Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#10041
Posted 2008. October 06. - 22:25

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#10042
Posted 2008. October 06. - 21:07

#10043
Posted 2008. October 06. - 19:33

#10044
Posted 2008. October 06. - 19:31

omv zugloban, vegso feluljaro pesti oldalan.
mol kut nem is remlik hirtelen a palyan
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#10045
Posted 2008. October 06. - 19:27

holtankoljak.hu-n nem találtam érdemi infot
köszi.
#10046
Posted 2008. October 06. - 07:37


"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#10047
Posted 2008. October 06. - 07:13

#10048
Posted 2008. October 05. - 23:45


De tényleg.
Kopó alkatrészek cseréje és kötelezõ szervízeken kívül _soha_ semmit sem kellett rajtuk cserélni, szerelni, pedig nem 2 km-t tettünk beléjük.
Transporterek is jók, én szeretem õket, de lomhák, mint a sz@r.

Húzni tényleg nem nagyon lehet velük.
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#10049
Posted 2008. October 05. - 21:21

A miénk 8+1 üléses volt es hosszú 2.4-es.
#10050
Posted 2008. October 05. - 21:09

Nagy, de mégsem fogyaszt olyan sokat. (aszondják vegyes átlag 6,7, ez azért érdekes lenne...) Vontatni is lehet vele könnyen, ami elég fontos nálam (hajoszállitás, autoszállitás). Teljesitmény adó van már, ami akárhogy is nézzük 70-100 ló között mégcsak drágának sem mondható.
Bármit lehet szerezni hozzá bontóból, innen onnan. Nagyon sokan mondják h megbizhato, nem kell vele sokat foglalkozni. És ami még fontos h 9 személyesbe is van

nah részemrõl meggyöztem magam. nemlesz szar vito

#10051
Posted 2008. October 05. - 20:44

sõt, a teljesítményadó még kevesebb is, hisz gyenge mint a harmat, öreg, és nem durván nehéz....
majdnemhogy jobban megéri megvenni egy ilyen, mint egy új kisautót, legalábbis (kötelezõ kiadások terén)anyagi szempontból ..
#10052
Posted 2008. October 05. - 20:07

A T4 -es után egy Merci V klasszisuk volt, ami egy átokkal vált idövel (inyektorok, rozsda, stb...)
Hogy van ez nálatok? Nincs + adó öreg diesel gépekre? Finompor filter? Egy ilyen 2.4 D re itt (németországban) volna 1200-1500 Euró forgalmi adó évente.
#10053
Posted 2008. October 05. - 18:56

Egy nap 24 óra, egy tálcán 24 sör...EZ NEM LEHET VÉLETLEN!
#10054
Posted 2008. October 04. - 21:03


Azon gondolkodom, h kivülröl meg motorikusan jo állapotu faja lenne, belsõt meg szerzek bontóból, hibátlant.
Kormány elég csunya (t4nek), de azt is ki lehet cserélni.(t5re)

#10055
Posted 2008. October 04. - 21:01

#10056
Posted 2008. October 04. - 20:52

Egy haver a G4-nál dolgozik, náluk vannak Transporterek. Páncélozott kasznival, úgyhogy szanaszét hajtják, a legtöbb közel van az 1 millió km-hez!!!!
Ezzel azt akarod mondani, h jol birják a kiképzést?

Koca, nem szép és mellete még csunya is...Transporterek beváltak már, sokat birnak, keveset esznek, jo német de ...

#10057
Posted 2008. October 04. - 20:48

t4 es Transportert vennék, 1-1,2 milkacsoki körül. Ajánlat? jo lenne 9 személyes, de amugy csak 3 (6)ülés ami állandoan lenne benne. Kivülrõl nem gond, ha van némi hibája, mert Itthon festés, lakatosmunkák megoldhatok.
Vagy esetleg hasonlo méretû ótót, ami megbizhato is...
Egy haver a G4-nál dolgozik, náluk vannak Transporterek. Páncélozott kasznival, úgyhogy szanaszét hajtják, a legtöbb közel van az 1 millió km-hez!!!!
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#10058
Posted 2008. October 04. - 19:34

#10059
Posted 2008. October 04. - 18:36


http://www.hasznalta...nsportert4_1994
http://www.hasznalta..._caravelle_1992
#10060
Posted 2008. October 04. - 16:38

ezek a 15 év körüli haszongépjármûvek közt kevés lehet a jó állapotú...
mod
http://totalcar.hu/n...ll&cat_id=25252
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu