Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Please log in to reply
19503 replies to this topic

#17281
Rave_Ace

Rave_Ace

    Dömdödöm

  • globális moderátor
  • 3,201 posts
Nem vagyx komplett ezt minek még fokozni?
Én csak egy sima alapot vezettem, de a kollegám gyorsulásnál lemaradt mögöttem a sti-vel. kiszáltam belõle remeget kezem lábam, és elhatározatm ilyet sem veszek.
nekem elég a 90 ló nem akarok senkit megölni.

#17282
the_d

the_d

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,416 posts
"Megerõsítették a fékrendszert, elektronikusan leengedhetõ sportfutómûvet és akár 23 colos egyedi felniket is kínálnak a típushoz"

dehogynem
Meguntam az aláírásom....

#17283
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
ugy latom teljesitmenyt tudnak adni meg nagy felnit meg porbaultetest.
de egy nagyobb fek ami megfogja ezt a nagy rakat rozsdatomeget az mar nem kerul bele.

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#17284
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts

VÉGRE, VÉGRE....eddig vártam hogy kedvenc SUVm tuningváltozata kijöjjön, és ÍM
LINK

Akkor errõl nem is tudtál?
http://seriouswheels...er-1280x960.jpg

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#17285
Shaun_Palmer

Shaun_Palmer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,323 posts
valamit csinálj vele, hogy jó legyen
"Ha nem lehetsz a legjobb, légy a legrosszabb!"

bptitans.hu


#17286
the_d

the_d

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,416 posts
VÉGRE, VÉGRE....eddig vártam hogy kedvenc SUVm tuningváltozata kijöjjön, és ÍM

LINK
Meguntam az aláírásom....

#17287
xenium

xenium

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,448 posts
Skyline R34 HKS GTR

:ogien:
Sei, soku Si.

#17288
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5,740 posts
A totalcaros cikk abszolúte nem lep meg; már régóta ezt látom gyak. mindenben (kerékpáriparban is - még mindig élénken emlékszem az elsõ RS Indy SL teleszkópomra, 14.000 kilométer után. A teleszkóp máig életben van és elégedett vele második gazdája...).
OFF
Bike Workshop: az elsõ szám kint van a szüleimnél így fejbõl nem tudom, talán '93 környéke. (Hétvégén ha el nem felejtem megnézem.)
ON
"In idem flumen bis non descendimus"

#17289
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts

- jelenleg megvásárolható modellek közül legyen?
- a nem saját motorral szerelt autókkal mi legyen?
- egyedi darab is számít? (Nyilván nem...)
- vagy 'minden idõk' ranglistája? (Hogyan váltsam át a korabeli árakat napi árfolyamra?)

Jelenleg kapható autó, a motor mindegy, egyedi darab nem jó... Nekem már van listám. ;)
Nem tudod melyik évben jelent meg az elsõ Bike Workshop?

http://totalcar.hu/m...szely/tervavul/

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#17290
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5,740 posts
Nem, mert a dolog sokkal bonyolultabb, mint gondoltam:
- jelenleg megvásárolható modellek közül legyen?
- a nem saját motorral szerelt autókkal mi legyen?
- egyedi darab is számít? (Nyilván nem...)
- vagy 'minden idõk' ranglistája? (Hogyan váltsam át a korabeli árakat napi árfolyamra?)

Mindenesetre a saját "gyorslistámat" azért összedobom.
"In idem flumen bis non descendimus"

#17291
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts

"Top10 most expensive cars..."
http://www.automotop...rs_in_the_world
(Jövõ hét végén összedobok én is egy ilyen listát.)

Kész van?

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#17292
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts
értettem, köszönöm! :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#17293
Rave_Ace

Rave_Ace

    Dömdödöm

  • globális moderátor
  • 3,201 posts
Biztitáblában biztos találsz 30-as pontot keres egyet próbalámpával.
testnek mag a bal lábnál a takarónál van gyári hely ne fúrj azért lyukat.

#17294
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts
egy autóban (jelen esetben 97es corolla) honnan lehet a legegyszerûbben és legbiztonságosabban áramot nyerni? vagyis hova tudom bekötni a központi zár tápját? a testelés meg mehet akárhova? szóval az ajtóra egy kis lik... úgy jó lenne? vagy hülye vagyok ismét...

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#17295
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
amugy cora/tesco (nem tudom melyik) lg anyámkinja fejegység 4*45w, elõlapi usb, elõlapi sd kártyaolvasó, mp3 lejátszás, cd, meg amit akarsz. bruttó 19.900 huf.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#17296
_Alex_

_Alex_

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,086 posts

vagy mondjatok vmi olcso radiot aminel ez viszonylag konnyen megoldhato.


