tam:
fiat:) vanegy elméletem, ha elsõ szériás kocsit veszel szívás. Azt tanulja meg összerakni az összeszerelõ a beszállító. Egy autó az elsõ ráncfelvarrás, frissítés után lesz szerintem megbízható
bb. van stilófórum meg népítélet olvasgasd, szerintem a gazdák véleménye objektívebb lehet mint az enyém.
és abban is igaza van a lor-nak, hogy mivel jobb kormányos egész más minõségû lehet. Van egy urban legend, hogy a gyártósorról lekerülõ autók minõségi besorolás alapján mennek a különbözõ piacokra. Személy szerint nem hiszek benne, de vannak rá példák, hogy lehet benne valami.
Személyes véleményem pedig az hogy bûnronda:P
Vegyél multipla-t. Szeretni fogod:) maximum csukott szemmel mész felé.
Lcs:
nem 1 nem kell ízzítani, hanem a megnõvekedett befecskendezésí nyomás+ a nagyobb kompresszíó miatt sokkal rövidebb ideig kell, vagy van úgy, hogy egyáltalán nem is észleled.
éljen a közösnyomáscsõ
És tényleg az a lényeg ha valami pirosan vílágít a mûszerfalon állj meg, különben elõbb utóbb magátol áll le és marha drága lesz.
A sárga csak figyelmeztetés.
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag