Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#14441
Írta 2007. június 12. - 08:23
http://www.hasznalta...creenwidth=1024
http://www.hasznalta...creenwidth=1024
bírom, hogy Vole mindig ilyen rajozós fuxos kocsikat mutat :D
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#14442
Írta 2007. június 12. - 03:53
#14443
Írta 2007. június 12. - 00:36
#14444
Írta 2007. június 12. - 00:12
#14445
Írta 2007. június 12. - 00:06
I`m as fast as nobody!
#14446
Írta 2007. június 11. - 23:59
Keresek kocsit: max kétliteres, leaglább 1990es, maximum kb 600ezerért de inkább kevesebbért. Jah és ugye mindenki szeret sznob lenni, szal vézzen is ki vhogyan, meg gyenge se legyen
Ötlet?
#14447
Írta 2007. június 11. - 23:24
Konkrétan: vacilálok hogy átlépjem-e az 1890cm^3-es határt a kocsikereséskor.
És: biztosítás egy ezressel több havonta (max), ez évi max 12000 ft plusz.
1.8as (az amit nézek, Alfa 146) eszik 7-9 litert, a 2 literes (Alfa 164) eszik 8-10/11et. Nem vagyok nehézlábú vezetõ, pláne erõs kocsiban. Évi kb. 5000km-t megyek maximum saját kocsival (többire lenyúlom anyámét ). Ergo 28000 ft plusz. Teljesítményadó 10000 plusz . Átiratásnál 30000 plusz. Kb 3 évet fogom használni a kocsit. Magyarul 180000 plusz összesen.
Eddig rossz.
DE!
Egy rendes 146os alfa kb 650e-be kerül, alapváltozatban. Egy rendes 164es meg 460e.
Magyarul ugyan ott vagyok $ben, de kényelemben messze máshol.
Egy dolog maradt ki, az alkatrész/javítás költségei. Elemzést végezve a Totalcar népítéletében -> a 146hoz olcsóbbak a dolgok, de több gond van vele. A 164hez drágább, de megbízhatóbb. (remélem h nem hülyeség a népítélet alapján dolgozni, ugye Révi? )
#14448
Írta 2007. június 11. - 23:07
kuplung, kilökni sebességbõl, aztán ballal fékezés, mindeközben folyamatosan játszani a gázzal
#14449
Írta 2007. június 11. - 22:58
szimpla ballábas fékezés ------mint W.Röhrlha telepakoltuk krumpliszsákkal, akkor meg bedurrant a karom mire hazaértem, olyan nehéz volt tekerni a kormányt
Tigger: na ezt nem próbáltam, de az is igaz, hogy ugyanez volt a forgatókönyv, amikor meg nem húzta be a tekercset. Akkor is csapni kellett, utána jó volt bizonytalan ideig. A végén sztem 10 perc alatt ment az önindítócsere, annyit szereltük.
Jutnak eszembe a dolgok... Azt is szerettem, amikor 3 lábbal kellett vezetni, mert nem volt alapjárat hónapokig. Ahogy elengedtem a gázt le is fulladt.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14450
Írta 2007. június 11. - 22:50
Tigger: na ezt nem próbáltam, de az is igaz, hogy ugyanez volt a forgatókönyv, amikor meg nem húzta be a tekercset. Akkor is csapni kellett, utána jó volt bizonytalan ideig. A végén sztem 10 perc alatt ment az önindítócsere, annyit szereltük.
Jutnak eszembe a dolgok... Azt is szerettem, amikor 3 lábbal kellett vezetni, mert nem volt alapjárat hónapokig. Ahogy elengedtem a gázt le is fulladt.
#14451
Írta 2007. június 11. - 22:43
arra volt egyszerûbb +oldás is.....gyújtás levesz, 2be -3 ba tesz, kiszáll, 2 kézzel a oszlop megfog és kicsit meghintáztat, vagy egy fél métert elõre tol...utána indít.....a Skodánk akkor élte fénykorát, amikor az önindító behúzótekercse nem engedett el, és indítózásnál csak forgatta-forgatta... Na akkor kihúztad a slusszkulcsot, még mindig forgatta , hátrasétáltál, lehajtottad a hátsó ülést, ki a takarólemezt, ami az önindítót fedte, mellé volt készítve a villáskulcs, azzal rácsaptál. Na akkor elengedte, megállt, elõre lehetett menni és mégegyszer próbálkozni. A legkirályabb ez a csúcsforgalom közepén volt a belsõ sávban, délután 5kor.
