110 lovas tdi)
#17468
Posted 2006. June 30. - 12:53
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#17469
Posted 2006. June 30. - 12:50
TURBODIESEL A JÖVÕ!!!!
nem lehet sokáig pörgetni. nem!? akkor meg az esti gyorsulások a lámpánál elfelejthetõk.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#17470
Posted 2006. June 30. - 12:42
Meg hát azt a legnagyobb nyomatékot is 7500 felett tudja csak leadni, de még az is alig több valami japcsi átlagos 16 szelepesénél.
TURBODIESEL A JÖVÕ!!!!
#17471
Posted 2006. June 30. - 12:38
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#17472
Posted 2006. June 30. - 12:32
hanem ebbe ugye (?) nincs különbség a sima és a Wankel motor közt.
Auto-Bildbe van egy cikk az autók fogyasztásáról.
ha a Porsche Cayenne-el csúcssebességgel haladsz, akkor 66,7l/100km (270km/h)
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#17473
vendég_Charon_*
Posted 2006. June 30. - 12:32
és te mindent elhiszel?
eszik az 15-öt is szvsz, ha "használva" van az a 235ló...
Cikk szerint 20-25 litert ha odalép.
#17474
Posted 2006. June 30. - 12:31
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#17475
Posted 2006. June 30. - 12:28
LL: nem az új "súlyadó"-ra gondolsz? Az kW-onként 120-260 Ft lesz az autó korától függõen (a régi olcsóbb), ezt kell fizetnie annak, akinek a nevén van a verda jan. 1-én.
télleg kavartam.
az átírási illetéknél van a 36ft/köbcenti
http://totalcar.hu/m...let/szivas2007/
a teljesítményadónál emg a Kw, az ugye Kw..
de 120-300
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#17476
Posted 2006. June 30. - 12:16
LL: nem az új "súlyadó"-ra gondolsz? Az kW-onként 120-260 Ft lesz az autó korától függõen (a régi olcsóbb), ezt kell fizetnie annak, akinek a nevén van a verda jan. 1-én.
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#17477
Posted 2006. June 30. - 12:08
és te mindent elhiszel?
eszik az 15-öt is szvsz, ha "használva" van az a 235ló...
1,4es corollaval már jártam én is 8-9 literrel, pont úgy, ahogy mondtad, "használva" volt
csak azt tudom mondani, amit olvastam, és én 9-10 litereket olvastam
Jorus: pontosan, ahogy mondod
http://www.ado.hu/va...page=0&idx=1244
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#17478
Posted 2006. June 30. - 12:05
olyasmit olvastam, h 9-11 litert eszik meg. az a teljesítményhez képest nem van sokat eszik.
és te mindent elhiszel?
eszik az 15-öt is szvsz, ha "használva" van az a 235ló...
Charon: de, kavarás van, valami 30-40Ft köbcentinként, ha jól rémlik.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#17479
Posted 2006. June 30. - 12:01
Olee: én nem értek hozzá egyáltalán, csak most hallottam róla nemrég és felkeltette az érdeklõdésem.
charon: de asszem az, hogy ezentúl majd a lóerõ után fogsz fizetni eddig nagyon jó lett volna ilyen szempontból a wankel, (kis térfogat, nagy lóerõ) de majd ezután szopás lesz...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#17480
vendég_Charon_*
Posted 2006. June 30. - 11:52
Lökettérfogat (ccm) 1308
Kamrák ûrtartalma (ccm) 2 X 654
Max. teljesítmény (kW[LE]/ford) 170(231)/8200
Max. nyomaték (Nm/ford) 211/5000
Gyorsulás (s, 0-100 km/h) 6,4
Végsebesség (km/h) 235
Fogyasztás (l/100 km) város (benzin) 15,8
Fogyasztás (l/100 km) lakott területen kívül 8,9
Fogyasztás (l/100 km) vegyes 11,4
Gumiméret 225/45 R18
Menetkész tömeg / terhelhetõség (kg) 1350/465
Üzemanyagtank kapacitás (liter) 61
Listaár (forint) 9 349 000
A hagyományos motoroktól érezhetõen eltér abban, hogy majdnem minden fordulatszámon a maximális forgatónyomatékot adja le, ezáltal különleges vezetési élményt ad a sofõrnek. A Wankel-motor gyártásának nehézsége az, hogy a különbözõ nyomású tereket elválasztó tömítéseknek jó hatásfokúaknak kell lenniük, a megkívánt kis súrlódás mellett, és megfelelõ élettartamúnak. A Wankel-motor kivitelezése éppen e miatt a megszokottnál nagyobb precizitást igényel, ami megnöveli az árát is.
Adózásnál nem volt valami bigyó a köbcentikkel?