Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19503 hozzászólás a témában

#14441
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
http://www.hasznalta...creenwidth=1024
http://www.hasznalta...creenwidth=1024
http://www.hasznalta...creenwidth=1024

bírom, hogy Vole mindig ilyen rajozós fuxos kocsikat mutat :D:D

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#14442
Shaun_Palmer

Shaun_Palmer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.323 hozzászólás
http://www.hasznalta...creenwidth=1024
"Ha nem lehetsz a legjobb, légy a legrosszabb!"

bptitans.hu


#14443
xenium

xenium

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.448 hozzászólás
http://www.hasznalta...creenwidth=1152
Sei, soku Si.

#14444
the_d

the_d

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.416 hozzászólás
elsõ elem a "fórunmos ajánlások" listán: pipa :)
Meguntam az aláírásom....

#14445
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
http://www.hasznalta...creenwidth=1024

;)
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#14446
the_d

the_d

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.416 hozzászólás
Hamár itt tartunk, aki szagértõ itt a témában, segíthetne.

Keresek kocsit: max kétliteres, leaglább 1990es, maximum kb 600ezerért de inkább kevesebbért. Jah és ugye mindenki szeret sznob lenni, szal vézzen is ki vhogyan, meg gyenge se legyen :D

Ötlet?
Meguntam az aláírásom....

#14447
the_d

the_d

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.416 hozzászólás
Számolgattam.
Konkrétan: vacilálok hogy átlépjem-e az 1890cm^3-es határt a kocsikereséskor.
És: biztosítás egy ezressel több havonta (max), ez évi max 12000 ft plusz.
1.8as (az amit nézek, Alfa 146) eszik 7-9 litert, a 2 literes (Alfa 164) eszik 8-10/11et. Nem vagyok nehézlábú vezetõ, pláne erõs kocsiban. Évi kb. 5000km-t megyek maximum saját kocsival (többire lenyúlom anyámét :P). Ergo 28000 ft plusz. Teljesítményadó 10000 plusz . Átiratásnál 30000 plusz. Kb 3 évet fogom használni a kocsit. Magyarul 180000 plusz összesen.
Eddig rossz. :)
DE!
Egy rendes 146os alfa kb 650e-be kerül, alapváltozatban. Egy rendes 164es meg 460e.

Magyarul ugyan ott vagyok $ben, de kényelemben messze máshol.

Egy dolog maradt ki, az alkatrész/javítás költségei. Elemzést végezve a Totalcar népítéletében -> a 146hoz olcsóbbak a dolgok, de több gond van vele. A 164hez drágább, de megbízhatóbb. (remélem h nem hülyeség a népítélet alapján dolgozni, ugye Révi?:) )
Meguntam az aláírásom....

#14448
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás
a végén már elég jól ment, csak elõre kellett kicsit gondolkozni, mit akar az ember csinálni a keresztezõdésben
kuplung, kilökni sebességbõl, aztán ballal fékezés, mindeközben folyamatosan játszani a gázzal :)

#14449
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.269 hozzászólás

ha telepakoltuk krumpliszsákkal, akkor meg bedurrant a karom mire hazaértem, olyan nehéz volt tekerni a kormányt :)
Tigger: na ezt nem próbáltam, de az is igaz, hogy ugyanez volt a forgatókönyv, amikor meg nem húzta be a tekercset. Akkor is csapni kellett, utána jó volt bizonytalan ideig. A végén sztem 10 perc alatt ment az önindítócsere, annyit szereltük.
Jutnak eszembe a dolgok... Azt is szerettem, amikor 3 lábbal kellett vezetni, mert nem volt alapjárat hónapokig. Ahogy elengedtem a gázt le is fulladt. :)

szimpla ballábas fékezés :)------mint W.Röhrl
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#14450
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás
ha telepakoltuk krumpliszsákkal, akkor meg bedurrant a karom mire hazaértem, olyan nehéz volt tekerni a kormányt :)
Tigger: na ezt nem próbáltam, de az is igaz, hogy ugyanez volt a forgatókönyv, amikor meg nem húzta be a tekercset. Akkor is csapni kellett, utána jó volt bizonytalan ideig. A végén sztem 10 perc alatt ment az önindítócsere, annyit szereltük.
Jutnak eszembe a dolgok... Azt is szerettem, amikor 3 lábbal kellett vezetni, mert nem volt alapjárat hónapokig. Ahogy elengedtem a gázt le is fulladt. :)

#14451
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.269 hozzászólás

a Skodánk akkor élte fénykorát, amikor az önindító behúzótekercse nem engedett el, és indítózásnál csak forgatta-forgatta... Na akkor kihúztad a slusszkulcsot, még mindig forgatta :D, hátrasétáltál, lehajtottad a hátsó ülést, ki a takarólemezt, ami az önindítót fedte, mellé volt készítve a villáskulcs, azzal rácsaptál. Na akkor elengedte, megállt, elõre lehetett menni és mégegyszer próbálkozni. A legkirályabb ez a csúcsforgalom közepén volt a belsõ sávban, délután 5kor. :)

arra volt egyszerûbb +oldás is.....gyújtás levesz, 2be -3 ba tesz, kiszáll, 2 kézzel a oszlop megfog és kicsit meghintáztat, vagy egy fél métert elõre tol...utána indít.....

Thez...Skodával nagyobb sebesség ? :)

1ébként aki nem szokta könnyen el tudott szállni, mert a farmotor miatt baromi túlkormányzott jószág....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#14452
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
és nem szállt el nagyobb sebónál..
majdnem ilyet vettünk pár éve :D (lol)

#14453
the_d

the_d

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.416 hozzászólás
És ne feledkezzünk meg a skoda mai napig verhetetlen csomagtartójáról sem. Ha telepakoltad még a súlyelosztás is jó volt :)
Meguntam az aláírásom....

#14454
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás
a Skodánk akkor élte fénykorát, amikor az önindító behúzótekercse nem engedett el, és indítózásnál csak forgatta-forgatta... Na akkor kihúztad a slusszkulcsot, még mindig forgatta :D, hátrasétáltál, lehajtottad a hátsó ülést, ki a takarólemezt, ami az önindítót fedte, mellé volt készítve a villáskulcs, azzal rácsaptál. Na akkor elengedte, megállt, elõre lehetett menni és mégegyszer próbálkozni. A legkirályabb ez a csúcsforgalom közepén volt a belsõ sávban, délután 5kor. :)

#14455
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
legenda az igy is.

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#14456
the_d

the_d

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.416 hozzászólás
ez mehetett volna világökörségekbe is. Totalcar, népítélet (éppen kocsit készülök venni, és olvasgattam még egy kicsit mellé):

Csepel D-344:
Maga a kaland, Párizs-Dakar, Párizs-Peking élmények a Dunántúlon. (És valóban: az ötvenes évek elején, a tesztút során a gyár szakemberei az akkor még baráti Kínában felmentek vele Tibetig!!)
Amúgy meg egy idõutazás a háború elõtti évek technikai világába.
A mûszaki részletek helyett pár érdekesség illusztrációnak: a lámpákat két marokra fogva kell beállítani. A motorháztetõt rugós kampók zárják. Ezekre figyelni kell, mert nagyobb sebességnél a tetõ felcsapódhat. A szélvédõablak felnyitató. Az index középen egy gomb, amit tekergetni kell. Az ülések epedásak. A motort csak úgy lehet leállítani, hogy az ember a lábával alulról vissszafele húzza a gázpedált. Télen a kartell alá lehet/kell tüzet rakni, hogy beinduljon. Felezõ, diffizár. Ha nehezen indul, egy csavarhúzóval rövidre kell zárni az indítómotort. Kétszer kell kupplungolni. Van kézigáz, ami egy fogasléc! (Legnagyobb:D->)De amúgy alapjáraton elmegy: a kapu elõtt egyesbe váltasz, kiszállsz a lasssan döcögõ autóból, kinyitod a kaput, megvárod míg magától bemegy, majd becsukod utána a kaput, visszaszállsz és beállsz vele a helyére. A kapaszkodóképessége legalább negyven fok. Terepen kettesben mindenütt sportosan, lendületbõl elmegy, de a kormányt nem szabad erõsen megfogni, mert a hirtelen forgásoktól eltöri az ujjaidat. Könnyen szerelhetõ, minden elérhetõ rajta. Erre szükség is van, mert a magas életkor nem marad nyom nélkül: reumás, meszesedik, szürkehályog, prosztatagondok. Az edzettsége viszont megmaradt, tud tempót tartani és olyan folyókon is át lehet kelni vele, ahol a víz befolyik a fülkébe.
Egyszóval kiváló gép: ha kisebb lenne valamivel és nem Közép-Európában született volna, õ lenne a legenda, nem a Land Rover.
Meguntam az aláírásom....

#14457
_kz_

_kz_

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.374 hozzászólás
A "no fear" nyali hány % +?

#14458
the_d

the_d

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.416 hozzászólás

nem tudják ezek a mai fiatalok, hogy a Skoda 120L-ban mennyi mentális lóerõt adott, ha lehajtottam a hátsó ülést és még jobban behallatszott a motor... :)


Hehh, és a különféle sufnituningmegoldások, hogy a telejsen elcseszett vízhûtésrendszer ne robbanjon fel az istenhegyin felfele.....apámmal sokat bütyköltünk.....indulás elõtt A/C pumpa kézzel ugye......nagy király volt a ¹koda........talán csak az zsiga volt menõbb nála.

@Palmi: nem váletlenül vasalódeszka a neve :D beállsz a nappaliba, oszt jöhet a nagyi a Szarvasi Extrával.
Meguntam az aláírásom....

#14459
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás
ejtett ott a rozsda olyan foltot 20 év alatt, hogy beindultak a riasztók, ha végigmentem az utcában :D

#14460
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.269 hozzászólás

nem tudják ezek a mai fiatalok, hogy a Skoda 120L-ban mennyi mentális lóerõt adott, ha lehajtottam a hátsó ülést és még jobban behallatszott a motor... :)

nem is beszélve a kipugódobon -mivel ugye csak egy volt nekije- ejtett 12-es furatról....:)

meg a kecsksméti ipari kisszövetkezet által gyártott mûbõr sportkormány...
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való