Thez...Skodával nagyobb sebesség ?
1ébként aki nem szokta könnyen el tudott szállni, mert a farmotor miatt baromi túlkormányzott jószág....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14452
Írta 2007. június 11. - 22:43
#14453
Írta 2007. június 11. - 22:41
#14454
Írta 2007. június 11. - 22:27
#14455
Írta 2007. június 11. - 21:58
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#14456
Írta 2007. június 11. - 21:37
Csepel D-344:
Maga a kaland, Párizs-Dakar, Párizs-Peking élmények a Dunántúlon. (És valóban: az ötvenes évek elején, a tesztút során a gyár szakemberei az akkor még baráti Kínában felmentek vele Tibetig!!)
Amúgy meg egy idõutazás a háború elõtti évek technikai világába.
A mûszaki részletek helyett pár érdekesség illusztrációnak: a lámpákat két marokra fogva kell beállítani. A motorháztetõt rugós kampók zárják. Ezekre figyelni kell, mert nagyobb sebességnél a tetõ felcsapódhat. A szélvédõablak felnyitató. Az index középen egy gomb, amit tekergetni kell. Az ülések epedásak. A motort csak úgy lehet leállítani, hogy az ember a lábával alulról vissszafele húzza a gázpedált. Télen a kartell alá lehet/kell tüzet rakni, hogy beinduljon. Felezõ, diffizár. Ha nehezen indul, egy csavarhúzóval rövidre kell zárni az indítómotort. Kétszer kell kupplungolni. Van kézigáz, ami egy fogasléc! (Legnagyobb:D->)De amúgy alapjáraton elmegy: a kapu elõtt egyesbe váltasz, kiszállsz a lasssan döcögõ autóból, kinyitod a kaput, megvárod míg magától bemegy, majd becsukod utána a kaput, visszaszállsz és beállsz vele a helyére. A kapaszkodóképessége legalább negyven fok. Terepen kettesben mindenütt sportosan, lendületbõl elmegy, de a kormányt nem szabad erõsen megfogni, mert a hirtelen forgásoktól eltöri az ujjaidat. Könnyen szerelhetõ, minden elérhetõ rajta. Erre szükség is van, mert a magas életkor nem marad nyom nélkül: reumás, meszesedik, szürkehályog, prosztatagondok. Az edzettsége viszont megmaradt, tud tempót tartani és olyan folyókon is át lehet kelni vele, ahol a víz befolyik a fülkébe.
Egyszóval kiváló gép: ha kisebb lenne valamivel és nem Közép-Európában született volna, õ lenne a legenda, nem a Land Rover.
#14457
Írta 2007. június 09. - 13:04
#14458
Írta 2007. június 08. - 17:33
nem tudják ezek a mai fiatalok, hogy a Skoda 120L-ban mennyi mentális lóerõt adott, ha lehajtottam a hátsó ülést és még jobban behallatszott a motor...
Hehh, és a különféle sufnituningmegoldások, hogy a telejsen elcseszett vízhûtésrendszer ne robbanjon fel az istenhegyin felfele.....apámmal sokat bütyköltünk.....indulás elõtt A/C pumpa kézzel ugye......nagy király volt a ¹koda........talán csak az zsiga volt menõbb nála.
@Palmi: nem váletlenül vasalódeszka a neve beállsz a nappaliba, oszt jöhet a nagyi a Szarvasi Extrával.
#14459
Írta 2007. június 08. - 15:42
#14460
Írta 2007. június 08. - 15:41
nem is beszélve a kipugódobon -mivel ugye csak egy volt nekije- ejtett 12-es furatról....nem tudják ezek a mai fiatalok, hogy a Skoda 120L-ban mennyi mentális lóerõt adott, ha lehajtottam a hátsó ülést és még jobban behallatszott a motor...
meg a kecsksméti ipari kisszövetkezet által gyártott mûbõr sportkormány...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való