Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#1621
Posted 2010. October 03. - 20:14
#1623
Posted 2010. October 03. - 20:01
#1624
Posted 2010. October 03. - 19:21
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1625
Posted 2010. October 03. - 18:34
PL már új Skodát is lehet venni gyárilag LPG-vel szerelve a +költség 300000ft és marad a garancia itt van hozzá a gyári megtérülési kalkulátor elég meggyõzõ
az én céges fábiám is ilyen. egyébként magyarországra nem jönnek gyárilag gázos skodák, amit skoda dual néven rendelnek, azokat itthon alakítják át a márkaszervizekben, de a 3 év gari érvényes rá így.
1etlen dolog ami nem tetszik benne, az a pótkerék a hiánya. defektjavítót adnak hozzá, de ha kátyúzok és kiszakad a gumma, akkor tréler...
#1626
Posted 2010. October 03. - 18:14
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#1627
Posted 2010. October 03. - 17:09
1.6 MPI Octávia 102 LE évi 10000 km használat mellet évi 96200 ft spórolás azaz 3 év alatt megtérül
http://dev.webimpex.....hu/skoda_dual/
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1628
Posted 2010. October 03. - 16:24
Mazdánál azt lesd meg mennyi eu alkatrész van benne. Konkrétan sok jót nem hallok róla (amiért szerette volna valaki), de alaktrészeken (árban) még lehet bukó.
Tény hogy a gáz a legtisztább, vita nincs. De 3kg-t mikor hozok vissza? Oké hogy tisztább, de elég nagy bekerülési költsége van. Gázos ismerõsök szerint a direkt gázos szimeringek is csak többet bírnak, de azokat is 50-80 ezrenként cserélik - gondolom a gyáriak jobban bírják ennél.
Biogáz (legalábbis nagyrészben megújuló erõsorrásból) lenne a legtutitbb, de az autóipar/energiaipar a zsákutcákat nyomatja, ezért az értelmesebb változatok lassan terjednek.
mazda 6ba apám esett bele nagyon, nekem nem jön be annyira. szerintem elég semmilyen autó, közepesen béna belsõvel. szvsz fóka jobb autó. mondjuk lehet, h a mazda megbízhatóbb (bár a fókával se volt ilyen gond), de ha rajtam múlna én nem adnám a fókát.
durva számolás szerint évente közel 100ezret spórolsz a gázzal és csak 10ezer km-el számoltam éves szinten...
#1629
Posted 2010. October 03. - 15:55
Üzamanyag költség, üzemanyag költség; mindig csak ezt nézzük.
Vidéki gyerek vagyok, de itt is érdekel mit permetezek ki a tankból, mit szívok be, a gyerekem mit fog beszívni.
Másokat ez nem nagyon izgat? (Általában fele E85al megyek, jobb a szaga, árban csak minimálisna olcsóbb, de kevesebb forintot gurítok a mol zsebébe)
Most elkezdem pontosabban vezetni hogy fele etanollal a fogyasztás hogy alakul: spritmonitor (Értelemszerûen a zöld E csak feles tankolást jelent)
Amúgy etanolos busz eredendõen olcsóbb lenne mint a gázos, és (többek közöt) ezt is nyomatják északon. Bár az is igaz, hogy ilyen téren fényévekkel járnak elõttünk...
Tény hogy a gáz a legtisztább, vita nincs. De 3kg-t mikor hozok vissza? Oké hogy tisztább, de elég nagy bekerülési költsége van. Gázos ismerõsök szerint a direkt gázos szimeringek is csak többet bírnak, de azokat is 50-80 ezrenként cserélik - gondolom a gyáriak jobban bírják ennél.
Biogáz (legalábbis nagyrészben megújuló erõsorrásból) lenne a legtutitbb, de az autóipar/energiaipar a zsákutcákat nyomatja, ezért az értelmesebb változatok lassan terjednek.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#1630
Posted 2010. October 03. - 15:53
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1631
Posted 2010. October 03. - 15:40
és még jó ha kibírnak a porlasztócsúcsok 300ezret...sokan nem a legjobb naftával etetik ugye...
én autószerelõkhöz járok, és kb egy életre elvették a kedvemet a dízeltõl, annyi rosszat meséltek róla, fõleg a pdtdi-rõl...bezzeg az öreg szívódízelek még mindig vígan pöfögnek
kisturbós benzines kéne nekem is, konrétan egy octavia 1.4TSI!
etenollal az a bajom, h olyan sokkal nem olcsóbb a benzinnél mint a gáz...
mazda6-ról mi a vélemény? érdemes a fókát becserélni egy 4-5 évesre 6osra? 2.0 benzinre
#1632
Posted 2010. October 03. - 15:24
Megveszed a dízelt, 600K-val drágább a benyásnál. Tfh eszik 1,5 literrel kevesebbet, és 10Ft-al olcsóbb a gázolaj. Kb mire megérik a kettõs tömegû cseréje, addigra visszahozta az ár különbséget. Utána mire kijönne lendkerék csere ára megint, részecskeszûrõ. Lassan megtérül az is, még 1-2 év és üa szivattyú. Aki még ennél is kitartóbb és megvárja míg hármassal kezdõdik a km, megnyeri a csúcsok cseréjét is.
Persze, nyomatékosabb mint egy szívó benzines, tankolni is jobb érzés, de nem _annyival_ olcsóbb dízellel járni mint amennyire a köztudatban van szvsz. Szívem szerint magamnak egy 1,2-1,4(1,6) etanolos turbós benzinest választanék ha új autót vennék. Már csak azért is, mert már most is viselik a dieselesek árkülönbségét a benzinesek is, és nemsokára még drágábbak lesznek a az olajkályhák( euro 5-6). A részecskeszûrõsök tüdõre gyakorolt hatását most nagyvonalúan 'hagyjuk'.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#1633
Posted 2010. October 03. - 11:09
és pont nekem írta vki itt, h kenni az olajnak kell, nem az üzemanyagnak.
ha még egyszer kocsit veszek, az tuti gázos lesz
#1634
Posted 2010. October 03. - 00:41
A bioetanolnak a gáz mellett semmi értelme sincs.
Miért? É Euban és délamerikában a városok levegõjét ezzel igyekeznek tisztán tartani. Olcsón, könnyen, szinte átalakítás és áldozatok nélkül. Akkor mi vele a gixer? (Motornak, illetve a gumi részeknek(szimeringek) még mindig sokkal jobb mint a gáz. CNG itthon halott, LPG körülményes, drága, tartály nem kevés fejtörést, csomagtartó hazavágását hozza magával.)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#1635
Posted 2010. October 02. - 16:55
Egy Evo X helyett is 996-ot vennél? Mert a Focus és a Lancer is egy hétköznapi családi kompakt.
igen.
a 9 FQ400 mar gondolkodoba ejtene, de az meg nem kerul ennyibe.
thez: amelyik presztizs sportautot elversz a RS-sel az nem igazan presztizs. erted a kisebb motoros boxstert megeszi nagyjabol barmi, de konyorgom csak azert mert stuttgart emblema van rajta meg nem Stefan Bellof.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1636
Posted 2010. October 02. - 12:10
Viszont magamutogatásra inkább a Porsche, valóban
#1637
Posted 2010. October 02. - 11:35
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1638
Posted 2010. October 02. - 11:29
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1639
Posted 2010. October 02. - 10:18
Ha jól olvastam 5 v 6 van itthon. Szegény magyarok
#1640
Posted 2010. October 02. - 06:50
széééép az RS 500 focus élõben Ilyennek kéne lennie mindegyiknek
Na hallod, annyi pénzért... Hol láttad?
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy