Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#10501
Posted 2008. August 20. - 22:43

/szinten igy fullra/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#10502
Posted 2008. August 20. - 22:11

taxiaka is igy csinaljak meg sárga feketére meg minden szinûre, foliazzak.
#10503
Posted 2008. August 20. - 22:03

NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#10504
Posted 2008. August 20. - 13:48

tehát mint írtam:
a legfrissebb KRESZ-könyvbõl gépeltem be. olyan, hogy egy 70es segédmotoros, nincs, az már egy másik kategória. (A1, A1. korl...tudja a franc.)
amit én irtam az nem legálisan 50es sakcok.
#10505
Posted 2008. August 20. - 11:32

http://totalbike.hu/tesztek/dn01/
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10506
Posted 2008. August 20. - 11:17

annál még a roller is biztonságosabb. a robógóról elrepülsz, de legalább nem présel össze, és a présben repülsz.
hát ja. balesetkor szinte mindegy, hogyan szívod meg.
de én nem erre gondoltam.A moped autóba több cucc fér bevásárláskor(nem kell Suzuki Altot, vagy daewo matizt venni bevásárlókocsinak...).Meg télen azért biztonságosabb a négy kerék, mint a kettõ...
A robogónak és a moped autónak is megvannak a hátrányai, elõnyei.
Izomtéridõninja-geológus!
#10507
Posted 2008. August 20. - 11:02

aha. Te melyik országban élsz ?Tökmindegy srácok! 2009-tõl csak rendszámmal mehet forgalomba az 50ccm-es új bármi is és vizsgáznia kell. Ott minden furfang kiderül.
A régiekre asszem 2010-tõl kötelezõ rendszámot rakni. Asszem el fog tûnni sok rendszám nélküli Gilera Runner meg a sok törpeautó is vissza lesz alakítva gyárira.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10508
Posted 2008. August 20. - 08:12


A régiekre asszem 2010-tõl kötelezõ rendszámot rakni. Asszem el fog tûnni sok rendszám nélküli Gilera Runner meg a sok törpeautó is vissza lesz alakítva gyárira.
#10509
Posted 2008. August 20. - 00:12

annál még a roller is biztonságosabb. a robógóról elrepülsz, de legalább nem présel össze, és a présben repülsz.meg vannak ezek a moped autók. ezekrõl is folyik a vita.
pedig szerintem hasznosabb, biztonságosabb, mint egy robogó
#10510
Posted 2008. August 19. - 23:59

de bárhogy keresem, a segédmotoros kerékpár az maximum 50 ccm.
tehát mint írtam:
segédmotoros kerékpár: 2,3 vagy 4kerekü, max. 50 ccm, belsõégésû motor vagy max. 4 kW-os egyéb motor hajt, tervezési végsebessége nem nagyobb 45 km/h-nál, saját tömege max. 350 kg
a legfrissebb KRESZ-könyvbõl gépeltem be. olyan, hogy egy 70es segédmotoros, nincs, az már egy másik kategória. (A1, A1. korl...tudja a franc.)
#10511
Posted 2008. August 19. - 23:52

pedig szerintem hasznosabb, biztonságosabb, mint egy robogó
Izomtéridõninja-geológus!
#10512
Posted 2008. August 19. - 23:50

#10513
Posted 2008. August 19. - 23:49

szerintem amúgy jó dolog ez...igaz, hogy plusz pénz, de legalább be lehet azonosítani a szabálytalankodókat
Izomtéridõninja-geológus!
#10514
Posted 2008. August 19. - 23:46

#10515
Posted 2008. August 19. - 23:45

Adásvételi teeeeeeee...!
Bár én sem vagyok ebben biztos.
De úgy rémlik, hogy 50ccm alatt nem kell rendszám, nem?
Most már tényleg megkeresek egy kreszkönyvet.
úgy hallottam, bevezetik 50 ccm-re is a rendszámot...
Izomtéridõninja-geológus!
#10516
Posted 2008. August 19. - 23:39

de bárhogy keresem, a segédmotoros kerékpár az maximum 50 ccm
segédmotoros kerékpárra (egyelõre - 2011-ig) nem kell rendszám
kismotor, motor, etc, rendszámos.
tehát ami nem segédmotoros kerékpár (azaz nagyobb mint 50 ccm) az rendszámos.
Tehát rendes jogsi, és akár - a friss jogsi után két évvel - személyszállításra is alkalmas.
Innentõl kezdve - akárhogy nézem - bûncselekménynek írják a 70 ccm-es robogókat, rendszám nélkül.
hiszen hamisítás történik - hamis adásvételi, így rendszám nélküli motor.
Tehát a 70est bevizsgáltatni ne vigye a tulajdonosa, mert akkor szárazon, hintõporral, hátulról, élesben.
És ugye ez 2011 után megtörténik, illetve 2009tõl a frissen vásárolt daraboknál szintén.
Az meg hogy 50bõl mit lehet kihozni, fingom nincs

És nem is érdekel - robogó közlekedésre jó csak, nem hobbinak, csak eljutni A-ból B-be.
Motorozni meg motor való.
#10517
Posted 2008. August 19. - 22:40

DE. Lehet rendszám és akkor 2 személlyel is mehet a móka.
Nekünk Kymco vagy milyen volt, tiszta gáz volt hogy 60-at ment. Mondjuk az (akkor) 60 kilómat mindenhol vitte annyival. Lejtõn 60ig tök jól gyorsult, utána meg majdnem leestem róla akkorát rándult, biztos volt benne vmi fojtás vagy a ráktuggya, de inkább nem piszkáltam

Mondjuk miután most vittek pár órát egy 650es chopperral, rájöttem hogy honnan kezdõdik a motor

#10518
Posted 2008. August 19. - 22:27


Adásvételi teeeeeeee...!
Bár én sem vagyok ebben biztos.
De úgy rémlik, hogy 50ccm alatt nem kell rendszám, nem?
Most már tényleg megkeresek egy kreszkönyvet.
#10519
Posted 2008. August 19. - 22:02

most nem papirról beszélünk
robogónak nincs mûszakija.
se semmije. csak egy adásvételije
és az az 50es motor, ami viszi a 150et, az valszeg 125ös, vagy 150es(vagy mégnagyobb), csak 50nek van papirozva;)
ami meg 50es, és "lazán" viszi a 80-100at,az meg már 70es hengerrel van... szal ennyit a "gyors" 50esekrõl
(mondom úgy, hogy mászkálok egy relative erõs 50-essel, és padlógázzal 65, nagy emelkedõn meg a kemény 75 kg-om alatt csökken szépen)
na keresek egy kreszkönyvet.
hetvenes és 140. de segédmotor. Másig meg 50es és viszi a 100at.
akkor magad ellen beszélsz? 50esnek van papirozva?

kis tuning még az is ha valami röpsúlyt vagy mit kisserélsz, általában könnyû van benne, ha kicseréled nehezebbre akkor növeled a végsebességét. Gyáriba robogókhoz ilyen 3g körülit szoktak adni. 6grammossal már 90-100. Bár akkor ugye a gyorsulás az elég lassu.
#10520
Posted 2008. August 19. - 20:59
