conti 4 évszakost 19ért vettem tavalynem gyors, csak fura méret. 205 70 14 egy buszra = drága.
Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#1541
Posted 2010. October 11. - 06:36
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1542
Posted 2010. October 10. - 23:53
#1543
Posted 2010. October 10. - 23:53
#1544
Posted 2010. October 10. - 23:30
#1545
Posted 2010. October 10. - 23:27
#1546
Posted 2010. October 10. - 22:51
focus 195/60R15-re aszondja, h: elöl 2.2 hátul 3.1 teljes terhelésnél 3 fõ felett, 160km/h alatt. 160 felett pedig elõre 2.4-et hátra 3.3-at ír. érdekes.
savanya, vagyél kombi malac passatot.
Eladó használt VOLKSWAGEN PASSAT II Variant CL, 1993-as
#1547
Posted 2010. October 10. - 21:57
Majd fújnak az evós videókra.
Itt szakadok a röhögéstõl...
Fent az új papucs a gépen, most meg nem merem megint sok helyen otthagyni, és még jobban kerülgethetem az úthibákat.
De legalább szép!
Pontosan olyan messze állok az EVO-sok közlekedési moráljától, mint te az értelmes hozzászólástól!
Gyanítom valami városi értelmetlen 30-as táblát néztem be, de majd holnap megtudom. A 18 évbe végül is belefér az elsõ csekk.
Én is szakadok a használhatatlan vitrinautók tulajdonosain.
#1548
Posted 2010. October 10. - 20:58
206-oson se a téli 175-el se a nyári 195-el ilyen kúszós mókát nem vettem észre, meg most az aurissal se kúszik a 205/55r16
#1549
Posted 2010. October 10. - 20:55
újabb roncsot keresek 250 körül, kb
vki mondott itt errefelé egy öreg kombi karinát, de nem emléxem ki is volt
ha még megvan, érdekelne
más
F astrák nyócszeleppel?
kombi, vagy csapotthátú, paraszt vok, cuccolnom kell néha
rádió, elektromos faszomok, egyéb ökörségek nem érdekelnek, úgyis kidobálom, csak egy nem rohadó kasztni, egy értelmes vmi magasabb kompressziójú 1.3-1.6 benzinmotor, az se baj, ha vmi jobb karbis, négy kerék, egy kormány
óccsó alkatrészek, mert kaszkó nem lesz rá :-)
#1550
Posted 2010. October 10. - 20:26
1130kg az önsúlya a gépnek. 175/65 r14 hankook gumi
A kocsi könyvében az van írva h. elõl hátul
- 160 alatt üresen 2,5 bar
- 160 felett és megpakolva 2,9 bar
Véletlenül megtaláltam a kesztyûtartóban lévõ a matricát a guminyomásról
160 alatt 5 fõvel 2,2 bar minden kerék
160 felett 5 fõvel 2,5 bar minden kerék
Na akkor mi van, kinek higgyek
Személyes: Utálom ha kolbász a kerék és nagy az oldalkúszás. 2,2 nél már üresen is érezni h. nem gurul és a kanyarban leakarnak fordulni a gumik.
Ha még bepattan 400kg izomállat akkor világvége mintha lánctalpast vezetnék. Üresen, azonos guminyomásnál az elsõ kerék jóval laposabb és kolbász menet közben. 2 tized többlet elõre megszünteti ezt az érzést.
Após beszólt h õ 2,2-vel járt minden kerékben 6 évig egy ugyanilyen szekérrel, tökmindegy mennyire volt megrakva és milyen gyorsan ment.
Na most én vagyok a hülye h nem mindegy hogy viselkedik a gumi? Ti lennétek az etalon.
Üresen Elõl 2,5 Hátul 2,3. Megpakolva E 2,7 H 2,9 párossal kezes a szekér ha még a csomagtartó is dugig van szalonnával Persze terhelés után leengedem.
#1551
Posted 2010. October 10. - 10:42
Itt szakadok a röhögéstõl...
Fent az új papucs a gépen, most meg nem merem megint sok helyen otthagyni, és még jobban kerülgethetem az úthibákat.
De legalább szép!
#1552
Posted 2010. October 10. - 00:20
be kene tartani a kresz szabalyait!
mentek, mint az alalt veszelyeztetitek masok eletet!
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1553
Posted 2010. October 09. - 22:36
Nem, szerintem nem elbaszott, csak a majmok nem ülhetnek hónapokat a dolgok fölött, lustaságból, hanem kénytelenek dolgozni is. Akkor amikor egyébként is kéne és úgy ahogy egyébként is kéne. Gondolom számítógépen, adott programmal dolgozzák fel az érkezett szabálysértéseket, nem nagyon lehet kifogás, hogy nem gyõzik. Mert az sem volt állapot, hogy régebben fél év is eltelt egy szabálysértés után, mire megjött a határozat.
