Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#10201
Írta 2008. szeptember 28. - 00:06

hozzátenném, hogy nem vagyok a lakott területen száguldozó fajta. de autóúton/pályán bizony nyomom. és nem érdekel a kintfelejtett 40es tábla. be is buktam idén eddig 80 ropit...
#10202
Írta 2008. szeptember 27. - 21:50


-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#10203
vendég_Charon_*
Írta 2008. szeptember 27. - 21:43


Onboard.Chris.Atkinson.Impreza.WRC.Monte.Carlo.2008.Col.de.Turini
Onboard.Daniel.Sordo.C4.WRC.Monte.Carlo.2008.SS1
Onboard.Francois.Duval.Ford.Focus.WRC.Monte.Carlo.2008
Onboard.Gigi.Galli.Ford.Focus.WRC.Monte.Carlo.2008
Onboard.Henning.Solberg.Ford.Focus.WRC.Argentina.2007
Onboard.Marcus.Gronholm.Ford.Focus.WRC.Monte.Carlo.2007
Onboard.Mikko.Hirvonen.Ford.Focus.WRC.Argentina.Rally.2007.Super.Special
Onboard.Mikko.Hirvonen.Monte.Carlo.2008
Onboard.Petter.Solberg.Impreza.WRC.Sweden.2008.Shakedown
Onboard.Petter.Solberg.Impreza.WRC.Sweden.2008.Super.Special
Onboard.Sebastien.Loeb.C4.WRC.Monte.Carlo.2008.Col.de.Turini
#10204
Írta 2008. szeptember 27. - 19:50

Meg 10szerannyi idõ alatt megy tönkre!az is érdekes, hogy ausztriában is a strabag csinálja az utat, de ott mindenki dolgozik, és 10edannyi idõ alatt készül el, mint itt.

#10205
Írta 2008. szeptember 27. - 16:05

de ausztriában akárhová megyek, semmi sincs távolabb egy autópályától, mint 100 km. így csak 100 km-t kell lakott területekkel tarkított úton mennem.
itthon? debrecenbe hogy jutok el? vagy szegedre? végig 60as, 40es táblák. ja, és olyan nyomvájuk, hogy leér az autó alja. ha mindet betartanám egy fél nap alatt sem érnék le.
induljak el elõbb? napersze.
és ahelyett, hogy megcsinálnának néhány utat, építenek viaduktot meg alagutat kib.szott alföldre.
az is érdekes, hogy ausztriában is a strabag csinálja az utat, de ott mindenki dolgozik, és 10edannyi idõ alatt készül el, mint itt.
#10206
Írta 2008. szeptember 27. - 15:45

És mi az egyik elsõ hír?
hogy újra kellett aszfaltozni...
És mikor csinálták?
Éjfél és hajnali 6 között...
Nálunk az M0-n délben állnak neki táblákat cserélni.
Vávávává...
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#10207
Írta 2008. szeptember 27. - 13:39

es azert mert itt minden masnap belekerulok egy dugoba, es ha csak fel ora, akkor irto nagy mazlim van, altalaban masfel-ket orat is ott lehet ulni/araszolni 2-vel. szoval inkabb megeresztem ha tudom, mert ugyis lesz mit behozni
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10208
Írta 2008. szeptember 27. - 09:34

http://www.langlovag...itomeges_09.jpg
erdekes a toyota allapota
Látjátok nem hiszetek nekem, hogy ide F-650 kel:D
Én támogatom a totális szigort. Szar utakon szar tempó! Ami ma hazánkban megy, az inkább Angolára, meg Egyiptomra hasonlít, mint az EU-tagországára. Majd, ha itt is normálisan vezetnek, akkor nem kell ekkora szigor. Csak hogy akkor már nem is lenne ez szigor. A 130 autópályán nem a ladára lett kitalálva. Egy Avensisel is felmégy az oszlopra, ha kivágnak eléd. Az emberek többségénél a jávorszarvas teszt sem ér semmit, mert 3 lábbal a féken állva elüti úgyis. Itthon minimum 80% nem tud vezetni. Amikor a mi balesetünknél helyszínelt a szirénázó rendõrautó, akkor a maradék egy sávban ment a forgalom. És nekiment a kamionnak, egy a rendõrautót utolsó pillanatban észrevevõ menager. A felgyorsult világ meg csak az ostobák kifogása arra, hogy mindent szarul csinálunk. És senki nem megy 10000km-t egy nap. 500km-n meg nem az a fél óra fog számítani, hanem hogy hazaérsz vagy nem.
#10209
Írta 2008. szeptember 27. - 09:30

