Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#8321
Írta 2009. január 16. - 01:14

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8322
Írta 2009. január 16. - 01:14

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#8323
Írta 2009. január 16. - 00:47

na mindegy, igyekszem alkalmazkodni, tanulni, és elkerülni a gázos alakot...
#8324
Írta 2009. január 16. - 00:39

holnap szerzek "T" betût - tudom gáz, de jobb lesz az tavaszig mindenkinek, ha tudja, hogy kezdõ vezetõ vagyok...
Ne tedd ki!
mindenki meg akar majd "tanítani" vezetni. Hidd el felesleges.
tam: na, ez már így tetszik...hát én igyekszem, de most ültem másodszor ebben a kocsiban, és elképzelésem nem volt, hogy viselkedik...
azért hogy elképzelés se legyen.......
mert te profi voltal jogsi megszerzes utan masnap?
elsõ nap tudtam röhögni emberek teszetosziságán, helyzet fel nem ismerésén... Nem, nem vagyok zseni.
Meglestem a kiszemelt paripát.. szó szó. De tecc. Ma volt "szemle" motor beröffengetés, holnap próba, szerelõhöz vivés kölcsönösen. Aztán kitalálunk remélem egy mindkettönknek jó árat... És nyári gumi van rajt, fatyom

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#8325
Írta 2009. január 16. - 00:22


RAUH-Welt
B E G R I F F
#8326
Írta 2009. január 16. - 00:21

#8327
Írta 2009. január 16. - 00:20

de most akkor ugyanezt el fogod magyarazni minden zsirnyaku bmw-snek is?
engem is idegesit, ha valaki a zoldre valtas utan fel masodperccel mar nyomja a dudat hogy haladjal mar! annyira nem lehet sietos. megis rengetegen csinaljak. az emberek mar csak ilyen parasztok. ha meg autoba ulnek akkor megnagyobb parasztokka valnak, akiknek surgos es fontos dolguk van, ugyhogy huzzal elole.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8328
Írta 2009. január 16. - 00:16

azt meg sose értem, hogy a mazsolákat miért kell szidni meg leszorítani - pont hogy õket nem kéne, mert aztán ha nem jön össze az elõzés vagy a manõver, akkor õ 0 tapasztalattal és még nem a közlekedéshez szoktatott, lassú reflexxel beléd fog menni hátulról...nyilván más az, amikor autópályán 90el megy a belsõ sávban (én most 110el mentem a külsõben), de azért pont nem azt kell szivatni, aki csak tanulni próbál...
tam: na, ez már így tetszik...hát én igyekszem, de most ültem másodszor ebben a kocsiban, és elképzelésem nem volt, hogy viselkedik...de holnap meg hétvégén is vezetek majd többször, és akkor talán belerázódom...

#8329
Írta 2009. január 16. - 00:13

de szerintem ertelmetlenseg. aki paraszt az T betuvel is le fog dudalni az utrol ha szerencsetlenkedsz. aki meg nem, az meg anelkul se fog.
plusz tul sokan vannak az utakon akiknek nincs kiteve, es 30 eve vezetnek, de nem tudjak hogy a tukor nem fesulkodni van, hogy kodlampat nem sotetedeskor kapcsolunk, es hogy a belso savban nem 60-nal kell menni.
inkabb torekedj arra, hogy ne vegyek eszre hogy kezdo vezeto vagy

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8330
Írta 2009. január 16. - 00:10

én se tenném ki

ilyen erõvel a vezetõk fele kitehetné, mert még x éves jogsival is tehetetlenkednek sokszor...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#8331
Írta 2009. január 16. - 00:10

Hiszen az a nem T betüssel agresszív.
De az valójában a T-vel felszerelt autóval sem lesz az:)
Innentõl értelmét veszti, csak még jobban felspanolod azt, aki amúgy is harapós.
De ne így legyen!
(mellesleg pusztán csak ronda a matrica

#8332
Írta 2009. január 16. - 00:07

tudom, hülyeségnek hangzik,és itt nálunk nem a másikra figyelés a jellemzõ, de ha csak néhány ember lesz elõzékenyebb és figyel arra, hogy én még úgymond béna vagyok és egy számomra ismeretlen szituban kapkodhatok meg bénázom picit, akkor azért van értelme...
de tudom, itt mindenki tökös sofõr, és gáz a T betû. én meg azért inkább kiteszem, kerül 200 forintba a papírboltban, hát istenem...
#8333
Írta 2009. január 15. - 23:59

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#8334
Írta 2009. január 15. - 23:57

#8335
Írta 2009. január 15. - 23:47


viszont parkolni meg tolatni egy álom vele.

holnap szerzek "T" betût - tudom gáz, de jobb lesz az tavaszig mindenkinek, ha tudja, hogy kezdõ vezetõ vagyok...

#8336
Írta 2009. január 15. - 23:46


Norbitot nem ismerem, de majd utána nézek!

De az okosok kihozták, hogy Ferodo betét kell hozzá.
Még be sem kopott, de érezhetõen jobban fog.
Azt hittem ilyen különbség csak bringánál van.

ATE van egyik haverén.
Drágább és nem érezhetõ a különbség.
Szerintem.
Sainz-ék meg csúnyán benézhették...
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#8337
Írta 2009. január 15. - 23:27

http://www.hasznalta..._mazda_323_1990
#8338
Írta 2009. január 15. - 23:15

Dési azért is nem lehetett ott, mert az utolsók között indult, tehát valahol a mezõny végefelé kolbászol. A legutóbbi szakaszon kapott idõbûntetés miatt került a végére.
Sainz kiesésével ideiglenesen már 9. a Palik, a kamionosokra kitérve nem lepne meg, ha jövõre Szaller valamelyik gyári kamionnal menne.
az az ideiglenesen 9ik hely az sosem lesz tenyleges 9ik hely ahogy nezem.
bajban vannak ugyanis
Liszi László Mitsubishijének a bal elsõ féltengelye eltörött.
Lisziék autója régóta áll a CP2-nél, a 137-es kilométernél, de Palik László és Darázsi Gábor szintén nem mozdul errõl a pontról. Annyit megtudtunk, hogy Lisziék autót szerelnek, az eltört féltengelyt próbálják megjavítani. Palikékról viszont nincsen hírünk.
A Szalay-Bunkoczy kettõs ma 14-ként ért célba.
edit
ez pedig Carlos Sainz autoja a bukta utan

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8339
Írta 2009. január 15. - 22:58

#8340
Írta 2009. január 15. - 22:58
