Azért ez nem teljesen így van.
100nál nem megyek gyorsabban, lakotton meg 55 max 60nál.
Lakotton kívüli 60/70es táblák (minek?), építkezés után hónapokig kinthagyott táblák, és egyéb szivatós méréseknek néha biza áldozatul esek. Nem vagyok gyorshajtó, sõt; de a forgalmat feltartani sem akarom/fogom. Ezek a genyózós táblák és mérések pedig másra nem jók. Itt nemrég pont körbejártam mivel és mennyire lehet védekezni, de nem sok jóra leltem. 30ért detektor+lökhárítóba kiegészítõ lézer érzékelõ(2km ig érzékel 3-400 méter helyett), de így is 90% hogy elkapnak ha nem tudsz lekanyarodni/visszafordulni - és általában nem tudsz. Blokkoló 60tól kezdõdik, de hogy használjon be kell állítani, azaz beszereléssel már 70. És akkor persze van ahol ezt büntetik ráadásul.
Úgyhogy maradtam a bosszankodásnál (Segíteni még SOHA nem tudtak a rendõrök, bármennyit is segítettünk nekik. Szop@tni, na igen, azt jóval többször sikerült már.)
nem tudom Pite
én tavaly olyan napi átlagban 600 km-t mentem kb az egész országban keresztbe kasul
nem botrányosan szar fõútvonalon lakotton kívûl olyan real 105-öt szoktam tartani (és tavaly még 70 lett volna a max amit tolhatok)
lakotton meg 60 körül
ehez képest egy célfotóm volt, az is egy pályás 112 (idén már nem lett volna szabálytalan) de azt is láttam hogy hoppá most kell vigyorognom , csak nem akartam satuzni meg kissé tán qrva fáradt is voltam.
aztán lehet csak szerencsés vagyok
amúgy a getzik most pl a 31-esen szeretnek vadászni maglód után, full kész az új útborkolat elfestve padkával minden csak a 30-asok kint vannak felejtve.