Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#15401
Posted 2007. March 10. - 11:45
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#15402
vendég_Charon_*
Posted 2007. March 10. - 10:42
És mennyire kegyetlen jó zene szól az oldalon !!!
Minden autónál más... el kis kezdtem leszedni a szépeket.
#15403
Posted 2007. March 09. - 23:49
Ez a szinosszeallitas, hogy tetszene...megerne azt a kis plusz penzt
http://cgi.ebay.co.u...1QQcmdZViewItem
#15404
Posted 2007. March 09. - 23:46
Méltó párja a felninek...jajjajjajjjajjjj...
http://cgi.ebay.co.u...type=osi_widget
ilyen autó nem lehet ilyen ocsmány kormánnyal vazze..
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#15405
Posted 2007. March 09. - 23:14
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#15406
Posted 2007. March 09. - 22:50
olvastgattam ma folyóiratokban róla.. nem gyenge.
de hajnali 10kor.. :-/
ráadásul munkaidõben.
namajd izzítom a videjót.
http://www.rpm-styli...projectek_h.htm
ezek sem egyszerûek..
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#15407
Posted 2007. March 09. - 22:42
1. Talmácsi Gábor (Aprilia) 2:06.011 p
2. Hector Faubel (spanyol, Aprilia) 2:06.091
3. Mattia Pasini (olasz, Aprilia) 2:06.135
4. Lukas Pesek (cseh, Derbi) 2:06.767
5. Raffaele De Rosa (olasz, Aprilia) 2:07.130
6. Sergio Gadea (spanyol, Aprilia) 2:07.139
A Katari Nagydíjat a többi futamtól eltérõen szombaton tartják, a 125 köbcentisek versengését az MTV 1-es csatornája is közvetíteni fogja délelõtt 9 óra 55 perces kezdettel.
Hajrá Talma!
#15408
Posted 2007. March 09. - 22:00
ha két szöszi lenne, még ok, de hogy õk?!...
toyota avensis 1.8 sol helyett milyen autót mondanátok, ami árban ennyi vagy kevesebb, értékben hasonló (és stílusban is... terepjáró kizárva :-))?
csak úgy érdeklõdöm, nézelõdöm...
ha kötözködni akarénk, akkor én "ez-t" írtam nem pedig õ-t vagy õk-et..
de nem akarok
amúgy jó dolog az Avensis.. bár csak egyszer volt hozzá szerencsém de..
csendes, kényelmes, megy mint a tinó (D4D), meg relatíve szép.
mi lehetne még... netán Octavia kombi.. vagy Mezsani (Mégane), esetleg Xantia (szintszabályzós futómû isten egy dolog..)
jajjajjajjjajjjj...
http://cgi.ebay.co.u...type=osi_widget
ilyen autó nem lehet ilyen ocsmány kormánnyal vazze..
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#15409
Posted 2007. March 09. - 21:55
ha két szöszi lenne, még ok, de hogy õk?!...ez kell nektek:
toyota avensis 1.8 sol helyett milyen autót mondanátok, ami árban ennyi vagy kevesebb, értékben hasonló (és stílusban is... terepjáró kizárva :-))?
csak úgy érdeklõdöm, nézelõdöm...
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#15410
Posted 2007. March 09. - 21:37
LL: aszitte a csávó hogy õ a nagyobb:) (autó)
#15411
Posted 2007. March 09. - 21:34
ma megkaptam egy német kamionostól.
az milyen amikor bézból ütõvel kalimpál felém?
Az? nem stilszerû... kamionos keze ügyében kerékkulcs legyen.
(de amúgy attól mert német a rendszám még közelse biztos hogy a sofõr is)
avval a magas súlypontú fordkával meg aza gond, hogy öööm.. hamar borul?
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#15412
Posted 2007. March 09. - 21:29
ma megkaptam egy német kamionostól.
az milyen amikor bézból ütõvel kalimpál felém?
csak az a fránya jobbkéz ami szegénynek nemment, németországban más szabályok vannak?:chin:
akkor újra:D
http://dolog.uw.hu/fordf08.jpg
http://dolog.uw.hu/fordf08.jpg
(méretarány: http://dolog.uw.hu/fordf10.jpg )
#15413
Posted 2007. March 09. - 21:24
Milyen lazán lehetne brinyákat szállítani vele...
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#15414
Posted 2007. March 09. - 16:42
Úgyanúgy akarunk vezetni, mint Sziporka, csak 3 tonnával már hatásosabb.
#15415
Posted 2007. March 09. - 16:39
az olyan mókás, amikor egy ilyen kis töpszli, mint õ (vagy én) kiszáll egy magas autóból és lejjebb kerül fél méterrel
bár én ezt hiace-val mûvelem és más célból
#15416
Posted 2007. March 09. - 16:36
#15417
Posted 2007. March 09. - 16:27
http://www.hasznalta...creenwidth=1024
Pimp my ride.. jeeee...
na Pocok itt az autód:
nagy (beleférsz), kényelmes, autómata, értelmetlenül drága, sokat fogyaszt és USA öcsém
.
gyönyörû egyébként
#15418
Posted 2007. March 09. - 15:27
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#15419
Posted 2007. March 09. - 11:34
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#15420
Posted 2007. March 09. - 11:20
Talán minden idõk legdrágább autóbaleste történt hétfõn Nagy-Britanniában, amikor egy körülbelül 315 millió forintba kerülõ Bugatti Veyron kicsúszott az útról, és összetört. Habár a beszámolók szerint darabjai mindenfelé szétszóródtak, elképzelhetõ, hogy meg lehet javítani. Az utasok túlélték a balesetet.
A rendõrségi beszámoló szerint az autó körülbelül 160 kilométer/órás sebességgel haladt, amikor a vezetõ elvesztette az uralmát felette, amely háromszor megpördült, összeütközött egy Vauxhall Astrával, végül a fák között állt meg.
Az Astrában egy héthónapos terhes nõ is utazott, de az orvosi vizsgálatok szerint jól van. A Bugatti vezetõje - aki egy fiatalabb férfival utazott együtt - ellen a rendõrök gondatlan és veszélyes közlekedés miatt eljárást indított. Azon a szakaszon, ahol a baleset történt, 60 kilométer/órás sebességkorlátozás van érvényben.
Egy szemtanú beszámolt arról, hogy a luxusautó darabjai nagy területen szóródtak szét, a karosszéria eleje szinte teljesen leszakadt, az elsõ kerekek pedig ellentétes irányba néztek.
A szemtanú beszámolt arról is, hogy a Bugatti vezetõje és utasa mereven bámult maga elé, amikor egy harmadik férfi érkezett a helyszínre, és kiabálni kezdett velük. Utóbbi a Bugatti - autókölcsönzõt üzemeltetõ - tulajdonosa, és egy napra 20 ezer fontért (több mint 7,5 millió forintért) adta bérbe az autót.
Az összetört Bugattit ugyanaz a teherautósofõr szállította el, aki egy héttel ezelõtt a vadonatúj autót leszállította. Egyelõre vizsgálják, hogy a luxuskocsi javítható-e, ez elsõsorban a kézzel megépített motor esetében kérdéses.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.