Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#12781
vendég_Charon_*
Írta 2008. január 06. - 01:31
#12782
Írta 2008. január 06. - 00:53
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#12783
Írta 2008. január 06. - 00:50
"this car can go 0-100 in 3 seconds." <-- kommenteknél. :wtf:
ez igaz?
#12784
Írta 2008. január 03. - 14:07
3 éve megvan a kisautóm (AX), de sosem kaptam súlyadóról csekket. Mivel ritkán jön el is felejtettem. Ebben én vagyok részben a hibás.
Tavaly nyár végén jött egy bírósági végzés a cégemhez, és egy összegben kamattal együtt levonták a lóvét. A fellebbezésre (tekintve, hogy egy levelet, felszólítást sem kaptam, vettem át, írtam alá)nem is válaszoltak!
Most eszembe jutott, hogy immáron 2 autóm van...felhívtam õket, és kiderült, hogy mivel nem fizettem, a kisautót 2006 õszén kivonták a forgalomból! Természetesen errõl sem kaptam semmit! Azóta is fut ugye az autó, fizetem a biztosítást, igazoltatott rendõr, volt mûszaki vizsgán! Sehol nem akadtak fent rajta...
Ja elfelejtették visszahelyezni a forgalomba...hogy milyen apróságokat felejtenek el...
Most már talán sínen van a dolog, de számomra ez hihetetlen...
Ezért fizetjük mi az õ fizetésüket!
#12785
Írta 2007. december 29. - 22:44
#12786
Írta 2007. december 29. - 19:36
#12787
Írta 2007. december 29. - 19:32
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12788
Írta 2007. december 29. - 18:57
Rohadt jól néz ki, szvsz szebb mint egy stock m5
mellesleg eladó...
#12789
Írta 2007. december 28. - 22:27
Mouton jól tekerte, de arról volt szó, hogy kik azok, akik igazán értettek ezekhez a verdákhoz.
#12790
Írta 2007. december 28. - 22:16
#12791
Írta 2007. december 28. - 22:16
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#12792
Írta 2007. december 28. - 21:56
edit:Michèle Mouton-nak hívják
#12793
Írta 2007. december 28. - 21:28
nem!
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#12794
Írta 2007. december 28. - 20:56
Ari Vatanen
Walter Röhrl
Hannu Mikkola
Stig Blomqvist
Timo Salonen
Markku Alen
#12795
Írta 2007. december 26. - 23:00
az m6 kategoriak azert vannak eletben mert tele van elektronikaval
ha nem lenne, minden masodik oszlopon lenne egy m6 feleseg
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#12796
Írta 2007. december 26. - 22:12
Ez a szekér a tereprallye bajnokságban fut.
Eddig 2.9 soros 5 hengeres merci diesel motor volt benne, de most izmosítjuk benzinesre:)
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#12797
Írta 2007. december 26. - 22:06
Dakarra csináltátok ezt a szekeret?A projekt amiben benne vagyok, az is 5.7 V8 lesz, de verseny célra elég a 400Le körüli teljesítmény a 4 kerékre. Ez fog tudni 150nel menni, végül is tök mindegy hogy hol:
vagy egyáltalán most csináltatok valamit a dakarra?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#12798
Írta 2007. december 26. - 22:02
Ez egy teherautómotor?Másik fórumról fórumtárs mototrja a finishez közeledik:)
http://www.v8cars.hu...60288e9547f.jpg
Adatok 1300/1500:D nitro nélkül...
pedig egy ilyen megdobná még:)
http://images.hotrod...m_installed.jpg
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#12799
Írta 2007. december 26. - 21:53
Kicsit bemutatozott a srác, úbazzeg kategória volt.
de életveszély.
Az ilyen hátsókerekes 1000 LE szörnyeket sose fogom megérteni...
A projekt amiben benne vagyok, az is 5.7 V8 lesz, de verseny célra elég a 400Le körüli teljesítmény a 4 kerékre. Ez fog tudni 150nel menni, végül is tök mindegy hogy hol:
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#12800
Írta 2007. december 26. - 20:08
Kb annyira lehet nehezen vezetni, mint egy ugyanilyen M6-ost. Meg vannak ezek is csinálva minden szempontból.
Az, hogy 7-et megy negyed mérföldön, vagy 400 lesz a vége, az nem a motortól függ...hanem a váltónak, meg a futómûnek stb. Csak arra mutattam rá, hogy nem kell 4 turbó, meg 16 henger 1000 lóhoz.
Egy Nascar gép is 300 fölött megy, és nincsen sem turbó, sem elektronika benne. Csak vas, meg karbi.
Akik ezeket itthon építik, azoknak vagy ilyen vállalkozásuk van, vagy hobbypénzbõl csinálják. Nem hitelre megy az 5 millás motorátépítés:)