LL,
szerintem az az autó nem annyira különleges, hogy mint kiállítási
darabot nézegessem.
Használni kell, menni vele, arra való. Attól, hogy a végére teszel
egy fényes csõdarabot, az égvilágon semmi sem fog megváltozni.
És szerintem a motor sem kíván az eredetinél nagyobbat.
Használd egészséggel, meg minden, de hogy az ilyen optikai
változtatásokat sosem fogom megérteni, az tuti...
nos. valóban nem kiállítási darab. Tele van horzsolással, karcolásokkal (elözõ tulaj mûve), meg amúgy is...
Nézd.. a gyári dobom teljesen végig volt "repedve" gyakorlatilag mindenhol távozott a gáz, csak a végén nem. Mi lett a következmény? Nagyobb hang, nagyobb fogyasztás, kisebb teljesítmény.
Egy gyári dob Bosal márkában 32ropi
Asso márkában 30 ropi.
Cserébe _semmi_ hangja nem lesz az autónak, egy pisszenés se. Apám ezt támogatta volna. Ám mivel enyém az autó és én szeretem, ha 'hallom' mit csinál a technika, így ez fel se merült bennem.
Arról nem beszélve hogy a "sport"dob 20ropi volt csupán... és ez relatív dolog, de 'nekem' szebb lett a hangja.
Szóval én átgondolnám az optikai tuning dolgot. Ha hibátlan lett volna a dobom, nem nyúlok hozzá. Így muszáj volt. konzekvencia? ..
De egyáltalán nem várom el, hogy mindenkinek tetszen/támogasson (lásd pl. apám, pedig egy picit többet adok a véleményére, mint innen bárkinek..). De amíg az én tulajdonom az autó, addig az lesz vele amit én akarok

Te nem így vagy a bringáddal?