Indulj el elõbb otthonról x perccel.én szerintem ha már felgyorsult világban élünk, akkor simán lehetne emelni autópályán a megengedett sebességet....
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#10210
Írta 2008. szeptember 27. - 09:24


"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#10211
Írta 2008. szeptember 27. - 08:43



A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#10212
Írta 2008. szeptember 26. - 23:31

Valami olyan számú reflektort mondtak, hogy tuti építettek külön erõmûvet, hogy tudjanak égni.

De azért jól megnézem holnap.
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#10213
Írta 2008. szeptember 26. - 23:26

ez a fenyszoro felszerelos video meg nagy poen




kajak nem lehet majd eszrevenni hogy sotet van
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10214
Írta 2008. szeptember 26. - 22:38

ez kamionoknál elég fontos szempont.Monjuk lehetm hogy kibúvókat keresek, de ha a fél életedet autóban töltenéd, hidd el, számítana az a
plusz 10-20km/h is. Mert 5 kilóméteren nem idõ, amit nyersz,
de 10000-en igen.
ugye 90-nél szabályoz, ha valaki 88-cal megy a német pályán, akkor ledudálják a többiek.
mivel km pénz van, ezért fontos, hogy minél gyorsabban menjenek -> minél nagyobb távolságot tudjanak megtenni...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#10215
Írta 2008. szeptember 26. - 20:31

de ha a fél életedet autóban töltenéd, hidd el, számítana az a
plusz 10-20km/h is. Mert 5 kilóméteren nem idõ, amit nyersz,
de 10000-en igen.
De jogos a te verziós is.
Csak néha azt veszem észre, hogy ha 85-90-nel megyek, majdnem
balesetveszályesebb, mintha 110-zel mennék.
És akkor is akarok jó utakat!

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#10216
Írta 2008. szeptember 26. - 20:25

Értem, mit mondasz, de nem értek vele egyet.Így már érthetõbb?! :scratchhe
A szabályok eddig is ugyanezek voltak, most pedig próbálják betartatni. Nem gondolom, hogy jogos az a gondolat, hogy akkor megyek majd lassan (=betartva a szabályokat), ha nem lesz kátyús az út. Nem hiszem, hogy a túlsúlyos kamionokat akkor kell megállítani, ha kétszer ennyi autópálya lesz.
Mindig csak magyarázkodunk, hogy miért nem tartjuk be a szabályokat. Esetleg példálózunk a nyugattal és a gazdagabb országokkal. Most ez a legkevésbé helyes. Az osztrákok miért tudnak országúton teljesen nyugodtan 80-90-nel menni, miért nem fognak villogni, dudálni, ha valaki 75-tel megy? Miért nem jó az autópályán a 130-as limit, ha az EU nagy többségében igen? Extrém példa Norvégia: város 50, országút 80, autópálya 90!
Jó utat ;-)
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#10217
Írta 2008. szeptember 26. - 20:17

Nemnebaaaassszzz
szúrókkal fognak menni?
Azért mert így normális idõben, élõben közvetíthetik a versenyt a hirdetõk legfontosabb piacán.De gáz.
Bár mondjuk, ha annyira ki lesz világítva a pálya, mintha nappal lenne, akkor nincs sok értelme az éjjeli versenynek.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#10218
Írta 2008. szeptember 26. - 20:03

#10219
Írta 2008. szeptember 26. - 19:16

Bár mondjuk, ha annyira ki lesz világítva a pálya, mintha nappal lenne, akkor nincs sok értelme az éjjeli versenynek.
Csak több energia megy el.
De valami százezres nagyságrendû reflektort emlegettek...
Az nem kevés.
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#10220
Írta 2008. szeptember 26. - 19:09

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda