Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#17281
Posted 2006. July 27. - 17:12
Én csak egy sima alapot vezettem, de a kollegám gyorsulásnál lemaradt mögöttem a sti-vel. kiszáltam belõle remeget kezem lábam, és elhatározatm ilyet sem veszek.
nekem elég a 90 ló nem akarok senkit megölni.
#17282
Posted 2006. July 27. - 12:44
dehogynem
#17283
Posted 2006. July 27. - 12:15
de egy nagyobb fek ami megfogja ezt a nagy rakat rozsdatomeget az mar nem kerul bele.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#17284
Posted 2006. July 27. - 06:17
Akkor errõl nem is tudtál?VÉGRE, VÉGRE....eddig vártam hogy kedvenc SUVm tuningváltozata kijöjjön, és ÍM
LINK
http://seriouswheels...er-1280x960.jpg
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#17285
Posted 2006. July 27. - 02:06
#17286
Posted 2006. July 27. - 02:05
#17287
Posted 2006. July 26. - 18:19
#17288
Posted 2006. July 26. - 11:00
OFF
Bike Workshop: az elsõ szám kint van a szüleimnél így fejbõl nem tudom, talán '93 környéke. (Hétvégén ha el nem felejtem megnézem.)
ON
#17289
Posted 2006. July 26. - 09:03
Jelenleg kapható autó, a motor mindegy, egyedi darab nem jó... Nekem már van listám.- jelenleg megvásárolható modellek közül legyen?
- a nem saját motorral szerelt autókkal mi legyen?
- egyedi darab is számít? (Nyilván nem...)
- vagy 'minden idõk' ranglistája? (Hogyan váltsam át a korabeli árakat napi árfolyamra?)
Nem tudod melyik évben jelent meg az elsõ Bike Workshop?
http://totalcar.hu/m...szely/tervavul/
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#17290
Posted 2006. July 26. - 08:20
- jelenleg megvásárolható modellek közül legyen?
- a nem saját motorral szerelt autókkal mi legyen?
- egyedi darab is számít? (Nyilván nem...)
- vagy 'minden idõk' ranglistája? (Hogyan váltsam át a korabeli árakat napi árfolyamra?)
Mindenesetre a saját "gyorslistámat" azért összedobom.
#17291
Posted 2006. July 25. - 22:50
Kész van?"Top10 most expensive cars..."
http://www.automotop...rs_in_the_world
(Jövõ hét végén összedobok én is egy ilyen listát.)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#17292
Posted 2006. July 25. - 22:15
#17293
Posted 2006. July 25. - 22:14
testnek mag a bal lábnál a takarónál van gyári hely ne fúrj azért lyukat.
#17294
Posted 2006. July 25. - 22:07
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#17295
Posted 2006. July 24. - 13:50
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17296
Posted 2006. July 24. - 11:23
vagy mondjatok vmi olcso radiot aminel ez viszonylag konnyen megoldhato.
A Sony gyárt olyan cd-s rádiókat amin van elõlapi jack bemenet. Hogy mennyire olcsó azt nem tudom.
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#17297
Posted 2006. July 24. - 10:57
I`m as fast as nobody!
#17298
Posted 2006. July 24. - 10:55
Octavia I és Golf IV:
Ugyanarra a padlólemezre készül, ugyanazokból az építõelemekbõl - ennek elenére az Octaviában hátul csöppnyivel nagyobb a lábtér. (170 cm alatti sofõr/navigátor mögött kényelmes az utasoknak is, az ennél magasabb vezetõk esetében már kevésbé. Octaviában 2000. szeptemberétõl - ekkor volt egy 'ráncfelvarrás' - áttervezett elsõ üléseknek köszönhetõen javult a helyzet.) Márkafüggetlen illetve VW-közeli (PoHu) vélemények alapján is az Octavia szerelési minõsége sokkal jobb, pontosak az illesztések.
Az 1.6 benzines motor jó választás, az 1.4-es bármelyik változatánál sokkal jobb, nyomatékosabb, kevésbé kell pörgetni így halkabb és ráadásul takarékosabb is! (Ennél elnyûhetetlenebb csak az 1.8T illetve az 1.9TDi motorváltozatok.)
Típushibának mondható a különféle motor/váltótartó bakok (pl.: 'kutyacsont', stb.) elhasználódása, nyekergõ futómû (nehezen hozzáférhetõ helyeken tisztességes kenés után a probléma megszûnik, gyak. pár forintból). VAG konszern betegség a hulladék ablakemelõ mechanika: a kérdés nem az, el fog-e törni, hanem az hogy mikor... Kiváló Skoda szerviz van a cseh határtól alig párszáz méterre Párkányban, ráadásul a szervizkönyvbe is pecsételhetnek.
Alkatrész ellátottsága mindkettõnek jó, a VW-hez valahogy mégis lényegesen drágábban kapsz meg mindent. További 'kontra' a VW-nél a rossz lopási statisztikából eredõ magas casco és biztosítási költségek.
hú, köszi!:-)
respekt!
#17299
Posted 2006. July 24. - 10:34
Egy német Fed-ex elött ált: http://pix.bikemag.h...hp?photo=193370
Miért kellett rá az a .... felni???
ez biztos sokkal kisebb meg keskenyebb .....
sztem iigy sokkal szebb:
http://www.maybach.r...allpaper_02.jpg
Egy nap 24 óra, egy tálcán 24 sör...EZ NEM LEHET VÉLETLEN!
#17300
Posted 2006. July 24. - 09:38
Octavia I és Golf IV:http://www.hasznalta...creenwidth=1024
http://www.hasznalta...creenwidth=1024
ezekrõl általános vélemények, típushibák érdekelnének...:-)
octavia és ez maradt versenyben kb
Ugyanarra a padlólemezre készül, ugyanazokból az építõelemekbõl - ennek elenére az Octaviában hátul csöppnyivel nagyobb a lábtér. (170 cm alatti sofõr/navigátor mögött kényelmes az utasoknak is, az ennél magasabb vezetõk esetében már kevésbé. Octaviában 2000. szeptemberétõl - ekkor volt egy 'ráncfelvarrás' - áttervezett elsõ üléseknek köszönhetõen javult a helyzet.) Márkafüggetlen illetve VW-közeli (PoHu) vélemények alapján is az Octavia szerelési minõsége sokkal jobb, pontosak az illesztések.
Az 1.6 benzines motor jó választás, az 1.4-es bármelyik változatánál sokkal jobb, nyomatékosabb, kevésbé kell pörgetni így halkabb és ráadásul takarékosabb is! (Ennél elnyûhetetlenebb csak az 1.8T illetve az 1.9TDi motorváltozatok.)
Típushibának mondható a különféle motor/váltótartó bakok (pl.: 'kutyacsont', stb.) elhasználódása, nyekergõ futómû (nehezen hozzáférhetõ helyeken tisztességes kenés után a probléma megszûnik, gyak. pár forintból). VAG konszern betegség a hulladék ablakemelõ mechanika: a kérdés nem az, el fog-e törni, hanem az hogy mikor... Kiváló Skoda szerviz van a cseh határtól alig párszáz méterre Párkányban, ráadásul a szervizkönyvbe is pecsételhetnek.
Alkatrész ellátottsága mindkettõnek jó, a VW-hez valahogy mégis lényegesen drágábban kapsz meg mindent. További 'kontra' a VW-nél a rossz lopási statisztikából eredõ magas casco és biztosítási költségek.