Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#15581
Írta 2007. február 27. - 22:38
#15582
Írta 2007. február 27. - 22:36
Csak érdekességkép:
http://www.mobile.de...11111245806386
#15583
Írta 2007. február 27. - 22:31
#15584
Írta 2007. február 27. - 22:29
vicces látni h tele van a város ilyen tragacsokkal:)
végülis csak pénzkérdés..
#15585
Írta 2007. február 27. - 22:29
#15586
Írta 2007. február 27. - 22:27
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#15587
Írta 2007. február 27. - 22:25
#15588
Írta 2007. február 27. - 22:24
#15589
Írta 2007. február 27. - 22:23
#15590
Írta 2007. február 27. - 22:18
váci út.
gondoltam járdán bringázok.
lestem, láttam egy szép tütüt.
gondolta jobbról kielõz vkit, aki elötte tötyögött..
mikor ötvennél visszatúrta sport sebességbe, hát maga egy álom.
üvöltés, majd pillanat mulva már azt sem tudtam hol jár:D
#15591
Írta 2007. február 27. - 22:16
#15592
Írta 2007. február 27. - 22:14
nemmondod;)De tezstvírem. Az a nyomaték.
mér írtam le-t meg nm-et? mert mértékegységeket írtam, nem a megnevezését;)
ma jött egy vevõ...
csúcs x5össel.
benyás. gondolta sietve indul.
ÁÁÁ bmw:love1::nie_patrz:spoko:
az a süvöltõ fújtatás... ááhhh:)
#15593
Írta 2007. február 27. - 22:12
Melóba járni pedig egy 2000-es 1,3-as swift kell!
De miért egy szétégetett kuplungos autót kell példának venni?
#15594
Írta 2007. február 27. - 22:11
#15595
Írta 2007. február 27. - 22:09
Meg amúgy is el lehetne felejteni ezt a lóerõ témát. Úgyse érez belõle senki semmit. A lényeg hogy már alacsony fordulaton nagy nyomatéka legyen a motornak. A többi parasztvakítás.
Robnak meg dolgozni járni kell a járgány, úgyhogy Matiz.
logan:)
occó meg EZER lóerõ.
nem csak a NM számít amúgy?
mérmint vacak 70 lovas dízel hulladék függõleges falon felmászik alapjáraton, míg egy benyás 70 pacis szétégett kuplunggal tiltáson felkullog....
#15596
Írta 2007. február 27. - 22:07
Robnak meg dolgozni járni kell a járgány, úgyhogy Matiz.
#15597
Írta 2007. február 27. - 22:04
Szerintem, egy 1,2-es autó, de ha már 3-an ülnek benne egy 1,4-es is erölködik egy alsó-közép kategóriás kasztnival. A motor élettartalma csökken, a fogyasztás nõ... Szerintem egy 1,6-os nem fogyaszt jelentõsen többet, mint egy kissebb, ha nem bántod, és a bizti sem sokkal több rá. kw adóról meg ne beszéljünk, mióta már lehet 100 ló körüli 1,2-es motorokat kapni! VICC!robnak közlekedni kell az autó, nem versenyezni.
Minnél kevesebbet akar fenntartásra költeni, így beláthatod, hogy nem feltétlen kell 1.6.
Ha magamból indulnék ki azt mondanám, hogy Kombi turbo-diesel 1,9.
De most nem a saját faszunkkal verjük a csalánt, õ kérdezett, mi meg ajánlunk.
#15598
Írta 2007. február 27. - 22:04
mármint egy fél millás kezdõ mellett egy olyan autóval tud a legtöbbet spórolni, ahol nem még másfél millát kell kifizetni havi majd' 50 ezrével... :chin:
szerintem.
mármint fele annyiért is van megbízható jó autó, a törlesztõrészletek közötti különbségbõl meg kb a fél világot körbeautózhatja is, akár másfélszer akkora motor fenntartásával...:chin:
#15599
Írta 2007. február 27. - 21:59
az nem a nõsülésre vonatkozott ?És szépen kezdõdik elõrõl!
Szerintünk Voléval meg Big Block.
Most légy okos Rob.
Rosszabb vagy egyébként, mint amikor én vázat veszek.
Hozé nekem azt mondta, hogy ne foglalkozzak senkivel, próbáljak ki minél többet és vegyem meg ami a legjobban tetszik.
nekem pl rohadtul elég az 1,4...az elözõ is az volt, 300 K volt benne, és soha semmi bajom nem volt vele....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#15600
Írta 2007. február 27. - 21:55
Szerintünk Voléval meg Big Block.
Most légy okos Rob.
Rosszabb vagy egyébként, mint amikor én vázat veszek.
Hozé nekem azt mondta, hogy ne foglalkozzak senkivel, próbáljak ki minél többet és vegyem meg ami a legjobban tetszik.