Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#1201
Posted 2010. December 22. - 18:01
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1202
Posted 2010. December 22. - 08:51
#1203
Posted 2010. December 22. - 06:27
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1204
Posted 2010. December 22. - 04:17
#1205
Posted 2010. December 22. - 02:05
YouTube - Cheltenham Ice Skating Cars - Snow Chaos 2010
az egesz orszag kb igy nezett ki szombaton. kozlekedesileg.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1206
Posted 2010. December 21. - 22:56
nem jut eszembe a neve, de vannak a fogarasi uton a hid mellett, meg a szentendrein itt csillaghegyenoccso kipufogos kellene.
kisflex, gány & tsa jáccik
fater odahordta a fostalicska L200-ast és egész occsó vót. na jó nem utszéli sufni, de kibirható
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1207
Posted 2010. December 21. - 22:14
kisflex, gány & tsa jáccik
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1208
Posted 2010. December 21. - 20:48
#1209
Posted 2010. December 19. - 17:11
amikor használtam hóláncot akkor annyira feszesre húztam amennyire csak bírtam
megoldódott, mindenütt eltudtunk menni lánc nélkül is. A láncokat szûkebbre vettem és már a racsni is mûködik, és feszes is.
#1210
Posted 2010. December 19. - 09:29
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#1211
Posted 2010. December 18. - 22:01
Gondoltam gyakorlok mert még sosem raktam fel láncot.
A nyári kerekem ugyan az a méret mint a téli és most arra próbáltam fel. Meglepõdve tapasztaltam, hogy nem stimmel valami. Szépen és jól végrehajtottam a használati lépéseit és lógott mint tehénen a gatya.
A belsõ sodrony az oldalfal közepén van, ami a képek alapján nem is lenne gond, mert azon is ott van.
A futófelületen lévõ hosszanti láncszakaszok 5 centire vannak a szélétõl.
A külsõ láncot ha összeakasztom és megfeszítem a racsi feje már a futófelületi láncot is eléri mégsem feszes.
Addig kombináltam a lánc vezetését míg valahogy sikerült összehúzni h ne lógjon, de nem is nagyon feszes. Elég így vagy felejtsem el? Nagyon feszesnek kell lennie vagy kell neki egy kis mocorgás?
#1212
Posted 2010. December 18. - 21:14
Ezt nem is tudtam, mondjuk ez az õ esete már vagy 5-6 éve volt, én meg mindig naggyal megyek.
Most jut eszembe, büntették már tkg-val elõzni tilosnál és tgk-val behajtani tilosnál is. Nagyon szopóágon volt akkoriban.
az idén jan 1 elõtt jogos volt mondjuk. (gondolm a pajero is 2,5t +) de azért már nem tennék. de anno velem is el akarták párszor játszani még a fostaliscaska seat incá-val. csak nem jött össze mer ugye még 2t össz sem volt. én meg ismertem a kreszt. de volt aki beszopta.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1213
Posted 2010. December 18. - 20:19
Most jut eszembe, büntették már tkg-val elõzni tilosnál és tgk-val behajtani tilosnál is. Nagyon szopóágon volt akkoriban.
#1214
Posted 2010. December 18. - 20:11
Ja, hogy a 3500 kilogramm megengedett össztömegig egységesült a sebességhatárokról beszélsz? Attól még tgk. Az ivecohoz se mindig kérik a menetlevelet, de ha kérik kell lennie, a sajátnál is. Ha nincs és feljelent akkor így jártál, szemrehányást csak magadnak tehetsz. Rendõre válogatja, ha nem tetszel neki, sokkal elegánsabb ezért feljelentenie. Haver már kétszer fizetett saját Pajero-val, nem volt megírva a zsugája.
(de az iveco 3,5+os nem ?) nem csak sebességhatárokra gondoltam, hanem tgk-ra vonatkozó korlátozásokra, amik már nem vonatkoznak 3,5t alatt .
akkor havaerod valamit szarul csinál. bármennyire tgk forgalmiban ha 3,5 t alatt van , saját tulajdon, és nem vállakozó akkor nem kell menetlevél, asszem 2008 julius 1 óta. bizonyitani meg nekik kell ha feljelent.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1215
Posted 2010. December 18. - 20:07
#1216
Posted 2010. December 18. - 19:40
Ja, hogy a súlyadópótlót kérdezted? Az is pasz.
Tig. Tgk az, aminek a forgalmijába az van beírva, az a szentírás.
A kresznek köze nincs hozzá, a rendõr a forgalmiból állapítja meg, hogy mivel áll szemben, és ha tgk akkor jobban jársz, ha van vezetett menetleveled. Hiába magánszemély, magáncélra.
olyan szempontból gondoltam hogy tavaly még 2,5t + tól számított "nehéz" tgk nak, idén meg ilyen (kresz) szempontból már 3,5-t ig gyakorlatilag személy. érdekes módón (az útóbbi 2 évben ugye) sose kértek még menetlevelet a furgonokkal se (pedig azok cégesek) se az L200-al közlekedve (ami fater nevén) . ha meg a saját l200 és hiányolja hát jelentsen fel.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1217
Posted 2010. December 18. - 19:34
Tig. Tgk az, aminek a forgalmijába az van beírva, az a szentírás.
A kresznek köze nincs hozzá, a rendõr a forgalmiból állapítja meg, hogy mivel áll szemben, és ha tgk akkor jobban jársz, ha van vezetett menetleveled. Hiába magánszemély, magáncélra.
#1218
Posted 2010. December 18. - 19:24
ebbõl meg a franc tudja értelmezni
de azért adószempontból jó eséllyel tgk
Autzsrl ltalban - Teljestmnyad
másik
http://www.cegesauto.hu/tartalom/82
és akkor :
3) Az adó alapja a tehergépjármû hatósági nyilvántartásban feltüntetett saját tömege (önsúlya) növelve a terhelhetõsége (raksúlya) 50%-ával.
(2) Az adó mértéke a 6. § (2)-(3) bekezdései szerinti adóalap esetén az adóalap minden megkezdett 100 kilogrammja után 1200 Ft.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1219
Posted 2010. December 18. - 19:16
hanem a sulyadot /mostmar talan teljesitmeny/ amit a lakcim szerinti onkormnak fizetsz
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...