Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#1101
Írta 2011. január 17. - 22:38
két szezont mentek, nincs bennük emlékeim szerint 10E.
családhurcoló játék lesz, ha minden jól megy
max nyárra kap 15" vmi german retro felnit/gumit, ha lesz pénz, azt csa.
fenntartási költségek, meg korhoz képest kurva jó állapot /fõleg kasztni/ miatt lesz véve
majd kilógatom a könyököm, ha arcolni akarok, meg a balhátsó szélvédõre mehetnek kontenbájos matricák :-)
#1102
Írta 2011. január 17. - 22:33
golf II kerékcsavar térbeli elhelyezkedés méretileg?
csak, mert megmaradt 4 téli opel 100/4 atzél felnim gumistól.
Úgy rémlik, hogy azon is 4X100-as a likak köre, mint az opelen, a furat meg tán 57mm.
#1103
Írta 2011. január 17. - 22:25
fóka 6-8 decit kér 15ezrenként, pedig lassan 240ezer van benne. ejj de hiányzik az a gép! azért néha-néha vezetem
golf2 rulez, azt de jól lehet pimpelni!
#1104
Írta 2011. január 17. - 22:13
meglátjuk, 3 kiló volt a kikiáltás, most 260nál mondtuk, nepper cimbivel,hogy így talán jó vétel,ok... 11.05. mûszaki, szal.mitmivan.
nemtom a mikéntet, eredetvizsga csentózást illetõen
...
télleg
golf II kerékcsavar térbeli elhelyezkedés méretileg?
csak, mert megmaradt 4 téli opel 100/4 atzél felnim gumistól.
#1105
Írta 2011. január 17. - 22:07
azt meg mindenkepp kell csinalni vetelkor/eladas idelyen.
az eredetvzisgat neki illik csinalni
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1106
Írta 2011. január 17. - 22:05
úgy néz ki, vettem megin' egy roncsot /golf II, 92' 1.3i/
azt mondta az öreg, magyar üzembehelyezésû, 96-tól õ a gazdája
hogy van ez a móka az azóta nem tulajdonosváltott szakadékokkal törzskönyvet illetõen?
alku alatt elfelejtettem /ó, én balga/ kérdezni, mitmivan. /most meg már nem akarom zargatni mobilon, 21h+/
csak, hogy toljam-e még lefelé az árat...
#1107
Írta 2011. január 16. - 20:11
#1108
Írta 2011. január 16. - 19:10
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1109
Írta 2011. január 16. - 14:26
ha lecsavarod az olajsapkat ott sincs feheres-sargas szinu trutyi? mert akkor nem egett el a viz hanem kifolyt valahol.
az enyemben olaj nem nagyon volt... kb 4liter ment bele 11000merfolddel ezelott, es olyan 1.5 jott ki belole tegnap amikor le lett engedve. Eddig sose volt lenyeges olajfogyas, es le is szoktam a nivopalcanezegetesrol. Nem kellett volna...
'zabaj, hogy GM-éknél ez természetes dolog, fel se vedd a történést nagyon.
Megatron: ha olyan csõcsonknál folyik, ereszt, ami a blokkon van, akkor soha nem lesz alatta tócsa, el is párolog rögtön.
Töltsd fel újra, és figyeld az autó mûködését. Lehet nem jól töltötték fel a szervízben, nem légtelenítették, nem járatták közben, így a 10 km alatt történt ez meg, helyére folyt a víz, te meg azt hiszed, hogy rossz a rendszer, közben csak rá kell tölteni azt, amit a mûhelyben kellett volna a szerelõnek.
#1110
Írta 2011. január 15. - 18:27
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1111
Írta 2011. január 15. - 14:22
az enyemben olaj nem nagyon volt... kb 4liter ment bele 11000merfolddel ezelott, es olyan 1.5 jott ki belole tegnap amikor le lett engedve. Eddig sose volt lenyeges olajfogyas, es le is szoktam a nivopalcanezegetesrol. Nem kellett volna...
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1112
Írta 2011. január 14. - 22:10
folt lehet hogy akkor volt alatta,csak ha gyorsan párolog,akkor lehet hogy nem tûnt fel..
van kijelzõje a víznek/olajnak azon a rövid úton kb a dízel be sem melegszik,így a tulmelegedésrõl nem tudok...de évi 40e körül megy az autó,nyáron-télen végig normál értékek közt voltak a hõfokok...
nívón semmi fura dolog nincs
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#1113
Írta 2011. január 14. - 20:53
#1114
Írta 2011. január 14. - 20:51
Egyébként meg lehet, hogy tényleg csak elcsöpögött. Ha nincs az olajban vagy a kiegyenlítõben, akkor biztos.
#1115
Írta 2011. január 14. - 20:44
mitõl lehet hogy a karácsony körül feltöltött fagyálló mostanra teljesen üres? alig mentem az autóval, illetve folt nincs alatta..
elõször is áruld el hogy vetted észre ezt a rendellenességet.
ha átégett a hengerfejtömítés és a hûtõfolyadék jó része elpárolgott majd esetleg átkerült az olajtérbe is ennek lett volna észrevehetõ jele. hamar melegedett/túlmelegedett volna a motor!
nézd meg az oljanívót, azon elvileg észrevehetõ ha átkerült a víz az olajkörbe (fehéres emulzió a nívón), másrészt meg ha már teljesen üres a kiegyenlítõ avagy hûtõkör attól az még elfolyhatott vmi tömítetlenségen is. gondolom a töltés óta nem egy helyben áll az autó.
(elsõ körben én erre gondolnék, aztán a hengerfejtöm. hibájára)
ha szerencséd van akkor talán csak vmi fittingnél, csõcsatlakozásnál elfolyt a hûtõfoly...
#1116
Írta 2011. január 14. - 15:49
Jelentkezz be Atusnál
#1117
Írta 2011. január 14. - 15:11
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#1118
Írta 2011. január 14. - 14:07
hengerfej gond?
eltunt a vized a picsaba ha ki nem folyt akkor tomitetlenseg miatt be ment az olaj korbe vagy a hengerbe
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1119
Írta 2011. január 14. - 13:12
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#1120
Írta 2011. január 14. - 09:54
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.