Ahogy Tig írja, most már nem ülhetnek rajta lustaságból, kényelembõl, mert elévül oszt' akko nix mani.
Arra gondoltam, hogy továbbra is a határozathozatalra kellett volna új határidõt hozni, vagy max a postára adásra, és akkor továbbra is rövidebb pórázra vannak fogva, és nem lenne az a szerintem igazságtalan helyzet, hogy adott esetben az rosszabbul jár, aki hamarabb átveszi.
Mondom ezt annak ellenére, hogy a legtöbb határidõ az eljárásokban a kézbesítéstõl kezd el telni, így az irodai levelek 99%-át utolsó nap szoktuk átvenni a postán.
#1554
Posted 2010. October 09. - 22:23
Gondolom fánkra gyûjthetnek a pigek. Jön a tél.
#1555
Posted 2010. October 09. - 20:34
én aludtam, nem emlékszem semmire
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1556
Posted 2010. October 09. - 19:31
Ezek szerint igazad van. Pedig ez egy nagyon elbaszott jogegységi döntés, azt büntetik vele, aki átveszi a postáját.
Nem, szerintem nem elbaszott, csak a majmok nem ülhetnek hónapokat a dolgok fölött, lustaságból, hanem kénytelenek dolgozni is. Akkor amikor egyébként is kéne és úgy ahogy egyébként is kéne. Gondolom számítógépen, adott programmal dolgozzák fel az érkezett szabálysértéseket, nem nagyon lehet kifogás, hogy nem gyõzik. Mert az sem volt állapot, hogy régebben fél év is eltelt egy szabálysértés után, mire megjött a határozat.
Ahogy Tig írja, most már nem ülhetnek rajta lustaságból, kényelembõl, mert elévül oszt' akko nix mani.
#1557
Posted 2010. October 09. - 00:13
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1558
Posted 2010. October 08. - 23:56
Sajnos a fenti 60 napos szabályt nem ismerem, egy reumás csiga sebességével és egy ideges kobra reakcióidejével vezetek, ha nagy ritkán autóba ülök, és másnak sem volt ilyen problémája még a környezetemben.
De a 60 nap valszeg nem a kézbesítésre, de még csak nem is a postára adásra fog vonatkozni, hanem a bírságról szóló határozat meghozatalára. Ne vedd készpénznek, de ez a logikus.
Hûûû, megnéztem a linked. (http://www.kozlonyok...les/mk10087.pdf)
„(4) A Kkt. 21. § (3) bekezdésében meghatározott határidõ jogvesztõ. A határidõ számítása során a bírság akkor
tekinthetõ kiszabottnak, ha a határozatot az ügyfélnek a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános
szabályairól szóló tör vény szerint kézbesítették.”
Ezek szerint igazad van. Pedig ez egy nagyon elbaszott jogegységi döntés, azt büntetik vele, aki átveszi a postáját.
#1559
Posted 2010. October 08. - 23:37
A kézbesítés, szerintem, mint a nevében is benne van, a kézhez vétel idõpontja.
Ilyet találtam, a bírósági iratokra vonatkozik, gondolom a rendõrségre is hasonlóan.
"A postai úton megküldött bírósági iratokat a kézbesítés megkísérlésének napján kézbesítettnek kell tekinteni, ha a címzett az átvételt megtagadta. Ha a kézbesítés azért volt eredménytelen, mert a címzett az iratot nem vette át (az a bírósághoz "nem kereste" jelzéssel érkezett vissza), az iratot - az ellenkezõ bizonyításáig- a postai kézbesítés második megkísérlésének napját követõ ötödik munkanapon kézbesítettnek kell tekinteni."
majd jön Kala aztán értelmezi....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1560
Posted 2010. October 08. - 23:16
az meg hogy mikor veszed át nem lényeges, a postára adás számít. ha egyáltalán nem veszed át a második kézbesítési kisérletre sem akkor is kézbesítettnek számít a tértíves cucc. vagyis második kiküldés .
A kézbesítés, szerintem, mint a nevében is benne van, a kézhez vétel idõpontja.
Ilyet találtam, a bírósági iratokra vonatkozik, gondolom a rendõrségre is hasonlóan.
"A postai úton megküldött bírósági iratokat a kézbesítés megkísérlésének napján kézbesítettnek kell tekinteni, ha a címzett az átvételt megtagadta. Ha a kézbesítés azért volt eredménytelen, mert a címzett az iratot nem vette át (az a bírósághoz "nem kereste" jelzéssel érkezett vissza), az iratot - az ellenkezõ bizonyításáig- a postai kézbesítés második megkísérlésének napját követõ ötödik munkanapon kézbesítettnek kell tekinteni."