A Sony gyárt olyan cd-s rádiókat amin van elõlapi jack bemenet. Hogy mennyire olcsó azt nem tudom. :)

Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_


#17297
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,561 posts
Ez a masik gyonyoruseg:

http://www.seriouswh...n-Concept-p.jpg
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#17298
conor1326

conor1326

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,055 posts

Octavia I és Golf IV:
Ugyanarra a padlólemezre készül, ugyanazokból az építõelemekbõl - ennek elenére az Octaviában hátul csöppnyivel nagyobb a lábtér. (170 cm alatti sofõr/navigátor mögött kényelmes az utasoknak is, az ennél magasabb vezetõk esetében már kevésbé. Octaviában 2000. szeptemberétõl - ekkor volt egy 'ráncfelvarrás' - áttervezett elsõ üléseknek köszönhetõen javult a helyzet.) Márkafüggetlen illetve VW-közeli (PoHu) vélemények alapján is az Octavia szerelési minõsége sokkal jobb, pontosak az illesztések.

Az 1.6 benzines motor jó választás, az 1.4-es bármelyik változatánál sokkal jobb, nyomatékosabb, kevésbé kell pörgetni így halkabb és ráadásul takarékosabb is! (Ennél elnyûhetetlenebb csak az 1.8T illetve az 1.9TDi motorváltozatok.)

Típushibának mondható a különféle motor/váltótartó bakok (pl.: 'kutyacsont', stb.) elhasználódása, nyekergõ futómû (nehezen hozzáférhetõ helyeken tisztességes kenés után a probléma megszûnik, gyak. pár forintból). VAG konszern betegség a hulladék ablakemelõ mechanika: a kérdés nem az, el fog-e törni, hanem az hogy mikor... Kiváló Skoda szerviz van a cseh határtól alig párszáz méterre Párkányban, ráadásul a szervizkönyvbe is pecsételhetnek.

Alkatrész ellátottsága mindkettõnek jó, a VW-hez valahogy mégis lényegesen drágábban kapsz meg mindent. További 'kontra' a VW-nél a rossz lopási statisztikából eredõ magas casco és biztosítási költségek.


hú, köszi!:-)
respekt!:)
Autist Team:)



#17299
RoDaNi

RoDaNi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 540 posts

Egy német Fed-ex elött ált: http://pix.bikemag.h...hp?photo=193370


Miért kellett rá az a .... felni???
ez biztos sokkal kisebb meg keskenyebb ..... :D
sztem iigy sokkal szebb:
http://www.maybach.r...allpaper_02.jpg

Egy nap 24 óra, egy tálcán 24 sör...EZ NEM LEHET VÉLETLEN!


#17300
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5,740 posts

http://www.hasznalta...creenwidth=1024
http://www.hasznalta...creenwidth=1024

ezekrõl általános vélemények, típushibák érdekelnének...:-)

octavia és ez maradt versenyben kb

Octavia I és Golf IV:
Ugyanarra a padlólemezre készül, ugyanazokból az építõelemekbõl - ennek elenére az Octaviában hátul csöppnyivel nagyobb a lábtér. (170 cm alatti sofõr/navigátor mögött kényelmes az utasoknak is, az ennél magasabb vezetõk esetében már kevésbé. Octaviában 2000. szeptemberétõl - ekkor volt egy 'ráncfelvarrás' - áttervezett elsõ üléseknek köszönhetõen javult a helyzet.) Márkafüggetlen illetve VW-közeli (PoHu) vélemények alapján is az Octavia szerelési minõsége sokkal jobb, pontosak az illesztések.

Az 1.6 benzines motor jó választás, az 1.4-es bármelyik változatánál sokkal jobb, nyomatékosabb, kevésbé kell pörgetni így halkabb és ráadásul takarékosabb is! (Ennél elnyûhetetlenebb csak az 1.8T illetve az 1.9TDi motorváltozatok.)

Típushibának mondható a különféle motor/váltótartó bakok (pl.: 'kutyacsont', stb.) elhasználódása, nyekergõ futómû (nehezen hozzáférhetõ helyeken tisztességes kenés után a probléma megszûnik, gyak. pár forintból). VAG konszern betegség a hulladék ablakemelõ mechanika: a kérdés nem az, el fog-e törni, hanem az hogy mikor... Kiváló Skoda szerviz van a cseh határtól alig párszáz méterre Párkányban, ráadásul a szervizkönyvbe is pecsételhetnek.

Alkatrész ellátottsága mindkettõnek jó, a VW-hez valahogy mégis lényegesen drágábban kapsz meg mindent. További 'kontra' a VW-nél a rossz lopási statisztikából eredõ magas casco és biztosítási költségek.
"In idem flumen bis non descendimus"